Bugün benim neredeyse 2 haftayı doldurmuş olduğum bir gün.
Jimin ve ninesi ile olan konuşmanın üzerinden 5 gün geçti ve ben bu 5 gün içerisinde bir türlü odamda rahatça oturamadım. Bugün de yine aynı şeyler olucak 2 hafta olmasına rağmen hala sadece 2 üye var. jiminden bir haber gelmedi.
İşler bu hızla ilerlemeye devam ederse eğer grup sandığımdan daha zor oluşturulacak gibi.
Big hitse gitmem gerek artık.
Üyeler için son kayıtları yapıcam.(Ve vardım)
Namjoon ve Yoongi çoktan gelmiş bile ve beni bekliyorlar.
Namjoon; Günaydın menajer kayıtları ne zaman geçireceğiz?
Yoongi; Evet ve artık bir günlük program oluşturmamız gerek ayrıca sana güzel haberlerimiz var.!!
- Gerçekten mi neymiş o haber?
Namjoon; hop hop menajer önce kayıt ve sonra...
Yoongi; Sonrada günlük program.
İkisi gerçekten çok ciddi. Bir an önce günlük program üzerinde çalışmaya başlamam gerek galiba. Bütün işler bitti bir günlük program kalmıştı zaten.
- Arkadaşlar öncelikle sakin.
Elbette programı oluşturucaz bunu yapmak zorundayız.
Ama sizce ondan önce Jimin'in kararını beklesek yada başka birini daha gruba almaya çalışsak olmaz mı??Yoongi; Aahh menajer her zamanki gibi yine haklısın ve sana şu güzel haberi söyleme zamanı bence artık geldi.
Namjoon; Evet bencede o zaman söylüyorum:Menajer bugün öğlen saat 14.30 da bir tiyatro gösterisi olucak. Bugünü dört gözle bekliyordum.
Yoongi; Evet ayrıca tek iyi haber bu değil. Ayrıca tiyatro salonunda çok iyi bir şarkıcı da var tiyatro oyunundaki seslendirmeleri yapıyor.
- Bu gerçekten çok güzel bir haber. Bugün oraya gitmem gerek eğer şansım varsa ki umarım vardır, size yeni bir üye getirebilirim. Uyarı için teşekkür ederim beyler.
Yoongi; Rica ederim menajer.
Ama bir sorun var giriş için neredeyse 35 wonluk bir bilet alman gerek ve sen galiba buranın parasını kullanmıyorsun.Namjoon; Ahh evet bu doğru sen kayıtları geçirirken bizde bu işi halledelim olur mu??
- Gerçekten çok teşekkür ederim Namjoon. Bu çok iyi olur hemen kayıtları geçireyim sizde bileti halledin.
Kayıtları geçirdim ve onlar da biletimi çoktan almışlar. Gerçekten çok iyi oldu bu.
Biletimi aldıktan sonra tiyatronun yolunu tuttum. Neyse ki Big hitse bayağı yakınmış.
Şansım varmış. Tiyatroya vardım ve çok acayip bir kalabalık vardı.
Gösteri gerçekten çok etkileyiciydi ve tiyatroda ki seslendirmeyi yapanın seside öyle onu arıyordum ana bulamadım. Tiyatro bittikten sonra ben hala onu aramaya devam ederken arkamdan bir el bana dokundu. Biraz irkildim ana arkamı döndüğümde ise Seok Jin'i gördüm. Bu çok ilginçti neticede benim onu bulmam lazımdı onun beni değil.Jin; Merhaba bayan Min Rose.
Adımı nereden biliyordu sanki rolleri değişmiş gibiydik. Benim yapmam gerekenleri o yapıyordu.
Arkamı dönüp ona:- Merhaba Seok Jin benim adımı nereden biliyorsun??
Jin; Sen nasıl biliyorsan bende aynı şekilde biliyorum. (Dedi)
Gerçekten çok şaşırdım acaba benim buraya geleceğimi biliyor muydu? Ama bilse bile nasıl haberi olmuştu?
Soru sormaya devam ettim.- Benim buraya geleceğimi biliyor muydun?
Jin; Aslında hayır, sadece ümit ediyordum. Big hitsi temsil etmek istiyorum ama ne yazık ki bir türlü yetkili birileriyle konuşmama izin verilmiyor.
Bir kartvizit buldum ve onda yetkili birinin adı yazıyordu ve fotoğrafı da vardı. Yani oradan biliyorum sizi galiba bu kartvizit size aitti.Aaahh onu düşürmüşüm. Bende bu kartvizit nerede diyordum.
- Gerçekten çok teşekkür ederim. Onu düşürmüşüm evdeyken fark ettim şirkete gidince de aramak tamamen aklımda çıkmış. Buraya gelmenin yollarını arıyordum.
Jin; Neden? Birisini mi arıyordun?
- Aslında evet ve buldum.
Jin; Öyle mi? O zaman şanslıymışım.
- Evet biraz öyle oldu. Madem Big hitsi temsil etmek istediğini söyledin o zaman bu teklifi kabul edersin değil mi?? Benimle birlikte tiyatro sonrası şirkete gel. Senin de kayıtını yapabilirim.
Jin; Gerçekten çok mutlu olurum bayan Min Rose. Seve seve gelirim ama acaba tiyatronun bitimine kadar burada bana eşlik eder misiniz? O kadar para verdiniz gelmek için zaten sadece son 2 perde kalmıştı.
- Elbette kalırım seni canlı bir şekilde dinlemeyi gerçekten çok isterim.
Tiyatro gösterisi bitmişti ve Seok Jin son hazırlıkları yapıyordu. Eşyalarını topluyordu.
İşini bitirdi ve şirkete doğru yöneldik. Şirkete vardığımda bir telaş vardı. Birisine sordum ve çok önemli değil sadece sizin oluşturacağınız gruba uygun bir ana vokal ne yazık ki kayıtlara geçmemiş.Bunu nasıl olabilirdi?
Benim grubuma dahil olacak kişilerin onları gruba dahil etmeden önce kayıtlara geçmiş olması lazımdı. Bu kafamı gerçekten de çok karıştırmıştı.
Seok Jin'in kayıtlarını yapar yapmaz grup için ideal olan kişilerin ben grubu oluşturmadan önce isimlerini yazdıkları bazı dosyalara bakmam gerekiyordu.Seok Jin'in kayıtlarını yapmıştım ama Jimin'den hala bir haber yoktu grup şuanda 3 kişi ve hala zaman var. Bir an önce dosyalara baksam iyi olacaktı.
Baktım ve her şey yerli yerinde gibiydi acaba neden bunu bu kadar endişe etmişlerdi???
Gördüğüm kadarıyla ana vokal eksikliği yoktu...Bu biraz karmaşık bir hal alıyor.
Henüz günlük program oluşturmamıştım sırtında bu kadar yük varken Jimin'i bile düşünemiyorum.
Her şeye artık yavaş yavaş başkasak belki de iyi olabilir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer Olmak
FanfictionBen bir menajer olsam Kore'de bakalım bu nasıl bir his olurmuş