41.bölüm ilk konser

9 1 0
                                    

Ekip yemeklerini yedikten sonra son hazırlıkları da yapıp konser salonuna gelmişti. Şimdilik kapasitesi düşük bir konser salonu bulmuştuk. Pek fazla kişinin geleceğini düşünmemiştik. Zaten öyle de oldu. Biletleri zar zor bitirmiştik. Ekip sahne arkasında makyözlerin yanında son dokunuşları yaptırıyordu. Salon dolmamıştı ve bileti alanlara da zorla vermiştik. Biraz ilgi toplarsak eğer, umarım ilerleyen konserlerde daha çok dolacak konser salonu. Bu sefer biletleri kimseye zorla satmayacağız. Ekibe gerçekten çok güveniyorum. Her şeyi yoluna koyacaklarından eminim. Onlara yeteri kadar iyi menajerlik yaptığımı düşünüyorum. Bu konseri sadece tanımam amaçlı düzenletmek istedim. Plak şirketinin yapımcısı biraz zorladı ama, olsun. Sonunda konser için giriş hakkı kazandık.

Ekibin ne durumda olduğunu görmek için sahne arkasına makyözlerin yanına gittim. Herşey yolunda gibiydi. Makyözler ekibin konseri için belirlenen makyajı fazlasıyla güzel yapmıştı. Joungkook, Jimin ve Taehyung sanırım bu makyaja bayılmıştı. Taehyung ayna karşısında kendine öpücük atıyordu. Jimin ve Joungkook ise aralarında konuşuyordu.

Jimin: Yaa, ben bu makyaja aşık oldum galiba yaa...!!

Jk: Hayatımda bu kadar detaylı ve muhteşem bir makyaj görmedim!

-Evet, bence de şahane görünüyor. Gerçekten her biriniz de farklı güzellikte olmuş.

V: Çok teşekkürler menajer. Ama en çok da size makyöz hanım. Beni şahane yapmışsınız.

Makyöz1: Esas övgüyü menajeriniz hak ediyor bence. Konsept makyajlarınızı harika seçmiş.

-Sadece bir şeyleri düzgün yapmaya çalışıyorum. Bu konser bizim için çok önemli. Hiçbir şey ters gitmemeli!

Ekip üyeleri sandalyelerinden kalktı. Ve yanımda toplandılar.

Rm: Gitmeyecek de zaten. Sen merak etme menajer.

Jin: Seni hayal kırıklığına uğratmayacağız.

Suga: Sen bizi herşeye çok iyi hazırladın menajer. Bu yüzden şartlar ne olursa olsun, asla pes etmek yok. Hatta bu konserden minik bir başarı bile kazanmadan hiçbir yere gitmiyoruz.

J-hope: Evet menajer. Ne olursa olsun, bu konserin en harika şekilde geçmesini sağlayacağız.

Jimin: Eee, madem havaya girdik...o zaman bunu yapmassak olmaz.

Jimin elini tam ortaya uzatmıştı. Bu gizli sloganlarıydı, evet.

Jimin: Biz kimiz?

Hepsi: BTS!!

Jimin: Neden buradayız?

Jk: Eğlence için...

Hepsi: Eğlence için!!

Jimin: Ne yapmamız gerek?

Jk: Başarmak!

Jin: Menajeri hayal kırıklığına uğratmamak!

V: Şarkı söylemek!

Jimin: Ah hayır, bu böyle olmaz! Sadece tek bir şey deyin ya!

V: Tamam o zaman, umm...

Suga: ...ilk konserimizi sorunsuz bir şekilde gerçekleştirmek ve dünya çapında daha hızlı yayılmak.

Jin: Tamam doğru. Ama bu uzun oldu.

Rm: Debut yapmak!

Hepsi içlerinden mırıldanmaya başladı. Onaylar gibi kafalarını sallıyorlarlardı. Ortamda 'hmm' sesi çok yükseldi. Ve en sonunda susup sloganı baştan aldılar. Namjoon elini öne uzattı.

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin