9.bölüm prova yeri arayışı

30 1 0
                                    

Bay Bang ile dünkü konuşmamızdan sonra hala nasıl bir yer bulacağını bilmiyordum.
Ama her şeyden önce durumu ekiple konuşmam gerekiyordu.
Yanlarına gittim ama hala çok erken olduğu için uyuyorlardı. Uyandırmak zorundaydım.

- Arkadaşlar haydi artık uyanma zamanı geldi!!

Teker teker hepsini uyandırmak için odalarına gittim.

Herkes yavaş yavaş uyanmaya başlamıştı.

Jimin: Ah günaydın menajer, sabahın bu saatinde neden kaldırdın bizi??

Namjoon: Arkadaşlar susun, demek ki bir sorun var ve anlatması gerek...

Namjoon son derece haklıydı.
Sorun vardı ama bir tane değil, birden fazla...

- Evet, doğru Namjoon. Sorun var ama oldukça fazla sorun.
Dün hepiniz Bay Fea-ther'ın neden burada olduğunu çok merak etmiştiniz. Gelmesinin sebebi bazı müzik şirketlerden şikayet gelmiş ve o da...)

Joungkook: Ne neden ki? Yanlış bir şey mi yaptık yoksa??

Jin: Evet menajer ne olmuş?

- Hayır, tabiki de yanlış bir şey yok arkadaşlar. Stüdyolarin kapanmasını Bay Fea-ther istemiş. Çünkü buranın müdürü Bay Bang stüdyolarda eksikler olduğunu dile getirmiş. Bu yüzden stüdyolarımızı kapatmışlar tadilat için. Ama Bay Fea-ther diğer müzik şirketlerine teftiş için gittiğinde o şirketlerinde stüdyolarının kapalı olduğunu görmüş. Sebebini sorduğunda ise herkes öncelikle buranın stüdyoları kapatıldığı için bu sorunun buradan kaynaklı olduğunu düşünmüş ve Bay Fea-ther da o yüzden buraya gelmiş.

Ho-seok: Tamam anladım da peki bizim ilk çıkışımız ne olucak menajer? Bu kargaşa bizi etkilemez mi??

Tae-hyung: Aynen, katılıyorum.
Prova yapmak için bir yere ihtiyacımız var.

Vay bu haber onları epey bir umutsuzluğa sokmuş gibi görünüyor. Çıkışlarını gerçekten de çok önemsiyorlar.

- Evet biliyorum öncelikle sakin olun! Bay Bang ile konuştum. Bize prova yapabilmemiz için bir yere yönlendireceğini söyledi. Bana haber verecek ama tabi ondan önce katılmadı gerekn büyük bir toplantı yapılacağını söyledi. Biraz uzun sürecekmiş ama bize yardımcı olucak.

Namjoon: Bu iyi bir haber mi, yoksa kötü mü? Bilemedim.

Joungkook: Evet bende. Bakalım anlamış mıyım? Şimdi menajer, sen bize prova için bir yerimiz olacağını söylüyorsun er yada geç ama birde bunun için Bay Bang'tan haber bekliyorsun ve onunda uzun sürecek bir toplantısı olucak öyle mi?

Evet öyle neden buna bu kadar çok şaşırmışlardı ki? Yani neticede prova yapabilecekleri bir yerleri olucaktı.

- Evet Joungkook, öyle olucak. Buna neden bu kadar şaşırdınız?

Jimin: Yani şaşırmak değilde, sadece bunun ne kadar süreceğini de merak ettik.

Aradan 2 saat geçmişti ama Bay Bang'tan hala bir haber yoktu.
Açıkçası bende biraz merak etmeye başlamıştım. Acaba bir yer bulamamış mıydı? Biz mi bulmalıydık? Yada hala toplantıda mıydı? Aklımda bir sürü soru vardı?

- Hayır bu böyle olmayacak arkadaşlar. Oturmaktan çok sıkıldım ve Bay Bang'tan daha hala bir haber gelmedi.

Yoongi: Peki ne yapmayı düşünüyorsun menajer? Biz mi bulmaya çalışacağız??

Yoongi'nin verdiği bu tepki biraz ters olmuştu aslında. Ama üzerine düşündükçe pek de kötü bir fikir değil gibiydi. Bay Bang'a bağlı kalmak istemiyordum. Çünkü onun toplantısının ne zaman biteceğini veya ne zaman bizim işimizle uğraşmaya başlayacağını merak ediyordum.
Hem belki de unutmuştur...

- Aklıma bir fikir geldi. Çok teşekkür ederim Yoongi.

Joungkook: Ne fikri? Ahh dur biraz... Menajer sen ciddi misin??
Yani gerçekten biz mi yer bulmaya çalışacağız???

Herkesin yüzünde çok farklı bir ifade vardı. Ama onların aksine benim gözlerim pırıl pırıl parlıyordu.

- Evet doğru!! Biz bulacağız. Arkadaşlar benim kendi günlük işler programımda bu da yer alıyor yani biz bulacağız!

Namjoon: Bundan emin misin menajer? Yani başımıza iş falan açmayalım sonra... ×_×

Ho-seok: Olabilir bence neden olmasın.

Jin: Aslında çok mantıklı!

Jimin: Evet Bay Bang'tan haber beklemektense kendimiz bir şeyler yapalım!

Tae-hyung: Vay be menajer, bu gerçekten çok akıllıca!

Yoongi: Bu gerçekten çok berbat bir fikir gerçekten!!

Joungkook: Ah Yoongi, gerçekten bu fikri menajer sen verdin. Şimdi de berbat mı diyorsun yani? Bence olur. Hemde zaten Bay Bang toplantılardan dolayı çok yoğun olur.

Bu kadar iyi tepki toplayacağımı düşünmemiştim açıkçası. Ama Yoongi her zamanki gibi bu fikri beğenmedi oysaki bama bunu kendi söylemişti.

- Buna sevindim arkadaşlar hep birlikte gidelim. Çünkü provayı sizler yapacaksınız. Sizin beğenmeniz daha önemli.

Yoongi: Evet doğru. Provayı biz yapacağız ama bu fikir benim gerçekten de hiç hoşuma gitmedi. Onu söyleyeyim.

Namjoon: Şey, Yoongi evet kabul ediyorum belki biraz riskli ama ceza almayacağız ki. Nede olsa biz bunu dünya çapında ilk çıkışımızın doğruca gerçekleşebilmesi için yapıyoruz.

Jin: Eve bu doğru ama haksızlık çünkü diğer müzik şirketleri prova yapamıyorlar ve bu benim çok hoşuma gitti. :)

Neticede haklılardı. Bu fikrin Yoongi'nin neden hoşuna gitmediğini anlıyordum. Sonuçta Bay Bang bana bununla ilgilenebileceğini söylemişti.

- Bakın o zaman bir an önce yola çıkamamız gerekiyor ilanlara bakarak doğru bilgi sahibi olamayız çünkü.

Dedikten sonra yola koyulduk.
Nereye bakmamız gerektiğini bilmediğimiz için ilk olarak Seul da meydandan başlamıştık.
Bir kaç tane uygun yer vardı. Ama ne yazık ki şirketin bütçesini aşıyordu ve hala da kullanılıyordu. Meydanda bulamayınca başka yerlere baktık. Baktığımız yerler ise stadlar, spor salonları, bazı eğlence merkezlerinin günlük kiraladık stüdyoları derken 4 saatimiz uçmuş bile...
Biraz dinlnmek için meydana tekrar geldik ve oturmaya başladık ve beklenmedik bir şey oldu. Bay Bang mesaj atmıştı.

Bay Bang: Merhaba Bayan Rose. Bu gecikme için çok üzgün olduğumu bilmeni istiyorum. Toplantıda aksaklıklar oldu da. Ama iyi haberlerim var. Prova yapabilmeniz için bir arkadaşım ile anlaşma yaptım ve kabul etti.
Bilginize olsun. Prova yapabileceğiniz stad Taebaek'te.
Önceden uyarayım oraya günün belirli saatlerinde başka müzik gruplarından da gelenler var. Bu yüzden biraz dikkatli olmanız gerekiyor. Oraya vardığınızda bu numaya mesaj atarak girişinizi yaptırabilirsiniz.
371539 sns atabilirsiniz. Size yardımcı olacaklardır. Tekrardan üzgünüm Bayan Rose iyi günler.

Bunu duyunca o kadar çok rahatlamıştım ki...
Ama dediğine göre buraya başka gruplarda geliyor bu yüzden biraz dikkat etmemiz gerekiyor anlaşılan o ki.

- Arkadaşlar size iyi bir haberim var. Az önce Bay Bang'tan bir sns aldım ve prova yapabilmeniz için gerekli yeri bir arkadaşından temin ettiğini söyledi. Taebaek'te.
Provalara burada devam edeceğiz yani geçici olarak. Şirketteki stüdyoların tadilat işlemi bittikten sonra provalara eskisi gibi orada devam edeceğiz.
Haydi artık şirkete geri dönelim.
Halletmemiz gereken işler var.
Yarın yola çıkarız...

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin