3.bölüm bugün pek umut yok

49 2 0
                                    

Gerçekten yavaş yavaş iyi işler başarıyorum. Ama Yoongi'nin kaydını yaptırdıktan sonra artık çok fazla bir canlı yayın videosu gelmiyor. Bir kaç gündür hiç bir sitede veya kanalda video ve canlı yayınlar yok. İçimden bir ses bugün çok güzel olmayacak diyor. Ben tabii pratik bir insan olduğum için Kore'yi çok iyi bilen arkadaşlara danışacağım. Yani tabii ki başta Namjoon var.
Her gün onu sıkmak istemiyorum ama yardımı gerçekten çok işe yarıyor.
Bu sefer iki kişi ile birlikte gitmesek mi acaba diye düşünüyorum. Ya da hiç kimseyi katmasam da sadece ben mi araştırsam??

Otelden ayrılıyorum ve günüm galiba dışarıda geçecek.
Üzerimi değiştirirken tam o sırada telefonum çalıyor ve arayan kişi Yoongi.

Yoongi; merhaba umarım rahatsız etmiyorumdur. Sana kayıt için teşekkür etmek istemiştim. Bir de bu aralar kanallar veya canlı yayınlar açılmıyor oldukça suskun zamanlar geçiyor. Acaba yani sen gruba yeni üyeler bulma konusunda ilerleme kaydettin mi?

-gerçekten ben de anlam veremiyorum son zamanlarda çok suskunluk var canlı yayınlar açılmıyor veya herhangi bir kanala herhangi bir video paylaşılmıyor. Gerçekten geriye kalan üyeleri bulabilir miyim onu da bilmiyorum.

Yoongi;hmm anladım eğer istersen yardımcı olabilirim. Meydanı biliyorsun değil mi??

-elbette biliyorum grubun ilk üyesine oradan almıştım.

Yoongi; o zaman harika ben seni Namjoon ile orada bekliyor olucam. Sende gelip bize katıl biraz arayış yapalım belki rastlantı olur da birini bulabiliriz ne dersin menajer???

- olabilir aslında. Hatta bu gerçekten çok hoş bir fikir.
Hemen geliyorum...

Yaklaşık 2 saate kadar meydana varmayı başardım. Gerçekten de söylediği gibi ikisi de orada beni bekliyorlar. Yanlarına gittim ve artık arayışa başlama zamanı gelmişti.

Namjoon; gruba almak için gerekli yetenekler genel olarak burada bulunur meydanda.
Herkes zamanını burada geçirir. Asla rastlayamayacağın insanlar bile günün belirli saatlerinde buraya gelirler. Yani tam bulunduğumuz saatte.

Yoongi; vay be o zaman şansımız yaver gidecek desene.

-ben bundan açıkçası o kadar emin değilim burası bomboş...
Yoksa bende mi bir problem var da yanlış görüyorum?

Namjoon; hayır aslında sende bir problem yok. Evet burası gerçekten boş. Ama benim dediğim yer burası değil. Sadece bulunduğumuzu söyledim. Neresi olacağını söylemedim.

Yoongi; gerçekten artık Kelime oyunu yapmayı bıraksan da bir an önce arayışa başlasak nasıl olur???

- Yoongi ile aynı fikirdeyim bir an önce arayışa başlayalım...

Arıyışa başladık ve çevrede gerçekten hiçbir insan yok. Bugün gerçekten çok kötü geçecek gibi. Galiba bugün hiç kimse dışarıya çıkmak istememiş. Ama yine de ümidimizi kaybetmek olmaz. Aramaya devam edeceğiz taki bir kişi bulana kadar...

Yoongi; gerçekten hala burada bir yetenekli insana rastlayabileceğimizi düşünen var mı???

Namjoon; bu gerçekten çok garip bugün herkesin akın akın meydanın bu taraflarına gelmesi gerekirdi acaba neden hiç kimse gelmemiş???

-çocuklar şu tabelayı görüyor musunuz???
Galiba meydanda neden kimsenin olmadığını anladım.

Tabelada mısır patlaklı kekler yazıyordu. Altındaysa açılış günü'ne özel %80 indirim yazıyordu.

-Kore'deki herkes Mısır patlaklı keklere bayılır mı??

Yoongi; yani genel olarak evet ama benim midemi bulandırıyor lar.

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin