7.bölüm tanışma aşaması

41 1 0
                                    

Dün gerçekleştirdiğimiz dans gösterisi oldukça iyi olmuştu yani en azından bu gösteri Hoseok ile Taehyung'un yeni stajyerler olarak gruba katılmalarını sağlamıştı.
Bende çok rahattım çünkü günlük programı yazdım ve onların fikirlerini de almıştım. Çok beğendiklerini söylemişlerdi.

Tam o sırada telefonum çaldı.
Arayan Joungkook.

Joungkook; Merhaba kayıt hakkında şey... Ben yaptırmak istiyorum nereye gelmem gerek?

Ona Big hitse gelmesini söyledim ve nihayet kabul ettiğini duymak çok hoştu. Elbette onu kendi ekibine almak isteyen tek kişi ben değildim. Daha bir çok firmadan da iş teklifi almıştı stajyer olarak.

Ben şirketteydim ve onu bekliyordum.
Grup yanıma gelip:

Jin; Günaydın menajer. Birini mi bekliyorsun??

Jimin; Bu arada prova yapmak için bize bir stüdyo gerekiyor ama ne yazık ki stüdyoların kapılarının hepsinde girmek yasak yazıyor anlam veremedim!

Namjoon; Evet bu önceden yoktu. Şimdi neden var ki??

Bu sorunun cevabını bilmiyordum çünkü bana neden kapatıldığında dair bir şey demişlerdi! Düşünmeye başladım ve tam o sırada Yoongi araya girdi;

Yoongi: Ah, arkadaşlar size sabahtan beri anlatmaya çalışıyorum zaten ama siz beni dinlemiyorsunuz bile!!!
Menajer sen gelmeden önce görevliler başkandan aldıkları karardan dolayı stüdyoları kapattılar 2 günlüğüne sanırım.

- Kapattılar mı neden? Yani neden bundan benim haberim olmadı ki?

Yoongi: Sanırım bu sabah sen burada olmadığın için sana haber veremediler...

Namjoon: Gerçekten mi, öyleyse biz nasıl provaları zamanında yapabiliriz ki??

Tae-hyung: Bilemiyorum ama bir bildikleri var ki kapattılar.
Menajer birazdan haber alıp bize söylersin değil mi??

- Evet, aslında derim ama...)

Ho-seok: Gerçekten mi menajer?
Çok teşekkürler...

Ama ben tamam denemiştim ki.
Nasıl hemen bu fikre kapıldılar ah galiba önce öğrenmem gerekicek.

Jin: Menajer bir şey mi oldu?
Biraz garip görünüyorsun da.

- Yok hayır, iyiyim sadece birini bekliyorum o kadar.

Yoongi: Tahmin etmiştim...
Aaah ama kimi? ^_^

Tam o sırada kapı çaldı ve Joungkook içeriye girdi.

- İşte onu bekliyordum.
Merhaba Joungkook. Nihayet gelebildin neden bu kadar uzun sürdü gelmen??

Joungkook: Çok üzgünüm, yolda küçük bir aksaklık çıktı da.
Şey... Gerçekten çok küçük...

Buna pek bir anlam verememiştim ama olsun. Nedenini sormadım. Onun kayıt odasına geçmesini söyledim...

- Bu taraftan Joungkook.
Bende hemen geliyorum.

Yoongi: Vay, Joungkook nihayet gelmeye karar vermiş demek!

Jimin: Evet, nihayet...

Ho-seok: Ama peki ya stüdyolar ne olucak menajer bunu öğreneceğini söylemiştin. ^_^

Ne hayır, ben öyle bir şey dememiştim ki. Sözümü bitirmeden o araya karışmıştı.

- Ben öyle denemiştim yanlız...
Her neyse arkadaşlar önce Joungkook için kayıtları tamamlayayım daha sonra da onu öğrenirim anlaştık mı??

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin