Namjoon ona sunduğum teklifi kabul etmişti. Bakalım diğer üyeleri bulma çabam nasıl olacak?
Yeni bir güne başladık. Ve ekibin hepsini düşünüyorum da tek başıma bulamam. Desteğe ihtiyacım var. Özellikle dekore iyi bilen birinin. Bu iş için en ideal olan kişi belki de Namjoon olabilir...
Onu aramam gerek onunla konuşmalıyım onunla konuşayım ki diğerlerini toplamak için de bir umut olsun.
Onu arıyorum...-merhaba Namjoon acaba bu aralar meşgul müsün?
Namjoon; hayır son dansımı yaptım meydanda artık çok fazla bir işim kalmadı ve ilgileneceğim özel işlerim de yok neden???
-bir konuda yardımına ihtiyacım vardı sen korelisin burayı iyi biliyorsun acaba firma için geriye kalan üyeleri toplamama yardım eder misin??
Namjoon; elbette arama işlerine bayılırım ama onların nerede bulabileceğini biliyor musun??
-bilmiyorum ve öğrenmek için can atıyorum şu an öğrenebilmek için tek umudum canlı yayınlar vliveden.
Namjoon; demek vlive. Eminim diğer üyeleri de buradan toplayabiliriz. Gerçekten çok yardımcı oluyor.
Konuşma biraz kısa sürmüştü ama sonucunda yardım etmeyi kabul etti. Onunla buluşmak istediğim yere gelmesini söyledim. O da geldi tabii.
-hey merhaba senin burada görmek gerçekten çok hoş. En son seninle görüştüğümden 3 gün geçti.
Namjoon; gerçekten o kadar fazla oldu mu?
Neyse dediğin gibi konuyu dağıtmayalım. Bir an önce şu işi tamamlarsak gerçekten hepimiz çok rahatlarız.Konuşmaya devam edecekken telefonumdan gelen bildirim sesi araya girdi.
Bipbipbipbip...
Hemen telefona baktım.
-vay canına Namjoon bak bu bildirim vliveden.
Namjoon; gerçekten mi hadi neymiş söyle umarım yeni bir şans daha elde ederiz...
Bu bildirim 1 canlı yayını gösteriyordu. Seul'da olan bir okulun verdiği özel bir törenden gelen bir canlı yayındı...
O kadar mutlu oldum ki...
Her neyse bana eşlik edebileceğini söyledi ve canlı yayındaki okula gittik.
Özel bir tören olduğu zaten videodan belliydi bir törenden daha fazlası vardı hissedebiliyordum burada birini görecektim ve ekibe dahil edebilecektim.
Tören gerçekten çok etkileyiciydi. Okuldaki öğrencilerin hepsi velileri ile birlikte katılmış. Ayrıca törende çok da tanıdık bir yüz gördün tabii biraz yakınlaşmak zorunda kaldık çünkü çok fazla kişi vardı. Şansım yaver gidiyordu bu kişi ise hiç şüphesiz Min Yoongi'den başkası olamazdı.
Onunla konuşmam gerekiyordu bu yüzden törenin bitimine kadar bekledik. Nihayetinde tören bitti herkes yavaş yavaş dağılmaya başladı. Bende artık Namjoon ile konuşmaya hazırdık.
Onun yanına gittik çok fazla bir şeyi belli edemezdik değil mi??- merhaba Min Yoongi gerçekten harika bir törendi. Herkes çok çalışmışa benziyordu.
Min Yoongi; teşekkür ederim ama adımı nereden biliyorsun??
-şey senin yeteneklerini biliyorum. İsmini duymuştum. Ayrıca piyano çalma ve rap yapma gibi yeteneklerin de var.
Bir nevi okula seni kutlamak için gelmedim. Sana bir teklif sunmaya geldim.Yoongi; teklif mi? Bu ne teklifi böyle??
-endişelenmene gerek yok kötü bir şey değil. Bir firmada çalışıyorum ve yetenekli kişiler topluyoruz. Senin de kendi çapında bazı yeteneklerin olduğu için sana da bu teklifi sunmaya geldim. İlgilenirsin öyle değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer Olmak
FanfictionBen bir menajer olsam Kore'de bakalım bu nasıl bir his olurmuş