Bugün galiba BTS ile çok fazla zaman geçiremeyeceğim. Exo hala hazırlık peşinde. Onlara yardımcı olmaktan başka da bir seçeneğim yok ne yazık ki.
Onlar:
J-hope: Şu klip videosu iyi patladı. En azından asla kaybetmeyeceğimiz 5 milyonluk bir hayran kitlemiz var.
Jimin: Evet, olumsuzluklar bile buna engel olamıyor. Ama şu hayranlarınıza vereceğimiz isim... O ne olacak?
V: Benim öne attığım fikir mi? Eee yani neticede bulmak gerek.
Suga: Peki aklımda bir fikir var mı Tae? Çünkü ben açıkçası aklında pek bir fikir olduğunu düşünmüyorum. Sadece konuşuyorsun.
V: Hmm, şey... Henüz hayır, ve ben sadece konuşmuyorum. Ama bulacağım, bulmam gerek.
Jimin: Düşünmesi güzel, elbette bulunacak. Ama ondan önce video komplosunu kuran kişilerin Exo olduğunu kanıtlamalıyız.
Rm: İsim bekleyebilir evet, ama bu bekleyemez. Bunu ne kadar çabuk kanıtlarsak o kadar avantajlı oluruz.
Joungkook: Ah, bunu kanıtlayabileceğimizi pek sanmıyorum.
Suga: Doğru, çünkü onların yaptığını kanıtlamak için delil gerek.
Jin: Evet, delil gerek. Ama bunun yerine neden bunu bizim bildiğimizi kanıtlamıyoruz? En azından biraz geri çekilirler.
J-hope: Tamam, peki bir soru. Ne demeye çalışıyorsun?
Jin: ...??
Joungkook: Bariz değil mi, anlaşılmıyor mu J-hope? Bu konuyu dün konuştuk. Hatırlasana, sende vardın.
J-hope: Şey, evet konuştuk doğru. Ama benim anlamadığım nokta şu, bunu nasıl yapacağız?
Rm: Orasını henüz bizde düşünmedik ama bir yolunu bulacağız.
3 saat sonra:
Herkes stada her zamanki gibi tam da vaktinde varmıştı. Ben tabi yine BTS'yi ekiyor gibiydim. Neden mi? Çünkü onlarla hiç vakit geçiremiyor ve onlarla konuşamıyordum. Bu sinirimi çok fazla bozuyordu. Exo'nun provasını tamamlayabilmesi için şarkıyı açtım... Ve bitti.
Luhan: Teşekkürler menajer. Bu sahiden çok yardımcı oluyor. Sayende klibimiz sorunsuz çekilecek.
- Rica ederim, biraz mola verin hadi. Yapılacak daha çok şey var çünkü. Biraz dinlenmeniz çok iyi olur.
BTS fısıldayarak konuşuyordu.
Jin: Bu durum hiç hoşuma gitmiyor. Ne kadar da saçma! Bizim gayretlerimizi baltalayan bir ekibe klipleri için yardım ediyoruz!!
Suga: Ben hayatımda bu kadar saçma bir şey görmedim. Bizi zirveden düşürüyorlar ama...
Joungkook: Biz onlara yardım ediyoruz!
J-hope: Bu tepki bizim düşmemize sebep oluyor. Buna bir çözüm bulmalıyız, zirvede kalmak için.
- Arkadaşlar, bunun iyi olmadığını ben de farkındayım inanın bana. Elimden başka bir şey gelmiyor ne yazık ki.
Suga: Menajer evet haklısın, ama artık baskı üzerinde daha etkili olmamız gerekiyor. Bunu Eğer kanıtlayamazsak ya da Bay Bang, senin yerine Exo için başka bir menajer bulamazsa işimiz daha çok zorlaşacak.
Jin: Menajer, zaten bütün gün Exo ile ilgileniyorsun. Canlı konser ile alakalı olan sorunları tartışmıyoruz. Nasıl bir program yapmamız gerektiğini tartışmıyoruz. Bu çok zor.
- Biliyorum, ve lütfen sorularınızı biraz daha saklamaya çalışın. Her şeyi zamanı gelince cevaplayacağım. Ve Yoongi, merak etme Exo'nun klip çekiminden sonra başka bir menajeri olacak. Şu an geldi hatta. Sadece klip çekiminin yapılmasını bekliyor. Daha sonrasında onların menajeri olacak. Eski günlerdeki gibi ben de size kalacağım, sadece size.