Klip çekiminde her şey yolunda gitmişti. En azından pek bir sorun çıkmamıştı. Ah, ama bazı sahnelerde birtakım zorluklar olmuştu tabii. Ama ekip her şeyi toparlamayı başarmıştı bir şekilde. Her neyse, kısacası her şey yolunda olmuştu. Özellikle benim en hoşuma giden şey ise grubun, isimlerini BTS koymuş olmasıydı.
Onlar:
Rm: Oh, vay canına! Bu kadar iyi gideceğini hiç düşünmemiştim.
Jin: Evet, gayet harika geçti. Şimdi yapmamız gereken tek şey klip ve şarkı yayınlandıktan sonra iyi tepkiler toplamayı ummak.
Jimin: O konuda hiç şüphemiz olmamalı. İyi olacağından eminim.
Suga: Yani genel olarak kötü geçmedi. Sadece klibin bazı sahnelerinde biraz zorluklar yaşandı.
V: Ah dostum, hatırlatmasana o olayı! Çok berbat bir histi gerçekten, çok berbat
Jin: Evet, senin için öğle oldu tabii V. Çünkü koreografiyi karıştırmışdın.
V: Hatırlatma dedim sana. Neden söyleyip duruyorsunuz ki?
Rm: Tamam sakin olun. Bu kadar abartmaya gerek yok bence.
Jimin: Evet doğru, olan oldu ama her şey yolunda gitti zaten. Bir sorun yok yani.
- Arkadaşlar merhaba, klip çekimleriniz çok iyi geçti. Sizi tebrik ederim.
Jin: Ah, sağol menajer.
Joungkook: Evet teşekkür ederiz menajer. Yani gerçi çok da bir şey yapmadık ama olsun.
V: Of, dalga mı geçiyorsun? Çok fazla şey yaptık. Hmm şey, yani özellikle de sen ve Suga tabii.
Rm: Evet doğru, Suga rapı çok iyi dengeledi.
Jin: Evet haklısın ama Joungkook'ta ekip içi şarkı performansını çok iyi dengede tuttu.
Suga: Özellikle de sesin dengelenmesinde önemli bir rol oynadı.
Joungkook: Teşekkür ederim arkadaşlar. Ama her şeyi sizin sayenizde başardım. Bu işi birlikte yaptık. Siz olmasaydınız bu kadar cesaretlenemeye bilirdim.
Jin: Ah hayır, sorun değil Joungkook.
Rm: Evet düşünüyorum da seni ana vokal yapmakla gerçekten çok iyi bir karar almışız.
- Unutmayın arkadaşlar, bu klip çekimleri bitti diye her şey bitti anlamına gelmiyor.
Jin: Evet menajer biliyoruz sen merak etme.
Jimin: Evet doğru, her şeyi dengede tutmaya çalışıyoruz zaten. Ve açıkçası bu işte ekip olarak da çok iyi olduğumuzu düşünüyorum.
Rm: Doğru, ekip olarak gerçekten çok iyi bir iş başardık. Bundan sonra alınacak herhangi bir kararda tartışma yapmak yok. Kafa kafaya verip her şeyi birlikte düşüneceğiz.
- Bunu duyduğuma sevindim. Yavaş yavaş da olsa anlaşmaya başladığınızı görmek çok hoş. Bu arada eksik gibisiniz.
V: Eksik mi, herkes burada değil mi?
Rm: Oh hayır, herkes burada değil. J-hope ortalıklarda görünmüyor.
Jin: Evet, aslında bana biraz dinlendikten sonra yanımıza geleceğini söylemişti.
Suga: Demiş olabilir ama gelmedi. Bir şey biliyor musun Jin, sana bir şey dedi mi?
Jin: Hayır Suga, bana dediği tek şey "biraz dinlendikten sonra yanınıza geleceğim" oldu.
Bu çok garip. J-hope onların yanından ayrılmış gibi. Acaba bir işimi vardı da bir yere gitmek zorunda kaldı? Ya da belki gerçekten çok yorulmuştur ve bir yerde de dinleniyor olabilir. Aslında akılda çok fazla şey var. Hangisi olduğunu bilmek, sebebinin ne olduğunu öğrenmeye çalışmak biraz zor.
- Tamam o zaman şu şekilde yapacağız. İki kişi J-hope'u bulmaya gitsin. Geriye kalanlarda benimle birlikte Bay Bang'ın yanına gelsin olur mu?
Jin: Tamam menajer Sen merak etme. O zaman şu şekilde yapalım arkadaşlar. Ben ve Rm J-hope'u bulmaya gidelim. Siz geriye kalanlarınız da menajer ile birlikte Bay Bang'ın yanına gitsin tamam mı?
Herkes onaylarcasına başın salladıktan sonra ben Suga, Joungkook, Jimin ve V ile Bay Bang'ın yanına gidiyordum.
Bay Bang ile konuşmaya giderken orada Bay Fea-ther de vardı. Hem de yalnız değil. Şu yeni stajyer grup ile birlikteydi. Hemen araya karışmak istemediğimizden biraz beklesek mi diye düşündük. Ama vazgeçtik. Klip çekimleri bitmişti. Üstelik klip çekimimizden sorumlu olan fotoğrafçılar çektikleri videoların üzerinde birtakım montaj yapacağı için bunu bildirmem gerekiyordu. Klip çekimlerinin başarıyla tamamlandığını bilmesi gerekiyordu. Çok vakit kaybetmeden onun yanına gittik.Onlar:
Bay Fea-ther: Bakın Bay Bang, siz kendi şirketinizdeki yeni stajyerlerin klibini çektirdiniz sanırım. Ama ben bu grup ile görevli olduğum için ve aynı zamanda Kore'deki diğer müzik şirketlerini de denetlediğimden dolayı bu genç adamlara zaman ayıramıyorum. Sizin şirketiniz haricinde başka hiç bir şirkette yer yok. Seventeen zaten başka birilerini istemiyor. İtzy de aynı şekilde. Çünkü onlar kız grubu, yani onlardan kastım İtzy.
Bay Bang: Evet, bunun ben de farkındayım ama ne yazık ki, programımda herhangi bir boşluk olmadığı sürece bu ekibi kendi şirketime dahil edemem.
Gerçekten çok üzgünüm. Onlarla da ilgilene bilmem için ek olarak yeni bir menajer daha bulmam gerek. Çünkü yeni atanan menajer zaten çok meşgul. Ayrıca onun başında bir grubu var. Bu yükü onun üzerine veremem. Ama size söz veriyorum Bay Fea-ther programımda en yakın bir zamanda sizin için bu grubu muhafaza edecek bir boşluk ayarlayacağım.Bay Fea-ther: Bu çok iyi olur Bay Bang. Gerçekten teşekkür ederim. Ama lütfen bu süreci biraz daha hızlandırın. Ne kadar hızlı olursa bu yeni stajyerler için de o kadar iyi olur. Haftaya bugüne kadar yeni bir klip üzerinde çalışıyorlar. Şarkıları hazır ayrıca koreografileri de öyle. Ama bir pürüz var. Burada yani Taebaek'teki statta onları muhafaza edecek bir yer yok.
Bay Bang: Siz merak etmeyin. Elimden geldiği kadar hızlı davranacağım söz veriyorum.
Bu konuşmanın üzerine Bay Fea-ther ve grubu oradan ayrılıyorlar. Bizde tabii konuşmak için bir fırsat bulmuş olduk bu sayede.
- Merhaba Bay Bang. Umarım bir problem yoktur.
Bay Bang: Ah hayır, sen merak etme. Çok büyük bir problem yok. Her neyse bu resmi işleri boş ver. Ben bunlarla elimden geldiği kadar ilgilenmeye çalışıyorum zaten. Siz bana klip çekimlerinin izin nasıl gittiğini söyleyin Bayan Rose.
- Elbette seve seve. Öncelikle şunu bilmenizi isterim ki, çekimler gayet mükemmeldi. Ama bazı sahnelerinde çok ufak sorunlar yaşandı. Belki sırf bu ufak sorunlar yüzünden tek bir sahneyi 8 defa çekmek zorunda kalmış olabiliriz.
Bay Bang: Bunu duyduğuma sevindim. Çekimlerin iyi gitmesi benim çok hoşuma gitti açıkçası. Peki ya yoruldunuz mu arkadaşlar?
Suga: Yani, pek sayılmaz ama yine de evet biraz.
Jimin: Evet, yani açıkçası biraz yorgunuz ve problem yaşadık elbette. Ama bunları ekip olarak bir şekilde çözmeyi de başardık.
Bay Bang: Oh gerçekten bunu duyduğuma çok sevindim. Sizin gibi yetenekli çocukların yapabileceklerini küçümsememek gerekiyor. Tebrik ederim.
V: Gerçekten çok teşekkür ederiz Bay Bang. Çok sağolun.
Yani neticede çekimler çok da berbat değildi. Yapılan bazı hatalar da düzeltildi. Video montajlandı ve bize izletildi. Ekip gerçekten çok beğendiğini dile getirdi. Ve videoyu yayınladılar. Bu tarihi BTS artık en mutlu oldukları gün ilan etti ve takvime özel gün olarak eklediler...