Herkes en son takma isimlerini taktıktan sonra artık şarkı ile alakalı konuşmaya başladılar. Ama bence akıllarında birşeyler yoktu. Sadece beyin fırtınası yapmaya çalışıyorlardı.
Ben bu görevi tam 3 kişiye vermiştim. Joungkook zaten ana vokal. Bu şarkı yazma işini ben sadece Jin ve Jimin'den bekliyordum. Yaparlar bence...
Yanlarına gittim ve sordum:
- Arkadaşlar herşey yolunda mı?
Yani şarkı konusunda ve şey, birde grup adınız var elbette.Jin: Şarkı konusu iyi gidiyor aslında.
Suga: Evet, bir dakika menajer sen az önce grup adı mı dedin??
Evet öyle demiştim neden bu kadar şaşırdılar acaba?? Ah, hayır dur biraz bu iş çok Zor!! Grup adı belirlemek yani...
- Evet, öyle dedim ama siz ne yapmayı düşünüyorsunuz?? Grup adını yani.
Joungkook: Ah bilmiyorum menajer, biz daha şarkı bile yazmadık prova hala eksik ve üstelik grup ismi biraz yaş.
Rm: Şey bence bir an önce şarkıyı yazalım daha iyi olabilir.
Suga: Evet önce şarkı sonra...)
V: Sonra prova ve sonrada...)
Suga: Sonra..)
Jin: Sonra antrenman sonra...)
Suga: Sonrada...)
Jimin: Ana vokalin şarkıya ekleyeceği diğer sözler ve giriş bölümü.
Oh hayır, herkes Yoongi'nin sözünü kesiyor. Acaba ne diyecek?
Rm: Aynen öyle yapılacak çok fazla iş var.
Joungkook: Bu bayağı ciddi bir iş arkadaşlar hepinize katılıyorum. Ama herkes kendi önceliklerini sıralamak yerine lütfen Suga'yı dinleyebilir mi??
Joungkook'un bu sözüne herkes duraksadı. Nede olsa haklıydı kimse Suga'yı dinlemiyordu.
V: Ah özür dilerim Suga. Biraz heyecanlıydım da...
Suga: Ha...? Heyecan mı? Cidden mi arkadaşlar. Şunu açıklığa kavuşturalım. Önce şarkı ve ardından da şarkıyı denetlememiz gerek ki, Joungkook vokal olarak gireceği yerleri yazabilsin!!!!
- Yoongi son derece haklı arkadaşlar hepiniz ilk başta kendi önceliklerini bir kenara bırakmalı ki şarkıyı yazıp düzgün bir şekilde Joungkook düzenleyip yeniden yazabilsin. Ayrıca herkesin şarkıdaki repliklerini de ezberlemesi şart.
Jin: Evet doğru, üzgünüz menajer. Belki bu seni rahatlatır. Şarkı için çok iyi fikirlerimiz var.
Belki duymak istersin.Jimin: Biz bu şarkımız da iki dili karıştırmayı düşünüyoruz. Korece ve ingilizce. Hatta bazı sözleri var ve çok iyi oldu...
J-hope: Evet ama bu sizin düşünceniz bence esas ana vokale sorulması gerekmez mi?
Joungkook: Ah yapma J-hope. Bence bu herkesin fikri olmalı.
Hadi buna birlikte karar verelim.Suga: Nasıl yani? Daha ortada bir şarkı bile yok ki!
Rm: Ne, cidden mi??
Jin: Yani şey, aslında evet yok çünkü hala çalışıyoruz...Jimin ile.
V: Arkadaşlar bunu artık hızlandırmak gerekiyor.
Suga: Tamam peki, bunu nasıl yapmayı düşünüyorsun zeki şey?
V: İlhamla!!
Herkes V'nin bu sözüne gülüyordu. Çok komikti bence.
J-hope: Peki ya diğer müzik gruplarının şarkısından esinlensek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer Olmak
FanfictionBen bir menajer olsam Kore'de bakalım bu nasıl bir his olurmuş