Gün henüz bitmemişti. Ekip sadece konser koreografisine çalışmak için değil de, yeni şarkılar bestelemek içinde çabalıyordu. Hepsi kendilerine ait bir şarkılarının olmasını istiyordu. Koreografi lerin yeteri kadar düzgün ve eksiksiz olduğunu düşündükleri için, kendilerini şarkı besteleme konusuna adamışlardı. Bir şekilde onları cesaretlendirmem gerek.
Prova odasının kapısından, onları gizlice seyrediyordum. Acaba her şey yolunda mı diye. Sanırım akılları karışmış. Son zamanlarda onların üzerinde çok fazla yük vardı. Neden böyle hissettiklerini anlayabiliyorum. Ama içimden bir ses katıldıkları konserden sonra daha iyi olacaklarını söylüyor.
Jin: Evet beyler, madem provalarımızı askıya aldık, o zaman kendimize besteleyecek şarkıları bir an önce bulmamız gerek. Bireysel veya grup şarkımızı...
J-hope: Bana bakma bireysel bir sürü şarkım var. Yani bu kariyere girişmeden önce vardı. Hala adıma kayıtlı 18 şarkım var.
Jk: 18 mi, komik olmaya mı çalışıyorsun hyung?
Jimin: Cidden 18 tane mi, sadece 18.
J-hope: Hadi ama eleştirmeye mi çalışıyorsunuz? Evet 18 tane ne olmuş ki?
Rm: Yani 18 biraz az, benimkilerine kıyasla.
Eğer yanlış hatırlamıyorsam çocukluğumdan beri tam 25 tane var. Şarkı yazmaya bayıldığım için durmadan şarkı yazar dururdum.Jimin: 25 mi?? Gerçekten siz neden bu kadar komiksiniz? Başka şarkı yazmak elinizde mi değildi? Yoksa sen mi istemedin hyung?
Rm: Doğruyu söylemek gerekirse ben istemedim. Zaten yeteri kadar şarkımın olduğunu düşünüyorum. Madem 18 ve 25 sayılarını az buldunuz o zaman söyleyin sizin kaç tane??
Jimin: Elbette seve seve söylerim. Benim 38 tane var. Kabul ediyorum 10 tanesi cover. Ama geriye kalanları benim kendi şarkım.
Jk: 38, açıkçası oldukça iyi bir sayı. Ama beni biliyorsunuz, öğrenim gördüğüm lisede sanatsal faaliyetler çok fazla olduğu için, bize ayda 3 tane şarkı yazmamızı isterlerdi. Biliyorum biliyorum oldukça fazla, ama ben de yapardım. Tabii tıpkı Jimin-shi'nin dediği gibi, şarkılarımın çoğu cover.
Suga: Mesela kaç tanesi cover? 15 veya 20 var mı? Varsa sahiden sana hayranım diyeceğim.
Jk: Biliyor musun hyung, Ben de her zaman 15 veya 20 tane olmasını isterdim. İnanılır gibi değil ama, tam tamına 30 tane.
Suga & Jin: Nee? 30 mu??
Jin: Sen ciddi misin?
Suga: Vay be, eğer 30 tane cover varsa, kaç tane şarkın vardır sahiden tahmin etmek istediğimi sanmıyorum.
Jk: Anlamıyorum neden bu kadar şaşırdınız? Okuduğum lise tamamen sanatsal faaliyetler ile alakalı bir lideydi. Bu yüzden bu kadar fazla cover var. Kendi adıma kayıtlı olan şarkılar... Hmmm, şey... Onu söylemesem daha iyi. Çünkü toplam cover sayıma bu kadar şaşırdıysanız, toplam şarkı dayımı kesinlikle duymamalısınız.
Jimin: Katılıyorum onlar kesinlikle duymamalı.
V: Evet doğru, ama biz duymalıyız. Hadi söyle lütfen...
Jimin: Tahmin etme oyunu mu oynasak?
Bu şekilde daha eğlenceli olur.Jk: Tamam oynayalım o zaman. Ama rica etsem biraz yüksek sayılar söyleyin.
V: Anlaşıldı merak etme, ben başlamak istiyorum. Tahmini cevabım; 62!
Jimin: 62 mi? Bu biraz fazla değil mi? Yoksa az mı? Şöyle yapalım Jk, sence Tae-shi sıcak mı soğuk mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Menajer Olmak
FanfictionBen bir menajer olsam Kore'de bakalım bu nasıl bir his olurmuş