32.bölüm ilk meydan okuma

7 1 0
                                    

Vay canına zaman gerçekten çok hızlı geçiyor. Sanki Kore'ye daha dün gelmiş gibiyim. BTS ilk klibini çıkartıldı 2 yıl oldu bile. Ve bugün ise o beklenen ilk meydan okuma günü geldi. Herkes ilk meydan okumanın ne olacağını merak ediyordu.

Onlar:

Rm: Acaba ilk meydan okuma, okul ile alakalı olan mı olur?

Jin: Oh hayır, bence o olmasın!

V: Kesinlikle, umarım şarkılı olan olur. Hani şu karaoke... Aslında ben karaoke yapmakta berbatım. Ama en kolayı o olsa gerek.

Jimin: Bir de sulu olan vardı. Ama umarım o değildir. Çünkü konser öncesi hasta olmayı gerçekten istemiyorum.

Jin: Ah evet doğru, ben onu tamamen unuttum... Umarım karaoke çıkar.

J-hope: Açıkçası bence ilk olarak, karaoke meydan okumasının çıkması daha iyi olur.
En azından kolay ve eğlenceli olabilir. Hem de önceden hasta olmuş olmayız.

Nihayet işlerim bitmişti ve ekibin yanına gidebildim. Onlar eminim ilk meydan okumanın ne olacağını merak ediyorlardır. Bakalım tepkileri nasıl olacak...

- Merhaba beyler, size harika haberlerim var.

V: Harika haberler mi, meydan okumalar ile mi alakalı?

- Aynen öyle Tae-hyung, meydan okumalar. Bildiğiniz üzere, bugün ilk meydan okuma gerçekleşecek. Bu meydan okumanın ne olacağı da belirlendi. Beyler, bugün oynayacağımız meydan okuma; karaoke olacak!!

Jin: Vay be, gerçekten mi? Bu sahiden harika olur menajer!

-Evet biliyorum hem de eğlenceli. Ho-seok, sana söylediler mi? Ben meydan okumalardan bahsederken sen yoktun çünkü.

J-hope: Evet menajer bana Suga hyung anlattı. Fakat Joungkook hala bilmiyor.

Rm: Demişken, Joungkook birkaç gündür görünmüyor yani yanımıza gelmedi. Hem de aynı evde kalmamıza rağmen göremiyoruz...

Jimin: Joungkook kendisini pek iyi hissetmiyormuş. O yüzden odasından çıkmak istemediğini söyledi. İşte bu yüzden yanımıza da gelmedi. Hasta olduğundan endişe ediyor.

-Anladım, tamam Joungkook rahatsız olduğu için burada değil, peki Yoongi neden gelmedi yanınıza? O da mı rahatsız?

Jin: Hayır, rahatsız değil menajer. Ama neden yanımıza gelmediğini ben de bilmiyorum işte. Tek hatırladığım şey "evde kalmak istiyorum" cümlesi biliyor musun.

V: Belki canım sıkılır diye gelmemiştir. Yada...

Jimin:... Joungkook'un yanında kalmak istemişti. Bu yüzden gelmedi.

J-hope: Gerçekten mi? Vay canına, Yoongi-shi iyilik meleği olmaya karar vermiş gibi görünüyor ha...?

Rm: Ah, hadi ama Hobi-shi. Neden böyle dedin ki?

-Tamam anladım Jimin sağol. Peki meydan okumaya katılacaklar mı?

Jimin: Suga hyung "her ne kadar istemesem de, bana haber verin" demişti. Ama Joungkook, işte onu bilmiyorum.

V: Eğer hastaysa... O zaman ne olacak?
Oh olamaz! Kesin hasta... Ve, ve...
Ve konsere katılamayacağız işte!!

-Hey, böyle bir şey olmayacak Tae. Joungkook iyi olacak, Jimin sen biliyor musun hasta mı?

Jimin: Aslında menajer, bana hasta olmaktan korktuğunu söyledi. Fakat hasta olmadığını söyledi. Sadece "kendimi iyi hissetmiyorum" demişti menajer.

- Hmm... Anladım Jimin. Arkadaşlar eve dönelim. Joungkook meydan okumaya katılmak istemezse bile, en azından Yoongi'nin haberi olsun.

Of ya, umarım Joungkook hasta değildir. Yoksa ekip hem ona bir şey olması, hem de konsere katılamama endişesine kapılabilir. Umarım böyle bir şey olmaz. Nihayet eve vardık. Yoongi'ye bunu sormadan duramam.

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin