Nihayet Daegu'ya varmıştık. Yolda epey bir zamanımız geçmişti. Her şeyin hazır olduğunu görmek beni biraz daha mutlu etmişti. BTS için en harika konser olmasını istiyorum. Bazılarının geçmişine bakılacak olursa burada bulunmak istemedikleri de apaçık ortada. Fakat bu konser bütün hayranların birleştiği bir konser olduğu için, ekip ne düşünürse düşünsün bu konser yarın burada Daegu'da gerçekleştirilecek. Şu anda istediğim tek şey, 4 günlük konserimizin sorunsuz bir şekilde bitmesi.
-Evet beyler son hazırlıklarınızı da yapın lütfen. Daha sonrasında ise konseriniz için hazırlanmanız gerek. Şunu unutmayın ki hayranlarının hepsi yarın burada birleşecek. Bu yüzden tüm hazırlıklarınızı tamamlayın. Konserin sorunsuz bir şekilde geçmesini istiyorum.
Jin: sen bize güvenmelisin menajer. Sana söz veriyorum Her şey yolunda olacak. Bu konser için çok çalıştık, seni hayal kırıklığına uğratmak gibi bir niyetimiz asla yok. Sana söz veriyorum hiç şüphesiz bu konseri başarıyla tamamlayacağız.
-bunu duyduğuma ne kadar sevindiğimi anlatamam Jin. Fakat bunu siz de biliyorsunuz ki, geçmişte yaşadığınız ne kadar çok probleminiz olursa olsun bunların hiçbirini konsere dahil etmek yok tamam mı? Herkesin en iyi vakitlerini geçirmelerini istiyorum. O yüzden daima en iyisini yapmayı hak ediyorsunuz.
Rm: teşekkür ederiz menajer. Yardımların ve bize verdiğin tüm destekler için. Seni hayal kırıklığına uğratmayacağız!
Ben de beni hayal kırıklığına uğratmayacak larını düşünüyorum zaten. Ama istediğim tek şey konserin sorunsuz geçmesi. Bugün dinlenme süreci olarak ilan edildi, fakat yarından itibaren 4 günlük yoğun bir tempo ekibi bekliyor olacak. Umarım rahatsızlanmazlar. Onlar benim için şu anda çok önemli bir pozisyondalar.
Jk: Eee Jimin, şarkını tamamladın mı?? Yolculukta tamamlamaya zamanım olur demiştin ya...
Jimin:Merak etme Jk. Her şey benim kontrolüm altında zaten. Ve evet yolculuk esnasında bayağı bir ilerlettim. Yani harika olduğunu düşünüyorum.
V: Sen yaparsın da kötü mü olur Jimin-shi?? İnan bana harika yaptığından ben eminim.
Jimin: Teşekkür ederim. Umarım harika olmuştur. Dinlemek ister misiniz??
Suga: Biraz garipseyebilirsin ama sanırım, evet. Eksik ya da tam umurumda değil, bir an önce dinlemek istiyorum!
Jin: Vay, seni bayağı istekli gördüm. Doğruyu söylemek gerekirse ben de duymak isterim. Eee, göstersene Jimin-shi...
Jimin: Tamam göstereceğim ama ondan önce, şarkı henüz tam olmadığından yorumlara açık değilim. Şarkımı eleştirebilirsiniz iyi veya kötü, fakat bunu lütfen şarkı tamamen bittikten sonra yapın.
Jimin, henüz tam anlamıyla bitirmediği şarkıyı ekibe göstermişti. Yoğun istek üzerine. Çocuklar tıpkı Jimin'in istediği gibi, şarkı tam anlamıyla bitirilmeden eleştirme yapmadılar. Çünkü biliyorlar ki bunu yaparlarsa Jimin çok kırılabilir.
- Jimin, şarkın henüz bitmemiş olsa bile gayet mükemmel gibi duruyor. Diğerlerinin düşüncesini bilmiyorum ama ben, beğendim. Daegu'da konseri tamamladıktan sonra sanırım şarkıyı bitirebilirsin.
Jimin: Evet, konserden sonra şarkımın tamamen biteceğinden eminim. Sadece şans ve ilham lazım.
Rm: Şans ve ilham mı? Jimin-shi, yapma ama böyle. Sen de şu an yeteri kadar şans olduğundan eminim. Yolculuk esnasında her defasında yere bir şeyler düşürüp, sonrasında ise Yoongi'nin defalarca uyanıp bağırmasını sağlamıştın.
Jk: Evet, ne yazık ki Jimin'in kurbanı bu sefer de her şeyden habersiz bir bebek gibi uyuyan Yoongi oldu.
Jongkook daha fazla dayanamayıp en sonunda patlamıştı. Çünkü Jimin, Yoongi'nin defalarca uyurken sıçraması sağladığında bile gülmemek için kendisini her seferinde zar zor tutmuştu. Ama artık yeterdi. Daha fazla dayanamayacağını anlayınca, ortamda kocaman bir kahkaha patlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer Olmak
Fiksi PenggemarBen bir menajer olsam Kore'de bakalım bu nasıl bir his olurmuş