Rm: Ah adamım, bu kısaltma işi zor gibi görünüyor.
Jin: Ah evet belki, ama bulunabilir bence.
Jimin: Bu fikir Joungkook'un fikriydi bu yüzden o bulsun.
V: Herşeyi onun üzerine yıkıyorsunuz. Birazda kendiniz bulun bence.
Suga: Hmm Bangtan Boys. Mesela aklımda olan kısaltma örneklerini size söyleyeyim:
BB, BNS yani baş ve son harfleri.
Onun dışında bir şey yok.Joungkook; Ah bilemiyorum, bu biraz şey oldu sanki... Garip.
J-hope: Ah ah, ne doğru veya mantıklı oluyor ki zaten?
V: Şey bence buna daha sonra bakmalıyız. Klip çekimleri için hazırlık yapmamız gerekiyor.
Rm: Ah, evet doğru. Klip çekimleri için hazırlık.
Jimin: Eveeet herkes ne giyeceğini ayarladı değil mi??
Biliyorsunuz ki arkadaşlar klibi bir gün içerisinde çekeceğiz.Jin: Evet evet biliyoruz merak etme Jimin-shi.
J-hope: Güzel şeyler olacak. Hissediyorum içimde bir yerde.
Joungkook: Hmm Bangtan Boys...
Bang'tan Boys, BBS, BaBo. Belkide yanlış yerde arıyorum.
Bang'ın B'si, Tan'ın T'si ahh şey bir de Boys'un B'si mi? BTB. Acaba Boys'un B'sini değilde son harfi olan s'yi mi alsam ki? Tamam bide bu şekilde bakalım.
Bang'ın B'si, Tan'ın T'si, Boys'un S'si... Ne oldu? BTS... Olabilir gibi.Suga: Herkes klip için hazır olduğuna göre menajere haber verelim derim.
Rm: Evet doğru, verelim.
Jin: Ah şey bence o çok meşguldür. Ayrıca o stadda, unuttunuz mu?
Joungkook'un ani bağırışı tüm düşünceleri unutturmuştu.
Joungkook: Eveeeet!!! Bulduum!
Jimin: Ne oldu Joungkook neyi buldun böyle?
Jin: Bu kadar bağırdığına gör gerekli bir şeyler olsa gerek.
Joungkook: Ah, afedersiniz. Yani bağırdığım için. Şey biraz fazla heyecanlandım da.
Suga: Ne konuda bir insan bu kadar heyecanlanabilir ki? Bir şey mi buldun yoksa sadece klip çekimi için mi??
Joungkook: Ne hayır, tabiki de değil. Yani evet klip çekimleri için çok heyecanlıyım ama bağırma sebebim o değildi. Şey arkadaşlar ben galiba grubumuzun adını buldum gibi.
Jin: Buldun mu?
J-hope: Söyle bakalım neymiş.
Jimin: Yaa gerçekten çok merak ettim ve eminim güzel bir şeydir.
Joungkook: Şey kısaltma olduğu için en fazla bu şekilde bulabildim. Umarım sizde beğenirsiniz. "BTS" ne dersiniz?
Jin: BTS'mi?
Suga: Demek BTS ha!
Rm: BTS yani öyle mi?
J-hope: Şey aslında akılda kalıcı gibi görünüyor.
V: Yani evet, bencede öyle.
Jimin: Siz dalga mı geçiyorsunuz? Bu gerçekten duyduğum en mükemmel kısaltma olmuş Joungkook!!
Joungkook: Hah, gerçekten mi?
Gerçekten de beğendiğiniz mi?Jin: Yani evet, güzel bir kısaltma.
Rm: Aramızda kalsın ama bence bu kısaltma Yoongi'nin bulduklarından çok çok daha harika olmuş.
Suga: Ah seni duyuyorum. Bende buradayım. Ama haklısın tabiki. Joungkook çok daha güzel bir kısaltma bulmuş.