12.bölüm takma isimler

27 1 0
                                    

Ben uyumaya çalışıyordum ama BTS hala sohbet edip duruyordu.

Namjoon: Arkadaşlar bugünkü koreografi önerisi hakkında ne düşünüyorsunuz??

Yoongi: Evet hoş oldu gibi. Ama unutmayın ki hala tamamlanması gereken bazı işler var mesela şarkı konusu...

Jin; Ne Yoongi, gibi mi? Bu sahiden harikaydı.

Jimin: Evet harikaydı ama biz yarın bir gün çıkış yaptığımızda bizim bence set isimlerimiz de olmalı ne dersiniz??

Ho-seok: Aynen katılıyorum. Bu şekilde biraz zor oluyor herkesin isimleri zaten karışık. Ve neredeyse aynı isimler.

Joungkook: Peki ne düşünüyorsunuz? Takma adları nasıl bulacağız.

Onlar konuşurken mutfaktan çok yüksek bir ses geldi sanki bir şey kırılmıştı. O sesle yatağından sıçrayıp onların yanına geldim.

- Arkadaşlar bu gürültü de ne böyle?? Neler oluyor?

Namjoon: Ah afersiniz arkadaşlar. Menajer seni uyandırmak istememiştim çok üzgünüm gerçekten. Bu aralar neden bilmiyorum ama elime geçirdiğim her şeyi kırıyorum.

Joungkook: Rrr-rrap monsterss!!

Joungkook'un bu ifadesine herkes kahkahalarla gülmeye başlamıştı.

Yoongi: Hahhahahh... Rap monsterss sahiden çok iyi bir takma isim buldun Joungkook!

Jin: Evet doğru. Çok iyi bir takma isim oldu. Namjoon senin setteki adının bence rap monster yani kısacası sana Rm demeliyiz!!

Joungkook: Evet aslında olabilir harika bir ad. Ama ben bunu kasıtlı olarak söylememiştim.

Çocukların bu şekilde iyi geçinmesi çok iyiydi. Bu çok hoştu anlaşıyorlardı.

Namjoon: Rap monster mi?? Joungkook...

Ho-seok: Madem takma isim buluyoruz o zaman... Ben size hiç söylemedim ama arkadaşlarım bana Hobi derler.

Joungkook: Hobi mi? Hoşuna gidiyor mu peki?

Ho-seok: Evet, evet aslında buna bayılıyorum.

Joungkook: Hmm Jung Ho-seok.
Hobi. O zaman sana j-hope demeliyiz. Olur mu??

J-hope: Olur buda iyi bir isim.

Jin: Ben zaten Jin ismini kullanıyorum bu yeteri kadar kısa ve uygun bence.

Jimin: Bende Park olan adımı pek kullanmam Jimin deseniz olur.

Tae-hyung: Evet bu isimlere bana da uygun. Peki ya ben?? Bana ne diyebiliriz ki?

Jimin: Bilmem, ama sen bence havalı birisin. Ya Joungkook?
Ona ne desek yada öyle mi kalsa?

Yoongi: Ne, bir de ona da mı isim arayacaksınız yani?? Bakın bence Jeon Joungkook bu şekilde iyi.
Ama madem kısa olmak zorunda, o zaman sadece Joungkook diyelim.

J-hope: Evet Joungkook iyi kalmalı bence. Tae-hyung sana gelince... Hmm... şey...ıhmm...

Joungkook: Klasik ama V.

Yoongi: V'mi sahiden mi?? Bunun bir açılımı falan yok mu şimdi??

Jimin: Onun hoş olduğunu söylemiştim yani belki de wonderful dan V olabilir...

Rm: V, bence eh gibi yani...
Ama tabi ki wonderful ile bağdaştırıldığında olur gibi yani.

Jin: Evet olabilir. Herkes belirlendi o zaman. Hmm şey hariç hmm...Min Yoongi...

Yoongi: Ben mi? Ee ben memnunum yani.

Jimin: Elbette olursun çünkü senin kendi adın değiştirmek istemezsin...

Joungkook: Hey hey sakın olun arkadaşlar. Bana eğer Yoongi ile alakalı düşüncelerimi soracak olursanız eğer bence o gerçekten çok tatlı, sert, sempatik ve biraz tepkisiz ve soğuk olsa da iyi bir arkadaş...Tatlı...

V: Buldum!! Madem tatlı o zaman şeker gibi tatlı olsun ve sana da Suga diyelim...

Bu fikir herkesin şaşırmasına sebep olmuş gibiydi sanki...
Neden ama kötü bir isim olarak mı bulmuşlardı ki??

Yoongi: Öncelikle Joungkook, bu düşüncen için sağol. V sende izim için sağol ama bu olur mu ki??

Rm: Aa neden olmasın. Bence gayet harika bir ad oldu!

Joungkook: Evet! Bencede mükemmel uydu.

Herkes bu adı onayladığı için Yoongi her ne kadar kararsız kalmış olsada kabul etmek zorunda kalmıştı. Ama bu gerçekten de çok güzel bir isimdi.

- Vay canına, demek kendinize takma ad koyacak kadar samimileştiniz ha??

Jin: Hayır, aslında ondan değil. Nede olsa dünya çapında ki çıkışımız için bazı isimler gerekiyordu. Takma isimler. Bu yüzden bunu seçmeye karar verdik. Hem daha yaşlarımızı bile bilmiyoruz ki.

Rm: Evt doğru, o zaman öğrenelim. Ben 1994 doğumluyum. Peki ya sizler?

Jin: Ben 1992.

J-hope: Hadi canım Rm. Aynı yaşta mıyız? Bende 1994'lüyüm.

Rm: Vay be bir yaşıtım varmış!!

V: Abilerim varmış demek ki! Ben 1996'lıyım.

Jimin: Ah V, vay canına, bende 1995'liyim.

V: Harika o zaman! Sende benden büyükmüşsün.

Jimin: Ah evet, öyle galiba...

Suga: İyi yaşıt olanların olmasi çok güzel bir şey. Bende 1993.

Joungkook: Ne!! Siz hepiniz gerçekten de ciddi misiniz???

Rm: Evet Joungkook, neden ki??

Joungkook: Şey... Aslında pek bir sebebi yok, şey hmm sadece biraz şaşırdım da.

Suga: Neden ki? Sen kaçlısın??

Joungkook: Ben mi... Ben şey 1997'liyim...

Joungkook utanmış gibiydi. Yani nede olsa 7 kişinin arasından en küçük olan oydu...

Jimin: Oh bende bayağı bir şey sanmıştım gerçekten. O kadar da küçük değilsin ki... Alt tarafı aramızda iki yaş var. Bundan bir şey olmaz bence.

Suga: Oh siz üçünüzde bu ekibin maknea'sısınız.

Joungkook: Bir şey sormak istiyorum şey, bu dediğin iyi bir şey mi??

Herkes kahkahalarla gülmeye başladı. Çünkü onun böyle bir şey diyeceğini düşünmemişlerdi.

Rm; Hayır Joungkook. Elbette kötü bir şey değil. Maknea en küçük anlamına geliyor. Sakin ol.

- Aynen Joungkook. Kötü değil. Arkadaşlar bu arada bugünkü performansınız gerçekten çok harika oldu. Ama bildiğiniz gibi bir an önce şarkı yazmalıyız.
Bunun için 3 kişinin birlikte çalışmasını istiyorum. Anlaşıldı mı? Bu görevi Jin, Jimin ve Jungkook yapacaksınız tamam mı? Size güveniyorum...

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin