10.bölüm Taebaek'e varış

30 1 0
                                    

Şirkete vardıktan sonra Taebaek'e gitmek için hazırlanmaya başlamıştık. Oraya gidince günlük programımda değişiklikler yapmam gerekiyordu çünkü oraya bizden başkaları da geliyordu. Programı değiştirmeden önce Taebaek'in Kore'nin neresinde olduğunu merak etmiştim. Malum biz güney koredeyiz. İnternet sayfasını açtım ve araştırmaya başladım...
Bingo!!
Güney Kore'deymiş ama Seul'a oldukça uzak. Eğer burada bir şey unutursak geri dönüp alamayız. Geri dönsek bile bu 1 gün sürecekti. Bu, işte büyük bir sorundu. Ekibin ne durumda olduğunu merak ettim. Yanlarına çıktım ve çıkınca odaların çok karışık olduğunu gördüm.

- Arkadaşlar, her şey yolunda mı? Yardımcı olmam gerekir mi?

Jin: Hayır menajer, ama teşekkürler. Biz hallediyoruz.

Jimin: Evet evet hallediyoruz.

Yoongi: Menajer, yol ne kadar sürecek acaba??

Ho-seok: Evet, ona göre saç bakım malzemelerini alacağım.

- Arkadaşlar öncelikle aceleye gerek yok size söylemem gereken şeyler var. Yolumuz 1 gün sürüyor ve orada sadece biz prova yapmıyoruz. Başka müzik gruplarından da gelenler var. Nasıl açıklayabilirim bilmiyorum.

Yoongi: Yani kısacası oraya her gün prova için gitmek çok aptalca olucak ve biz artık provalarımızı orada gerçekleştireceğimiz için Teabaek'te kalmak zorunda kalıcaz öyle mi?

- Evet doğru. Ama muhtemelen de bu şekilde açıklamazdım.
Eşya konusuna gelecek olursak eğer, şirket ile alakalı durumlar hariç artık Taebaek'te kalacağız ne yazık ki! Eşyalarınızı olabildiğince fazla almaya çalışın.

Tam o sırada Ho-seok'un bir valiz dolusu bakım ürünleri aldığını gördüm.

- Ho-seok! Sen ne yapıyorsun??

Ho-seok: Ne, ben mi?

- Evet, alabildiğiniz kadar eşya alın derken bu kadar da abartmanızı kast etmemiştim!
Sadece gerekli olan eşyalar demiştim ben!
Bakın çok fazla abartmadan gerekli olan eşyalarınızı toplayın. Bir saat sonra yola çıkıyoruz.

1 saat sonra:

Artık hepimiz çıkmak için hazırlanmıştık. Ama gitmeden önce Bay Bang ile konuşmamız gerekiyordu. Onun ofisine gittim ve şansıma oradaydı.
İçeriye girdim.

- İyi günler Bay Bang. Taebaek'e gitmeye hazırlanıyoruz. Ekip bu durumdan biraz şikâyetçi yani orsa kalmaktan. Kalabilmemiz için bir yurt gerekiyor. Acaba böyle bir yer nasıl bulabiliriz??

Bay Bang: Hmm... Bu cevaplaması biraz zor bir soru.
Bu aralar oralarda yurt bulmak bayağı bir zorlaşıyor. Herkes bu aralar Taebaek'e gitmeye başladı.
Tatil için. Bir sürü turist görmek mümkün olabilir. Aslında bir yer var ama sizin için iyi olur mu bilemiyorum. Çünkü provalarınızı yapacağınız stada gerçekten de çok uzakta.

- Ne? Şansımız yok galiba. Bay Bang bu gerçekten grubun çıkışını oldukça etkiliyor. Hala çok fazla eksik var ne yapacağız?

Bir an önce bir yolunu bulup kalacak bir yere ihtiyacımız var.
Bunu nasıl yapacağım??

Bay Bang: Eminim siz bir yolunu bulabilirsiniz Bayan Rose. Sizin yapabileceğinizden eminim...

Bunun üzerine dışarıya çıktık. Aracımızı bekliyorduk ve niyahet geldi.

- Herkes her şeyini aldı değil mi?

Ho-seok: Hmm hayır menajer, çünkü buna sen izin vermemiştin. Hatırlatırım...

Yoongi: Kes sesini Ho-seok!
Evet menajer, herkes her şeylerini aldı merak etme.

Joungkook: Evet doğru. Ama bir sorum olucak. Gideceğimiz yer madem 1 günlük o zaman biz orada nasıl geçineceğiz??

- Öncelikle Joungkook bu biraz zor bir karar ve bende ne yapacağımı bilmiyorum. Bay Bang ile konuştum ve orada kalacağımız süre boyunca kalacak bir yere de ihtiyacımız olucak. Yani şey bir çeşit yurt falan...

Namjoon: Otel??

Otelde olabilirdi tabii ki. Ama herkes tatile oraya geliyordu ve otel olur muydu bilemiyorum.
Ayrıca oraya nasıl sığabilirdik?
Tamı tamına 8 kişiyiz.

- Evet Namjoon olabilir ama otele nasıl sığabiliriz ki??
Sayıca fazlayız. Hemde oraya tatile gelen çok insan varmış. Bu aralar oralar çok yoğun olurmuş.

Sohbet etmeye devam etmek isterdik ama saat gecenin 2si olmuştu herkes uyuyordu. Hemde bende programımı hazırlamak için vakit bulmuştum ama oldukça yorgundum. Hesaplamalarıma göre öğlen saatlerinde orada olacaktık.
Saat 12.30da.

Sabah olmuştu. Herkes yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.
Çok zinde görünüyorlardı. Ama ben kesinlikle değildim çünkü bütün gece uyumamıştım. Gece boyunca program ile uğraşmıştım çünkü.

Nihayet varmıştık. Araban indik, yanımıza bize eşlik etmesi için Bay Bang bir kaç görevli yollamıştı.

Seul'dan pek bir farkı yok gibiydi. Ama yinede burası bana çok farklı bir hava katıyordu.

Bir sürü eşyamız vardı. Nasıl idare edeceğimizi bilmiyordum doğrusu. Neyse ki Bay Bang'ın bize gönderdiği görevliler bizi e günlüğünü tutabilecekleri bir yer olduğunu söylemişti. Oraya gidiyorduk. Vardığımızda ise bir tür yurda benziyordu. En azından kalbilecek bir yerimiz vardı bu iyi bir şeydi. Ama sadece 3 günümüz vardı. Süre dolmadan önce kalacak yeni bir yere ihtiyacımız vardı. Ama ilk önceliğim grubun çıkışı için belirlenecek koreografi...

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin