28.bölüm kayıt yaptırma krizi

11 1 0
                                    

Tamda istediğim gibi plak şirketine ulaşmaya çalışıyorum. Ama açan yok, bu iş cidden fazlasıyla can sıkıcı olmaya başladı!!

- Arkadaşlar üzgünüm, tekrar denedim ama hala açan birileri yok ne yazık ki.

J-hope: Ah tanrım, neden biz? Neden bunun gibi olumsuzluklar hep bizi buluyor ki??

V: Bariz değil mi hyung? Şansımız bu aralar hiç yok ki. Keşke de tartışmak yerine durakta olsaydık. Bu sefillikte olmazdık en azından...

Jin: Evet doğru fakat Yoongi, sende biraz hatalısın bence. Yani bunu bize eğer daha önceden hatırlatsaydın belki de...

Suga: Nee! Hatırlatmak mı? Jin beni dinlediniz mi de konuşuyorsun?? Size hep söyledim, ama siz Bay Bang'ın saçma bir şeye haber vermesini beklemekle o kadar meşguldünüz ki, beni takmadınız bile!!

Üyelerde çok büyük bir sessizlik oluşmuştu. Anlaşılan o ki, Yoongi'yi hiçbiri dinlememiş. Vay canına, bu onun neden bu kadar mutsuz ve garip olduğunu açıklıyor.

- Gerçekten mi Yoongi? Onlara anlattın mı?

Yoongi: Ne, anlatmak mı? Menajer onlara bir sorasana acaba hangileri beni dinledi yada en iyi ihtimalle duydu??

Rm: Ben... Ben, gerçekten çok üzgünüm hyung. Seni incitmek istemedik ama seni gerçekten duymadık ki!

Jimin: Evet doğru, duymadık. Çünkü Yoongi'nin dediği gibi Bay Bang'ın bize söylemesini beklediğimiz saçma bir aramadan dolayı hiç birimiz onu dinlemedik.

Joungkook: Gerçekten çok özür dileriz Yoongi hyung. Gerçekten çok üzgünüm...

Yoongi: Ahh, iyi tamam sorun değil. Ama bunu özellikle de bana bir daha asla yapmayın tamam mı? Yoksa bu sefer cidden çok kötü bozuşuruz...

V: Yaaa canım hyungum benim... Gel buraya!

V böyle dedikten sonra herkes Yoongi'den defalarca kez özür diledi ve ona sarıldılar. İşte grup dediğin böyle olur. Aslında onlar bir gruptan daha da fazlası. Onlar bir aile, hemde koskocaman bir aile...

Yoongi: Ahhhh! Tamam yeter artık! Ayrılın!!
Bir an önce plak şirketine gitmenin bir yolunu bulmamız gerekiyor.

Jin: Doğru, menajer ne yapıyoruz? Oraya nasıl ulaşmayı deneyeceğiz? Bir fikrin var mı?

- Hmm, açıkçası pek sayılmaz. Ama galiba bir yolu var...!

Jimin: Harikaaa! En azından gidebileceğiz.

V: Evet arkadaşlar bakın, sorun çözüldü işte!
Her şeyi yoluna koyduk sayılır...

Of ya cidden baya mutlular. Ama onlara sunacağım öneriden sonrada bu kadar mutlu olmaya devam ederler mi, orasını bilmem...

- Güzel güzel, sevindiniz sanki. Ama şöyle bir sorun var, bu söyleyeceğim şey sizi üzebilir, hemde baya bi üzebilir!

Joungkook: Ah, cidden mi menajer? Peki bu her türlü de olsa üzüleceğimiz şey ne peki?

J-hope: Yapma ama, ne kadar kötü olabilir ki?

- Oraya ulaşmak için metro kullanacağınız!

J-hope: Neee? Metro mu? Menajer bu da ne demek oluyor böyle? Metro mu, gerçekten mi? Şaka yapıyorum de, lütfen...

Rm: Me-me-metro? Hani şu yeraltı treni mi?

V: Dalga geçiyorsun değil mi menajer?
Metroda ne demek? Ben o şeye hayatta binmem. Binemem, imkanı yok bunun...

Jin: Ah hadi ama, bizimde hoşumuza gitmiyor. Ama başka bir seçenek var mı?

- Ben sizi uyardım beyler. Muhtemelen hiç hoşunuza gitmeyecek dedim. Aslında bende metrodan nefret ederim. Ama mecburuz. Plak şirketine gidelim artık.

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin