26.bölüm sorumluluk

14 1 0
                                    

Hala Bay Haber bekliyoruz. Ayrıca Bay Fea-ther, Bay Bang'ın şehir dışında olduğunu zaten söylemişti.
Biraz garip gelecek ama, Bay Bang'ın aslında şehir dışında olarak Daegu'da olduğunu öğrendim. Orada ne aradığına gelecek olursak eğer, bunu Bay Fea-ther da bilmiyormuş.

V: Arkadaşlar sizce menajer bir şey öğrenmişmidir??

Jimin: İnan bana hiç bir fikrim yok. Tek bildiğim şey menajerin Bay Fea-ther ile konuşmuş olması.

Rm: Her neyse, elbette bize söyler. Sadece bekleyelim.

(3 saat sonra)

- Merhaba arka...!!
Herkes nerede Namjoon?

Rm: Ah, hiç sorma menajer... Yanlızım merak etme.

- Tamam ama neden peki, neden yanlızsın? Herkes nerede...??

Rm: J-hope ve Jimin hyung danslarını biraz daha geliştirebilmek amacıyla antrenmana gitti, Jin ve V hyung alışveriş yapmaya "çünkü evde eksikler vardı" Suga ve Joungkook hyung ise basketbol oynuyorlar. Yani tekim işte...

- Oh, an-la-dım... Evet anlaşıldı. Şey, her neyse... Size bir şey söylemem gerekiyordu ama galiba sadece seninle konuşacağım.

Rm: Olsun menajer, sorun değil. Diğerlerine de anlatabiliriz, tabii ne zaman gelirlerse... Bu arada ne oldu, bir haber var mı??

- Evet, aslında sayılır Namjoon. Bunu nasıl anlatabilirim bilmiyorum ama... Bay Fea-ther bana aynı zamanda Bay Bang'ın şehir dışında yani şehir dışı dediğim Daegu'dan bahsediyorum.

Rm: Bölüyorum menajer, kusura bakma ama sen Daegu mu dedin? Yani şaşırmadım ama garip olan şey Bay Bang'ın Daegu'ya neden gitmiş olması...

- Bilmiyorum Namjoon, Bay Fea-ther da bilmiyor. Tek bildiğim şey Bay Bang'ın Daegu da hiç bir şekilde bulunmak istemediği, öyleyse neden orada ki??

Rm: Bilemiyorum menajer ama belki de diğerlerine bir an önce haber vermeliyiz. Hemde hemen!

- Doğru evet, çok haklısın Namjoon. Hemen haber veriyorum.

Namjoon hariç geriye kalan üyelere hemen mesaj attım.

- Detaylardan bahsetmek istemiyorum çünkü zaten birazdan öğrenirler. Bir an önce buluşmamız ve onlarında bunu öğrenmeleri gerek. Hem belki beyin fırtınası yapabiliriz ne dersin Namjoon, olur mu?

Rm: Olur menajer, hemde çok iyi olur...

Aradan biraz zaman sonra "yani yaklaşık 2 saat sonra" herkes dediğim yere gelmiş. Ve bunu onlara Namjoon ile birlikte açıkladık. Tabi o an onların tepkiside bunu Namjoon'a söylediğim zamankinden pek farklı olmadı...

Jin: Nee!! Daegu mu??

Suga: Bay Bang'ın orada ne gibi bir işi olabilir ki?

Joungkook: Vay canına, Bay Bang hayatta en çok istemediği yerde neden bulunuyor acaba?

Jimin: Benim daha iyi bir sorum var. Bay Bang orada ne yapıyor olabilir ki?

- Tamam sakin olun beyler. Orasını bizde bilmiyoruz işte. Bay Bang'a elimden geldiği kadar ulaşmaya çalışıyorum ama... Nafile, çünkü hala bir cevap yok. Bu iş canımı sıkmaya başladı. Telefonuna bakmıyor bile...

J-hope: Bu şehir dışında olma olayıyla, telefonuna bakmama olayı arasında nasıl bir ilişki olduğunu hala anlayamadım ben...?

- Bende öyle. Her neyse beyler, lafı fazla uzatmadan, bir an önce yurda dönün hadi. Çünkü Namjoon ile en son konuştuğumuzda yurdun halı pek de iyi değil gibiydi. Biraz kirliydi. Önce orayı temizleyin, daha sonra stada gelin. Çok geç olmadan provayı yapalım.

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin