11.bölüm provalara başlayış

27 1 0
                                    

Sadece 3 gün. Bu süreçte yeni bir yer bulmam gerekiyor. Ama aynı zamanda BTS'nin ilk resmi çıkışınıda olura sokmam gerekiyor. Koreografi ve şarkılarını oluşturmalıyız.

- Arkadaşlar herkes yerleşti mi?
Bir an önce stada gidelim. Provalara bir an önce başlamamız gerekiyor.

Jin: Evet yerleştik gitmeye hazırız.

- Bunu duyduğuma sevindim. Gidip şu çıkışları kontrol edelim giriş saati belirlemeliyiz ki provalara başlayabilelim.

Yoongi: Evet başlamamız gerekiyor zaten çok geciktik. Aynı zamanda koreografiyide oluşturmamız gerekiyor. Ama önce şarkı yazmalıyız ve tabi ki de bir de ana vokale ihtiyaç var.
Yani kesinleştirmek gerekiyor.

Ho-seok: Evet doğru. Ama bir şarkı yazmak o kadar da kolay bir iş değil ki. Bunun için şarkı yazmaya meyilli birileri gerekiyor arkadaşlar.

Namjoon: Aslında benim yazdığım bir kaç şarkı var ama ne kadar seversiniz bilemedim.

- Doğru ortak karar almalıyız ama önce herkesin grup içindeki bölümlerini paylaştırmalıyız.

Bu biraz zor olacaktı ama herkes kendini biliyor olmalı.

- Namjoon sen bu grubun rapçi/prodüktörüsün.
Yoongi sen yapımcı/rapçisin.
Jin sen söz yazarısın.
Ho-seok sen ana dansçısın.
Tae-hyung sen Jin'e yardım edecek olan şarkı yazarısın.
Jimin sen Ho-seok gibi dansçısın ve Joungkook'a şarkıda yardımcı olacaksın bu yüzden de hem dansçı hemde vokalistsin.
Joungkook sende ana vokalsin.
Anlaşıldı mı beyler??
Önceden söyleyeyim bunları size ben uydurmadım. Bunlar şirketimizin sizi de denedikten sonra sizin hakkınızda kayıt altına aldığı özel bilgiler.
Ama isterseniz de kendi aranızda tekrardan düzenleyebilirsiniz.

Yoongi: Ah, hayır menajer kalsın. Ben şuan ki konumumdan gayet memnunum.

Namjoon: Aslında evet herkesin özellikleri tam o kişiye uygun olmuş. Bu harika.

- Güzel anlaştığımıza sevindim o halde gidelim.

Nihayet stada varmayı başarmıştık ve girer girmez ilk baktığımız şeylerden biride kayıtımızın yapılmış olmasıydı. Yani nede olsa tam da Bay Bang'in istediği şeyleri harfiyen yerine getirmiştik. Ve kayıtlarımız yapılmıştı. Bu çok iyiydi. Kayıtı yapan kişinin yanına gittim ve bana bir program verdi. Ve dedi ki:

???: Evet Bayan Rose geleceğinizin bilgisini almıştık ve kayıtları yaptık. Size verdiğim bu program ise günlük provaya gelen grupların listesi ve hangi günde ne kadar prova yaptıklarını gösteren bir program. Bunun sayesinde sizde geliş saatlerinizi ayarlayabilirsiniz. Her grup için prova süresi eşit ve her grup belirli günlerde 2 saatten 5 saate kadar durma izinine sahipler.
Ama kayıt için en az veya en fazla kaç saat durmak istediğinizi söyleyin lütfen.

Ben gerçekten de çok kararsızdım bunu ekibe söylemem gerekir miydi bilmiyorum. Ama zaten onlarda bu konuşma esnasında benimle birlikteydiler.

Namjoon: Saat sınırı belirlememiz mi gerekiyor yani?

Jimin: Evet galiba öyle.

Joungkook: Menajer, bence en iyi ve mantıklı saat sınırı 3 olmalı.
Daha uygun ve hatta çok yeterli.

Yoongi: Bu konuda ona katılıyorum. Ne kadar az o kadar iyi. Hem fazladan saat alıp diğerlerinin provaları suistimal etmek istemeyiz.

- Evet Yoongi ve Joungkook haklı arkadaşlar ne kadar az o kadar iyi. Biz saat sınırımızı 3 yapmak istiyoruz. Günde 3 saat yeterli olacaktır.

???: Elbette ama günde bir kere gelme izniniz yok her grup günde iki defa geliyor. Siz bir günde iki kez geliş sınırınızı 3 yapmak istiyor musunuz?

Demek günde iki defa ha...

- Hayır 6 olsun. Günde iki kez geliş saatinizin 6 olması daha iyi olur. Ne dersiniz arkadaşlar?

Tae-hyung: Evet elbette, daha iyi olur bencede.

- Güzel öyleyse anlaştık.

Herkes başıyla onayladıktan sonra son kararımızı verdik. Şansımıza bu saatte gelecek kimse yokmuş. Biz tabi 6 saatide de birleştirdik. Böylesi daha iyiydi çünkü. Böylelikle bizim provalara geleceğimiz saatler 13.00 ile 19.00 arası olmuş oldu.
Daha fazla zaman kaybetmeden provalara başlamak istedik.
Nereye girmemiz gerektiğinde öğrendikten sonra artık dans türünü seçmeye gelmişti sıra.
Onlara hiphopu önerdim. Namjoon ise elinde birkaç tane kaset olduğunu ve nasıl ritim tutmaları gerektiğini onlara anlatıyordu. Neyse ki hiphop kasetlerini yanında getirmiş. Yoksa nasıl olurdu bilmem...

Namjoon herkese ne yapacaklarını açıklamıştı ve herkes anlamıştı. Ee yani nede olsa Namjoon benim zamanımda BTS'NİN lideriydi değil mi?

Ekip provalarını tamamladıktan sonra saat epey bi geç olmuştu. Yurda geri döndük. Ben uyumaya hazırlanıyordum ama BTS pekte böyle düşünüyor gibiydiler. Konuşup duruyorlardı...

Menajer OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin