22.bölüm prova

14 1 0
                                    

Biz provaya odaklanmaya çalışıyorduk, ama bir yandan da Exo dikkatimizi dağıtıyordu.
Artık Yoongi'yi tutmak imkansız bir hale geliyordu. Onların yaptığı her şey Yoongi'nin sinirlenmesine sebep oluyordu.
Artık dayanamadım ve bir süre sonra Yoongi'den önce ben patladım.

Rm: Arkadaşlar siz buraya koreografimizle alakalı yorum yapmak için mi geldiniz? Bana öyle geliyor çünkü.

Baek-hyun: Ah, ne! Tabiki de hayır. Sadece stratejinize bakıp eleştirme yapıyorduk. Bunda abartılacak bir şey yok.

Jin: Dünyada en çok nefret ettiğim şey eleştiridir. Eleştiriden nefret ederim.

Joungkook: Yenilgiden de.

Jin: ...??

Joungkook: Ah, yani şey... Eleştiriden ve yenilgiden... Evet eleştiri ve yenilgi, evet... Öyle demek istedim yani...

Jimin: Ah Joungkook, anlaşılması en zor olan kişi sensin cidden...

Luhan: Her neyse, siz devam edin işte. Bu arada isterseniz artık eleştiriye açık olmaya çalışın. Çünkü sizi artık çok eleştirecekmişiz gibi bir his var içimde.

Suga: Hah, eleştiri mi? Siz daha benimkini görmeden kendi kendinize uydurduğunuz lafa mı eleştiri diyorsunuz yani??

J-hope: Ohh, inanın bana Suga'nın eleştirileri oldukça acımasız ve kabadır.

Rm: Evet, bu yüzden onun eleştirilerine rastlamanızı tercih etmiyorum.

V: Evet evet, her neyse... Artık provaya dönsek...

Jimin: Bencede, bu işi gereğinden fazla uzatmaya hiç gerek yok.

Tam o sırada menajer yanımıza geldi. Hazırlıksız yakalandık...

- Merhaba arkadaşlar, işimin bu kadar uzun süreceğini tahmin etmemiştim. Bu gerçekleşen gecikmeden dolayı üzgünüm.
Ee, prova nasıl gitti??

Rm: Ahh, şey... Prova şeydi, şey ahhm...

Suga: İyiydi, yani iyi geçti gibi.

Joungkook: Aynen, iyiydi katılıyorum. Aa, ama bu arkadaşlar biraz dikkat dağıtıcı gibiler menajer. Yeni ekip...

Suga: Hah, biraz mı? Resmen yaptığımız her hareketi eleştirilerine dahil ettiler. Biraz mı oldu sence?

J-hope: Hayır değil, evet menajer. Exo gerçekten de çok eleştirici bir grup. Benim de bu hayattaki en nefret ettiğim şeydir.

Jin: Kesinlikle öyle. Eleştiriye açık bir insan değil ben.

Jimin: Sen ciddi misin, gerçekten mi? Yani eleştirilerin hepsi olumsuz değildir ki.

Jin: Evet doğru değiller, ama ben ister olumlu ister de olumsuz olsun, eleştiriden nefret ederim. İnsanların kendi istekleri ile yaptıkları şeyleri, tartışmak ve eleştirmek hiç doğru değil!!

Joungkook: Doğru değil evet, artık durabilir miyiz? Provaaa!!

- Joungkook haklı, beyler prova.
Şunu bir an önce yapalım. Saatiniz gidiyor. Tartışma yapma zamanı değil.

Rm: Doğru evet, arkadaşlar odaklanalım, koreografiye.

Müziği başlattım. Bu onların ikinci yazdıkları şarkı. Ah, sahiden çok hoş. Sözleri oldukça fazla anlam taşıyor. İnsanın içini açıyor cidden. Şuanda tamamen provalarına odaklanmış durumdalar, o kadar odaklar ki Exo'nun onları eleştirmesini bile duymuyorlar. Yada duyuyorlar ama tepki vermiyorlardı. Çok iyi bir koreografi oluşturmuşlardı.
Ve bunu seve seve yapıyorlardı.
Prova bitti. Şarkıyı durdurdum.

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin