Dönüm Noktası- İlerleyen Bölümden Bir Kesit

79.6K 2.1K 386
                                    


İlerleyen bölümden bir kesit...

🍁

"Nereye gittiğini bile bilmiyoruz." dedi, genç kız. Sesi inler gibi çıkmıştı. "Belki adam manyak..." Yüzünün katılığı ve sert çehresini keskinleştiren bakışları, gözlerinin önüne düştüğünde bedeninden anlık bir titreme geçti. "Belki organ mafyası, belki de bir katil. Yanında silah taşıyor dede, beni kime emanet ettiğinin farkında mısın?"

"Seni senden daha çok düşünüyorum, güzel kızım. O adamın niyeti kötü olsaydı zaten seni baygın bulduğunda bir zararı dokunurdu. Ya da seninle evlenmesini istediğimde direkt kabul ederdi ama gördün işte bunların hiçbiri yapmadı."

"Daha adını bile bilmiyorum, dede."

Torununun neredeyse ağlayacakmış gibi söylediği cümleye gülümsedi. "Öğrenirsin, kızım."

Ve dedesi daha birçok şey anlatmaya devam ederken Hazan, onun söylediklerini artık duymuyordu. Zira kafasının içine yıldırım gibi düşen farkındalığı daha yeni kavrayabiliyordu. Başı dönmeye başladı, tırnak uçlarına kadar titredi. Bin bir düşünce zihninde şekil buluyor, yüzünün kızarmasına sebep olacak kareler gözlerinin önünde uçuşuyordu.

O kabadayıyla evlendiğinde karısı olacaktı. Peki ondan kocalık hakkını istediğinde ne yapacaktı?

Yüreği kaygıyla koyuldu. Tanımadığı bir yabancının yatağında nasıl yatacak, kendisini istemediği hâlde ona dokunduğunda buna nasıl katlanacaktı?

...

🍁

DÖNÜM NOKTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin