14.bölüm yeni bir grup

24 1 0
                                    

Grup isimlerini hala bulamadı ama olsun. Nede olsa artık elimizde bir şarkı adı var sonuçta. Şarkılarının adını bulduktan sonra tıpkı dediğim gibi Yoongi şarkıyı Jimin ile birlikte tamamlamak üzereler ve tamamlanması için diğerlerine de fikirlerini soracaklar. Şarkıdan memnun kaldıktan sonra birlikte karar vererek kendi bölümlerini seçecekler. En sonunda ise ana vokalimiz şarkıyı yorumlayacak ve herkese uygun olmasını sağlayacak...

Onlar:

Suga: Evet beyler nihayet şarkımız için ilk adımı tamamladık şarkımıza oy birliği ile isim verdik. Ama herşey bitmiş değil ne yazık ki...

Rm: Evet yani neticede şarkı sözlerimiz hala eksik ve üzerine çok düşünme gerektiriyor. Hem de bir yandan da koreografi var.

J-hope: Arkadaşlar dert etmeyin. Elbet hallederiz. Ama ilk olarak menajerin yanına gidelim ki şarkının büyük bir kısmını tamamladığımız öğrensin!

V: Evet doğru sonrada zaten stada gideriz gibi görünüyor.

Bu konuşma üzerine yanıma geldiler.

Suga: Merhaba menajer umarım rahatsız etmiyoruzdur.

- Hayır merak etmeyin rahatsız olmadım ama bir sorun var galiba buraya kadar geldiğinizde göre anlatın hadi.

Joungkook: Haa aslında hayır, bir sorun yok sadece iyi haber var. Şarkı ile alakalı.

Rm: Evet doğru. Şarkının büyük bir kısmını tamamladık ve seninde haberinin olmasını istedik bu yüzden senin yanina geldik.

Jin: Doğrusu bu hiçte kolay olmadı. Herkes beyin fırtınası yaparak fikir üretmeye çalıştı.

V: Evet bu bizim için biraz hatta bayağı bir zor oldu ama şuanda durumumuz iyi.

Suga: Size göre iyi.

Ne demeye çalışıyordu. Yoksa şarkıyı beğenmemiş miydi?

- Bu da ne demek oluyor böyle Yoongi, bir problem mi var??

Herkes susuyordu ve bu benim hiç hoşuma gitmemişti.

- Arkadaşlar cevap verir misiniz acaba, neler oluyor??

Jin: Doğrusu menajer biz hala hazır değiliz.

Jimin: Elimizden geleni yapıyoruz ama bir türlü senkronize olamıyoruz.

Rm: Provalar biraz şey... Yani şey, hmm...)

Suga: BERBAT!!!

Joungkook: Doğrusu deniyoruz ama bir türlü olmuyor ne yazık ki üzgünüz menajer.

- Arkadaşlar arkadaşlar, önemli olan provalarınızı düzgün yapmanız değil. Önemli olan provalarınızı isteyerek yapmanız ve bunu hissetmeniz.

J-hope: Hah, işte sorunda tam olarak orda menajer!!

Jin: Hissederek yapamıyoruz, yani normalde yapıyoruz ama bu aralar biraz tuhaf gibiyiz.

V: Sanki bu işi ilk defa yapıyor gibiyiz menajer.

- Hmm, anladım galiba. Sizin sorununuz adapte olmak değil. Sizin sorununuz heyecan!!

Suga: Evet, sanırım öyle. Ama biz bunu eğer aşamazsak nasıl devam edebiliriz ki?

- Çok kolay! Minik bir egzersizle.
Oh hayır, şu işe bakın saatiniz gelmiş. Bir an önce gitmeliyiz!!

Stada vardığımızda her zamankinden daha kalabalık gibiydi. Dur biraz o da ne!!
Yeni bir grup mu yoksa?

Jin: Galiba onlar şu bahsettikleri yeni grup.

Jimin: Bahsettikleri mi? Neden bahsediyorsun? Bunlarda kim??

Suga: Ciddi misin Jimin? Bunlar vlive de hafta sonu canlı yayın açan grup kendilerine "EXO" diyorlarmış.

Joungkook: Evet yani kısacası artık bizim prova yapacağımız saatlerde onlarda burada olacaklar menajer.

J-hope: Ah, bu çılgınca!!

V: Evet nasıl idare edeceğiz biz?

Jimin: Evet ayrıca eğer prova saatlerimiz değişirse. Nede olsa bütün olumsuzluklar bizi buluyor.

- Hey hey sakin olun önce. Eminim bunu çözebiliriz. Sadece onlar ayrıldıktan sonra konuşsak yeterli olacaktır... Umarım...

Suga: Umarım mı? Menajer doğru söyle sen onların hafta sonu açtığı yayını izledin mi, hatta daha doğrusu dikkat ettin mi, söyler misin?

Hayır açıkçası hiç dikkat etmemiştim. Ama ne yapabilirdim ki çok meşguldüm hatta burda bile değildim.

- Hayır, görmedim çünkü çok meşguldüm. Ama siz görmüşsünüz değil mi? Bahsedebilirsiniz.

Jin: Hayır aslında ben de görmemiştim.

J-hope: Belki çok azıcık izlemiş olabilirim. Ama kesinlikle devamını bilmiyorum. Hey dur biraz neden Namjoon'a sormuyoruz ki??

Rm: Ben de burdayım ve seni duydum. Evet konuyu dağıtmayalım. Bu arkadaşlar yaklaşık 1 aydır ekipmiş. Yani öyle söyleniyor. Prova yapmak için bir yer arıyorlarmış.

Suga: Evet evet ve o şanslı yerde galiba burası oluyor.

- Her neyse boşverin bir şey olacağını sanmıyorum. Ama bir şey olursa ki umarım olmaz ben burda olacağım ve bana haber verin anlaşıldı mı?

Herkes evet dercesine başını salladıktan sonra yeni grubun bizim konuştuğumuz esnada oradan ayrıldığını farkettim. Gruba gidelim dercesine işaret ettim ve sekreterin yanına gittik.

- Merhaba Bayan Sue.

Sue: Merhaba Bayan Rose. Nasıl yardımcı olabilirim?

- Prova saatlerimiz ile alakalı herhangi bir değişiklik olmayacak değil mi?

Sue: Ne, prova saatleri mi?

Neden böyle tepki vermişti ki?

- Evet prova saatleri doğru duydunuz. Taebaek'te bu stad da prova yapmak için yeni bir grup daha gelmişti. O yüzden sordum çünkü eğer öyle bir şey varsa programı değiştirebilelim diye.

Sue: Hayır aslında bir sorun yok, gibi... Yani ama belki yani şey...

Bu da ne böyle? Neredeyse dili tutuldu. Hala anlamadım neden bu şekilde garip garip tepkiler veriyor ki bu?

- Şey, tamam peki o zaman siz bana haber verirsiniz.

Oradan uzaklaşıp prova odasına gidiyoruz ama beklenmedik bir olay. Prova odasında bu saatte bizim olmamız gerekirken şu yeni gelen grup ve menajerleri oradaydı neler oluyor böyle??

Suga: Sekreterin verdiği tepki hiç hoşuma gitmedi onu söyleyeyim.

Jin: Aynen, sanki bir problem var gibi ama söylemiyor.

Joungkook: Olabilir belki ama ondan önce prova odasına bir bakar mısınız??

Herkes başını prova odasına çevirdi ve herkes en az benim kadar şaşkındı. Bu grubun yanındaki menajer bana gerçekten de çok tanıdık geliyordu. Bir yerden bildiğime eminim ama nereden??

Tam o sırada V atıldı.

V: Ne, hadi canım yok artık!!

Herkes ne olduğuna anlam vermeye çalışıyordu.

Rm: Bu adam sanki bir yerden bana tanıdık geliyor...

Jimin: Tamam kabul ediyorum kesin kafayı yediğimi düşüneceksiniz ama bu adam Long Fea-ther değilse benim adım da Park Jimin değil!!

J-hope: Biraz çılgınca gelecek ama kesinlikle öyle.

Joungkook: Ah hayır, şimdi bu adam yani müzik gruplarından sorumlu olan adam aynı zamanda da...

Suga: ...Exo'nun menajeri mi??

- Evet sanırım öyle.

Bu çok garipti çünkü bu olaya bir anlam veremiyordum. Stüdyoların kapanmasını sağladı ve aynı zamanda bizim yerimizi alıp bunu bile bile Exo denilen şu grubun prova odasına mı çevirdi yanii...??

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin