34.bölüm ikinci meydan okuma

7 1 0
                                    

Taebaek'te dolaştıktan sonra hepimiz epey bir yorulmuştuk. Gerçekten dolaştığımız günün ertesi günü, hiçbirimiz -ben de dahil-
öğlenden önce uyanamamıştık. Ve bugün ise, ikinci meydan okuma günü. Bugün daha eğlenceli geçecek gibi.

Jin: Hepinize günaydın!

J-hope: Sana da günaydın. Dün epey bir geç kalkmıştık. Bugün bakıyorum da bayağı bir erken uyandık. Ne tuhaf, çünkü uykucular da uyandı.

V: Yapma artık, ben uykucu değilim! Sadece konser kafama çok takılmıştı. Başarısız olmaktan korktum. Bu yüzden dinlenmek istedim. Yani benim bir sebebim var. Fakat Yoongi-shi'nin ise yok. Sadece uyumak için uyuyor...!

Suga: Ah hadi ama hyung, bu hayatta uyumaktan güzel ne olabilir ki? Neyse ne, bugün ikinci meydan okumayı gerçekleştireceğiz. Ne düşünüyorsunuz?

Jimin: Eğlenceli olacağını, hepimizin hoşuna gideceğini, biraz zor olacağını ama alışacağımızı düşünüyorum.

- Jimin aslında tahminlerinde yanılmıyorsun. Arkadaşlar bugünkü meydan okumanız; okul ile alakalı olan. Yani çok gizlilik gerektirecek.

Rm: Gizlilik mi, ne tür bir gizlilik bu?
Yani okul sonuçta, kimden saklanacağız ki?

- Öğretmeninizden! Neyse gidince oyunun kurallarını öğrenirsiniz. Tam bir bilgim yok çünkü. Sadece 4 ders olacağını biliyorum. Zaten bunu da size söylemiştim.

Jk:. Açıkçası, gerçekten çok merak ediyorum menajer biliyor musun. Okul ile alakalı bir meydan okumada ne yapacağız ki?

V: Adı üstünde okul, büyük ihtimal kötü örnek olacak ama okullar işkence yeri.
Biz bugün ne yapacağız acaba?

- Çok mu merak ediyorsunuz? O zaman bir an önce kahvaltınızı yapın ve stüdyoya gidelim.

Jk & Jimin: Stüdyo mu??

Jimin: Menajer yapacak başka bir yer yok mu? Yani stüdyoda mı yapacağız?

- Evet Jimin stüdyoda. Arkadaşlar bunu bu kadar büyütmenize gerek yok. Sadece tek bir sınıf içinde gerçekleşecek. Bu yüzden prova yaptığınız stüdyoyu kullanacağız.

Hepsi şaşırmış gibi görünsede, alt tarafı bir sınıf olacak. Yani bu kadar büyük bir yere bence gerek yok. 6 tane sandalye, 3 tane masa, bir tane öğretmen sandalyesi ve son olarak da bir tane öğretmen masası. İşte bu kadar. Çok abartılacak bir şey yok. Sadece bazı dersler için, kendi elimizden bir şeyler vermemiz gerekecek. Ama onu büyük ihtimal, yayını çekecek olanlar düzenlemiştir.

Hepimiz kahvaltımızı yapmıştık. Sıra onları stüdyoya gitmek için ikna etmeye gelmişti.
Aslında bunun zor olacağını düşünmüyorum. Zaten meydan okumaya katılmayı çok istiyorlar. Karşı çıkmazlar.

- Evet arkadaşlar, şimdi stüdyoya geçelim. Yalnız ondan önce okul forması giymeniz gerek. Ama bunu stüdyoda hallederler. Artık hazırsanız gidelim.

Suga: Gidelim menajer gidelim de, gerçekten bu nasıl bir meydan okuma olacak? Bana çok garipmiş gibi geldi.

Jin: İnan bana hepimize öyle geldi. Şu anda tek istediğim şey, umarım öğretmen ben olurum. Bu çok hoşuma giderdi.

Artık stüdyoya vardık, hepsi okul üniformalarını giymişti. Tanrım gerçekten çok yakışmış. Tıpkı lise zamanlarını geri dönmüş gibiler. Ama ne yazık ki öyle değil. Sıra basit bir şekilde kurallara geldi. Derslere ve etkinliklere de tabii ki...

Çekim elemanı: Arkadaşlar bildiğiniz üzere 4 tane dersimiz olacak. Bu dersleri siz kendiniz seçebilirsiniz. Ama öğretmenler masasının üzerindeki kartlara göre ilerlemeniz daha doğru olur. Ders sırasını orada belirttik.

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin