Ekip sanırım stüdyodaki olaydan pek memnun değil. Ve gerçi nasıl düzelteceğimi de bilmiyorum. Herşeyden önce ekibin provalarını yapabilmeleri için bir yer bulmam gerekiyor.
Eğer bu iş böyle devam ederse dünya çapında çıkışları oldukça gecikecek.
Çocukların nasıl olduklarını öğrenmek için yanlarına gitmek üzereyken şirkette bir bağırış duydum. Acaba neler oluyor??Hemen ofisten dışarı çıktım.
Ve girişte resmi kıyafetleri olan bir kaç iş adamı fark ettim.
Neler olduğunu öğrenmek için sekretere sordum.Sekreter: Bu hiç iyiye işaret değil.
Bu adamlar Kore'deki bütün müzik şirketinin işlerinden, üyelerinden, şarkılarından ve çalışma programlarından sorunlu olan yetkili bir kişi.
İsmi: Long Fea-ther.- Long mu? Neden böyle bir isime sahip ki?
Sekreter: İşleri çok iyi yönetir ve en ufak bir aksaklıkta yani bu şirketin şu anki durumu, onun buraya kadar gelmesine sebep olmuş anlaşılan.×_×
Vay canına. Bu stüdyolardaki karmaşıklık galiba onun buraya kadar gelmesine sebep olmuş.
Ama her şey daha iki gün öncesine kadar harikaydı. Nasıl bir anda stüdyoları kapatabilirlerdi ki??Kavgayı duyan BTS'de buraya gelmişti ve:
Jin: Neler oluyor menajer bu adamlarda kim böyle?
Yoongi: Evet, ama anladığım kadarıyla resmi kişiler...
- Bir şey yok arkadaşlar siz odalarınıza geri dönün!
Namjoon: Emin misin menajer?
Burası çok karışmış gibi görünüyor da!!Onlara bunu nasıl ifade edebilirdim ki? Zaten stüdyolardan dolayı morelleri oldukça düşükken bir de bu adamın müzik şirketlerinin yapımcısı olduğunu nasıl söyleyebilirdim??
- Arkadaşlar bu konu ile biz ilgileniyoruz. Siz merak etmeyin.
Şirket çapında stüdyolardan ötürü bir aksaklık çıktı onu düzeltmek için buradalar.Joungkook: Kim bunlar peki?
- Long Fea-ther. Kore'deki bütün müzik şirketlerinden sorumlu olan kişi. Ah... Bakın arkadaşlar buraya stüdyoların kapatılmasından dolayı bazı konuları konuşmaya gelmiş.
Bir problem yok yani. Siz lütfen odaya çıkın gelicem!Bunun üzerine yukarıya çıktılar ama ne kadar dinlerler bilmiyorum tabii ki?
Long Fea-ther: Birileri bana stüdyoların kapatılmasının esas sebebini açıklayabilir mi??
Bu adam bizim stüdyolarımızla neden bu kadar ilgileniyordu ki?
Bir sorun mu vardı?Çalışan 1: stüdyoları tadilat için kapattık Bay Fea-ther. Geri açılacak endişelenmeyin.
Long Fea-ther: Ne siz şaka mısınız ya? Madem tadilat i zaman neden sadece Big hits kapatılmadı?? Bir kaç şirket bu durumdan şikayetçi. Bize neden herhangi bir bilgi verilmedi? dediler. Cevap bile veremedim.
Her şey buradan kaynaklanıyormuş meğer.O burada konuşmaya devam ederken yukarıdan birisi iniyordu. Bu Big hits'in müdürüydü. Vay be onu iş saatlerinde bile şirkette gördüğümü hatırlamıyorum.
Aşağıya indi ve:Müdür: Burada neler oluyor Bay Fea-ther?? Buraya ne için geldiniz, nasıl yardımcı olabilirim?
Long Fea-ther: Ah evet, niyahet yetkili biri...
Sorun şu ki Bay Bang Big hits'in stüdyoları tadilat için kapatılmış evet bunu ben söylemiştim. Dile getirdiğiniz bazı eksikliklerden sonra. Ama bir sorun var. Bugün sabahtan beri herkes bize ulaşmaya çalışıyor ve bazı şirketlerinde teftişe gittim. Hatta tam tamına 5 şirketi. Ama her şirketin stüdyoları kapatılmış bir vaziyetteydi. Bundan bazı müzik şirketleri şikayetçi oldu.
Bize herhangi bir bilgi verilmemişti ayrıca herşey yolundaydı. Demişlerdi.Müdür: Evet peki neden böyle sorununuz olduğu için buraya geldiniz Bay Fea-ther??
Buranın stüdyolarını kapatmamızı siz istediz ve bende sadece burayı kapattım. Beni başka yerler ile bir alakam yok yani anlayacağınız.Long Fea-ther: Madem öyle o zaman neden bütün müzik şirketleri buradan şikayetçi oluyor bunu açıklayabilir misiniz acaba??
Şikâyetçi mi? Nasıl yani biz bir şey yapmamıştık ki. Ben daha yeni öğrendim zaten stüdyoları kapattıklarını... Bu işte bir gariplik var.
Müdür: Şikayetçi olmak için herhangi bir sebepleri yok Bay Fea-ther. Ben ise hala neden burada olduğunuza anlam veremedim ne yazık ki.
Long Fea-ther: Peki o zaman madem sizin bir alakanız yok o zaman ortada iftira veya bir yanlış anlaşılma olmuş. Peki sizden rica etsem bu konu ile ilgilenebilir misiniz??
Müdür: Evet, yani elimden geleni yapacağım Bay Fea-ther. Bu ziyaret için teşekkür ederim.
Müdürün bu sözü üzerine Bay Fea-ther ve diğer resmi adamları oradan uzaklaştı.
Çalışan 1: Bay Bang efendim, acaba neden buraya böylesine kanıtsız bir durumu belirtmek için gelmiş olabilirler sizce??
Bay Bang: Bilemiyorum ama belliki diğer şirketler ile alakalı bazı sorunlar ortaya çıkmış. Ve sanırım buraya ilk kapatılış izini geldiği için burayı sorumlu bulmuşlar gibi. Evet arkadaşlar lütfen herkes artık işinin başına dönsün bir sorun yok belliki bir yanlış anlaşılma söz konusu. Siz ise devam edin lütfen ve bu anı unutun.
Merakıma yenik düşmüştük ve ona bu soruyu sormadan edemezdim.
- Bay Bang, acaba stüdyoları en erken ne zaman kullanıma açabilirsiniz??
Bay Bang: Bilmiyorum ama bu biraz uzun iş Bayan Rose. Peki ya siz, yeni gelen stajyerleri karşıladınız mı?
Elbette karşılamıştım yani ne de olsa onları ben bir araya getirmiştim.
- Evet Bay Bang karşıladım ve hepside gayet yetenekli kişiler.
Ama bir sorunumuz var. İki gündür provalarını düzgün bir şekilde yapamıyorlar. Stüdyolarda kapalı olduğuna göre acaba bu durum onların grup olarak ilk çıkışlarını yapmalarında gecikme yaşatmaz mı? Hemde program biraz alt üst oldu da...Bay Bang: Hmm demek prova için bir yere ihtiyacınız var bunun için size yardımcı olamayı deneyeceğim Bayan Rose.
- Teşekkürler Bay Bang şu anda belki de hayatımı kurtardınız.
Ama peki şu program meselesi?
Hala onun üzerinde çalışmaya devam etmem gerekir mi?Bay Bang: Ah hadi ama Bayan Rose iyi bir menajer kendi ayakları üzerinde durmayı da bilmelidir. Bu soruya kendiniz de bir cevap bulabilirsiniz. Ama eğer bur fikre ihtiyacınız varsa bence olduğu gibi durması daha iyi olabilir. Gitmem gerek...
Vay canına bu konuşma sahiden çok iyi olmuştu. Çok rahatladım ve evet sanırım değiştirmeyeceğim ve programın bu şekilde planlı programlı durmadı daha hoş olabilir. Ama acaba ekibin provalarını devam ettirebilmesi için Bay Bag'ın aklında nasıl bir yer vardı?
Daha da önemlisi ekip beğenir mi acaba? Bu olanlar ile alakalı bir an önce ekiple konuşmam gerekiyor...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer Olmak
FanfictionBen bir menajer olsam Kore'de bakalım bu nasıl bir his olurmuş