Namjoon koreografilerinde eksiklikler olduğunu dile getirmişti. Statda onunla ilgileniyorlar. Koreografi lerini biraz daha düzeltmeye karar vermişler galiba. Halbuki bence gayet iyiydi. Yine de onların işine karışmak istemiyorum. Namjoon çünkü ne yaptığını biliyor olmalı.
Onlar:
Jimin: Hyung Anlamıyorum neden eksiğiz dedin ki? Menajer de söyledi her şey yolunda.
Jk: Doğru, neden bunu tekrar tekrar ve tekrar tekrarlamak zorundayız?
Rm: Bakın arkadaşlar, canlı konser için hala hazır değiliz. Bizim yaptığımız koreografi ile Exo'nun yaptığı koreografi karşılaştırıldığında bizimkisi çok düşük. Problem koreografi de eksikliğimiz olması değil, problemimiz bizim koreografimizin Exo'nun koreografisinden kötü bir durumda. Ben biraz daha kendimizi geliştirmek adına menajere öyle söyledim.
Jin: Seni gayet iyi anlıyorum, fakat neden onlardan üstün olmamız gerekiyor??
Onlar uzun süredir bir aradalar, yani koreografilerinin bizimkinden iyi olması sence normal değil mi??Suga: Doğruyu söylemek gerekirse, Exo'nun koreografisi gerçekten çok harika. Açıkçası ben de onların önüne geçmek için kendimizi geliştirmeyi gerçekten çok isterim. Ama bunu tekrar söylüyorum, bu bir rekabet değil!!
Jk: Hatta kimin en iyi olup olmadığını belirlemek için yapılan bir yarışma hiç değil!!
Rm: Haklısınız arkadaşlar evet, ama ben sadece biz biraz daha iyi olabilecekken neden Exo'ya yenilelim ki? Ben en iyisini yapmak için çabalıyorum. Ama eğer koreografi de herhangi bir değişiklik yapmak istemiyorsanız, pekala o zaman kalsın.
J-hope: Biz öyle söylemek istemedik ama.
Namjoon hyung, sadece kendimize fazla yükleniyor gibiyiz.Jimin: Evet haklısın hyung, sanki biraz fazla çabalıyoruz o kadar. Bu kötü bir şey değil tabii ki. Sadece çok fazla çabalarsak eğer, bir o kadar da yorgun düşeriz.
V: Doğru, yani canlı konser öncesinde hastalanmayı gerçekten hiç istemem...
Suga: Hadi ama zaten kimsenin hastalandığı falan yok. Hem de bunun gerçekleşme olasılığı çok düşük. Baksanıza haziran ayındayız. Nasıl hasta olabilirsiniz ki?
Jk: Evet aslında doğru, olamayız. Ama vücudumuzun belirli yerlerinde yanıklar oluşabilir. Bu da kötü bir şey.
Suga: Yapma ama, hastalanmak ile yanmak arasında çok büyük bir fark var!!
Jin: Evet var, her neyse, konu koreografi planlamaktan hasta olmaya nasıl geldi?
Jimin: Tae hyung yüzünden oldu. Hastalık konusunu o açtı çünkü...
Rm: Tamam her neyse, bir an önce koreografiye geçelim.
Ekibin yanına geldiğimde hala prova yapıyorlardı. Neden buna bu kadar çok taktılar anlamıyorum. Acaba gerçekten fazla mı eksikleri var?
-Arkadaşlar merhaba, hala çalışıyor musunuz? Yani gerçekten mi??
Benim geldiğimi gören üyeler provayı durdurdular. Yoongi müziği kapattı.
Suga: Evet menajer, hala çalışıyoruz. Biraz daha provanın bir zararı olmaz diye düşündük. Ne de olsa canlı konsere tam anlamıyla hazır olmamız gerek.
-Evet olmanız gerek doğru, ama bu kendinizi bu kadar zorlayacağınız anlamına gelmez.
Bence biraz dinlenmeniz gerekiyor artık. Hem bu sayede konuşmuş oluruz. Neden bu kadar çok prova yapıyorsunuz? Eksiklerini zin olduğunu söylediniz evet, ama kendinizin neden bu kadar zorluyorsunuz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer Olmak
FanfictionBen bir menajer olsam Kore'de bakalım bu nasıl bir his olurmuş