37.bölüm koreografi

9 1 0
                                    

Bay Bang tarafından aldığım bu müjdeli haberi ekip gelince onlara paylaşacaktım. 'Onların gelmeleri galiba biraz uzun sürebilir' diye düşündüm.

Vakit kaybetmeden onların yanına gittim. Yani stadyuma, stadyum demeye çalışıyorum.
Stadyuma vardığımdaysa 7'sinin de canla başla çalıştıklarını gördüm.

- Arkadaşlar kendinize çok fazla yüklenmiyor musunuz? Bence biraz dinlenmeniz gerekiyor.

Beni duydular galiba, çünkü Namjoon gelip müziği kapatmıştı.

Rm: Özür dilerim menajer, senin geleceğini düşünmemiştik.

-Hayır sorun değil, sadece bence artık durmanız gerek. Biraz dinlenin ki ben de sizinle müjdeli haberler paylaşabileyim.

Jk: Müjdeli haber mi? Bak şimdi sen böyle söyledin ya menajer, kesinlikle çalışmam. Arkadaşlar hadi oturalım, menajerin söylemek istediği şeyi dinleyelim.

-Teşekkürler ama bu kadar resmi olmana gerek yok. Size söylemem gereken şey şu ki; Az önce Bay Bang ile konuştum. Zaten sizinle de kararlaştırılmıştık. Siz burada konsere hazırlanırken, ben de bir şeyler öğrenecektim. Ve birçok şey öğrendim.

Jin: Evet doğru bu şekilde planlamıştık değil mi? Provaya kendimi kaptırmışım, unuttum galiba...

Suga: Tamam hyung, unuttuysan kendine sakla. Ben menajeri dinlemek istiyorum.

- Pekala o zaman anlatmaya başlıyorum.
Bay Bang şirketteki stüdyoların hepsinin tamir edildiğini söyledi. Bu konuyu benimle daha önce konuşacakmış, ama son zamanlarda çok yoğun olduğu için unutmuş.

Jimin: Aa anladım, yani ben sana hatırlatmasaydım bizde unutacaktık. Hande bu Bay Bang'ın aklına hiç bir şekilde gelmeyecekti...

-Evet sanırım öyle olacaktı Jimin. Ama haberler sadece bununla sınırlı değil. Aynı zamanda biz Taebaek'e geldiğimiz günden beri, şirkette bir sürü şey değişmiş. Mesela bizim buraya geldiğimiz gün şirkete yeni gruplar gelmiş. Bunların arasından daha 2 ay önce çıkış yapan bir grup da varmış.

Jk: Hmmm anladım menajer, peki bizi listeden kaldırmamışlar değil mi? Çünkü biz yazılı olarak oradayız ama fiziksel olarak Taebaek'te...

-Hayır hayır endişe etme lütfen. Yerimize başka birisi kesinlikle girmemiş. Dediğim gibi kadro epey bir boşalmış. Bu yüzden yeni gruplar gelmiş.

Jin: Kadro boşalmış derken ne demeye çalışıyorsun? Bildiğim kadarıyla orası çok doluydu. Nasıl bu kadar kısa bir süre içinde boşalabilir??

V: Kısa mı? Hyung, biz iki yıldır buradayız. Kim bilir bunun dışında başka ne gibi değişiklikler olmuştur...?

- Bunun dışında, evet bir değişiklik daha var.

V: Bak ben ne dedim..? Varmış işte...

- Bu değişiklik büyük ihtimal sizi çok sevindirecek. Hazırsanız söylüyorum. Bay Bang aynı zamanda Exo'nun kendi şirketlerine geçmeyi başardıklarını da söyledi. Sizlerin çok mutlu eden şey mi bilmiyorum ama, bu bence gerçekten harika bir haber.

Suga: Bizi en mutlu eden şeyin ne olduğunu öğrenmek mi istiyorsun? Tamam o zaman söyleyeyim: tabii ki stüdyoları açılmış olmasına da mutluyum, fakat Exo'nun ayrılması... Ah işte o daha harika bir şey!!

Jin: Kesinlikle bu en iyi haber menajer. Buna gerçekten çok sevindim.

J-hope: Tamam evet onların ayrılmasına ben de sevindim, ama stüdyolar tamir edildiyse biz neden hala burada duruyoruz? Yani neden bir an önce Seul'e gitmiyoruz ki??

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin