Bay Diaz'ın dün söylediği şeyi düşünüyorum da... Bu çok garip gibi geliyor. Bay Bang'ın Daegu'ya gittiğini bilsem de, canlı konserin hazırlıkları için gideceğini hiç düşünmemiştim. Eğer hazırlıkları gerçekleştirmek için Daegu'ya gittiyse, Bu da demek oluyor ki konser Daegu'da gerçekleştirilecek. Bir an önce kesin bilgi sahibi olmam gerek. Bay Bang'ı aramam lazım... Fakat ondan önce ekibin yanına gitmem gerekiyor.
Onların yanına vardığımdaysa, yemek yiyorlardı. Bölmek istemedim ama konuşmam gerekiyordu.
- Arkadaşlar provalar yolunda mı? Bir problem yok değil mi?
Jin: Hayır menajer, her şey yolunda merak etme.
Rm: Evet ayrıca daha önceden ikinci şarkı yazmaya başlamıştık zaten. İşin iyi tarafı o şarkıyı bitirdik menajer.
- Oh öyle mi? Bu çok harika arkadaşlar!
Suga: Teşekkür ederiz menajer, elimizden geldiği kadar uğraştık işte. Ama ya siz?? Herhangi bir haber var mı? Bay Bang'tan veya konser tarihi ve yeri ile alakalı...
- Evet o konu... Ne yazık ki Bay Bang ile daha sonra konuşmadım. Ayrıca beni aramadı da...
Hazır laf açılmışken, arkadaşlar Bay Diaz ile olan dünkü konuşmayı hatırlıyor musunuz?? Onunla alakalı olarak biraz konuşsak iyi olur.J-hope: Evet hatırlıyorum, ama ne konuşmamız gerekiyor ki?
V: Cevabı aldığımızı düşünüyorum zaten.
Suga: Evet, hem de bu hayattaki en rahatsız edici cevap.
Joungkook: Anlamıyorum, Bay Bang Eğer bize ulaşmazsa ya da biz ona ulaşamazsak...
O zaman ne olacak? Hem de Bay Diaz'ın bize dediğinden yola çıkacak olursak eğer...Jimin: Konser bir ihtimal Daegu'da gerçekleşecek demek. Ki bu bu dünyadaki en berbat şey olsa gerek...
- Evet evet, biliyorum anladım. Ama bu konser Daegu'da gerçekleşse bile, hatırlatmalıyım ki bir görüşmemiz vardı. Plak şirketinden dönerken aldığımız görüşme günü bugün. Yaklaşık bir buçuk saat sonra. Hazır olun arkadaşlar.
Jimin: Tamam menajer, haklısın. Hatırlatman çok iyi oldu.
Rm: Evet doğru, fakat bu görüşme için henüz hazır değiliz menajer.
- Neden ki, neden hazır olamayasınız Namjoon? Her şeyin yolunda olduğunu söylemiştin hani, hani endişelenme demiştin... Yalan söylemiş olamazsın!
Rm: E-evet doğru, demiştim. Sadece...
- Sadece ne, Namjoon? Koreografiniz oldukça harika olmuştu, ikinci şarkınızı da yazmayı bitirdiniz.. Hala sorun ne?
Rm: Sorun şu ki menajer, evet doğru sana bu şekilde söyledim. Ama bir şey daha bilmen gerek... Her şey her ne kadar harika olsa da, prova eksikliğimiz var ve açıkçası kendimizi hala hazır hissetmiyoruz.
J-hope: Yani evet sayılır, fakat elimizden geleni yaptık. Ama hala çok iyi değiliz menajer. Şarkı sorunsuz bir şekilde bitti ve hatta çok da harika oldu...
- Öyleyse eksik ne? Her şey harika. Bakın arkadaşlar, geçen günkü provanızı hala hatırlıyorum. İlk günden bugüne gerçekten çok fazla ilerleme kaydettiniz. Umutsuzluğa kapılmamalısınız!
V: Söylemesi kolay. Ben hala bu iş için yeterli olup olmadığımızı sorguluyorum.
Ekibin bu kadar umutsuzluğa kapılmasın hiç hoş değil. Bu beni çok üzüyor. Of yaa, keşke Bay Bang'a bir an önce ulaşabilsem... Belki her şey çok daha hoş olurdu. Ben hala düşünüyorum ama telefonumun çalması benim o anki tüm düşüncelerimi unutturdu.
(Telefonu açtım)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer Olmak
Hayran KurguBen bir menajer olsam Kore'de bakalım bu nasıl bir his olurmuş