16.bölüm hafif bir hazırlık

22 1 0
                                    

Bay Fea-ther ile olan konuşmamızdan sonra bizimkilerin yanına gittim. Prova yapıyorlardı. Onları bölmek istemedim. Tam o sırada Rm müziği kapattı.

Rm: Olmuyor işte olmuyor. Asla uyumlu olamayacak!

J-hope: Hayatımda bir şeyi hiç bu kadar kötü yapabileceğim aklıma gelmemişti.

Suga: Ah hadi ama, neden şu şarkıyı durmadan durdurup duruyorsun ki??

Rm: Neden mi, Yoongi olmuyor çünkü olmuyor!

Jimin: Hadi ama Rm. Bence o kadarda kötü değil.

V: Ah ah bu şarkıların gözü kör olsun. Ah ah her şey yazık oluyor.

Rm: Sen ne saçmalıyorsun. Bu bizim şarkımızın sözleri değil ki!

Suga: Yeter artık. Hayatınızda bir kez olsun odaklanamıyor musunuz siz??

Ortalık karışmış gibi görünüyor. Bir an önce araya girsem iyi olacak.

- Arkadaşlar arkadaşlar sorun nedir?

V: Ne mi, menajer hadi ama hiç birimiz odaklanamıyoruz ve sen hala sorun ne diyorsun. Ayrıca burası çok dar!

Joungkook: Hiç birimiz mi? Gerçekten mi? Bazılarımız elimden geleni yapıyor ama Rm müziği daha şarkının yarısına bile gelmeden kapatıyor.

Jimin: Doğrusu çok kötü değiliz ama neden böyle düşündüğünüzü anlayamıyorum ben açıkçası.

Suga: Sırf siz bazı şeylere odaklanamıyorsunuz diye biz de prova yapamıyoruz. Bu sizce doğrumu? Ayrıca V'nin zaten hiç birşeyle alakası yok. Biz burada elimizdeki en iyi prova yerinde prova yapıyoruz ama onun için alan hala dar!!

Joungkook: Evet doğru ama her şeyden önce bir günümüzü de tartışmadan geçirsek olmaz mı?
Her şeyi yapmaya çalışırken tartışıp duruyoruz. Oysa belki de birlikte hareket etsek bu zamana kadar herşeyi planlamış olurduk ve herşey düzende olurdu. Ama siz her şeyde tartışmayı seçiyorsunuz bu bence hiç hoş bir davranış değil.

V: Anlamıyorum Joungkook, sen bizden ne yapmamızı bekliyorsun ki? Zaten yeteri kadar fikir üretiyoruz bir aradayken.

Jin: Hayır V, bu yeterli değil. Joungkook çok haklı. Biz her şeyde tartışıyoruz. Hiç birimiz olumlu bir yaklaşım sergileyemiyoruz.

J-hope: Neden ki tartışmak ve fikir üretmek iyi bir şey.

Jin: Evet doğru ama biz bunu doğruca yapmıyoruz ki. Biz gerçekten de çok tartışıyoruz. Bugün şarkının koreografisini yapmamız gerekiyordu. Ama çok tartıştığımız için çok geç olmak üzere. Yarın klip çekimleri yapılacak ve ertesi gün ise dünyaya tanıtılacak. Ama biz hala prova yerinin kötü olduğunu tartışıyoruz.

V: Haklısın Jin ama elimde değil. Burası gerçekten de sahip olunabilecek en kötü prova alanı.
Zaten stadda prova yapamıyoruz. Üstelik şu yeni stajyer olan grup yerimizi almışken nasıl odaklanabiliriz ki?

Jimin: Evet bu doğru. Artık provalara nerede devam edeceğimizi de bilmiyoruz.

- Arkadaşlar arkadaşlar artık tartışmayın lütfen. Sadece beni dinleyin çünkü size anlatmam gereken bir şeyler var. Herkes dinlesin lütfen.

Herkes nihayet susmuştu ve beni dinlemeye başlamışlardı.

- Evet, size bahsetmem gereken konuya gelecek olursak. Siz burda provanızı yaparken bende stada gitmiştim. Program ile alakalı öğrenmem gereken bazı şeyler vardı ve bunun için yetkili birilerini aramaya başladım. Ama bugün resmi tatilmiş. Bu yüzden kimseyi bulamadım. Ama ben birilerini ararken ne garip ama Bay Fea-ther beni buldu.

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin