Podeszłem do drzwi, I myśląc że to Labo otworzyłem.
W drzwiach zastałem Kuia. Szybko zamknąłem drzwi, i odstawiłem małą do wózka, zamykając w jej przyszłym pokoju.
- Hej?- powiedział niepewnie gdy otworzyłem drzwi.
- Hej, co jest?- zapytałem.
- Co to było?- zapytał.
- Ale co?- powiedziałem.
- Mącisz coś, ale musiało mi się wydawać, misja jest. Miałem ci powiedzieć ale się rozłączyłeś.- powiedział.
- Jaka?- zapytałem.
- Spadino planuje zamach na restauracje, dowiedzieliśmy się gdy rozmawiał ze swoimi w naszym miejscu spotkań.- powiedział szybko.
- Dia będzie miał odpowiednie rzeczy, idźcie do niego ja dołączę się później bo teraz muszę coś jeszcze załatwić.- powiedziałem.
- Dobra, pa misiu kolorowy.- powiedział odchodząc.
- Paa.- powiedziałem zamykając drzwi.- To będzie trudniejsze niż myślałem.- westchnąłem.
Wróciłem do Luisy, i po cichu wyprowadziłem ją do swojego pokoju gdzie położyłem się spać tak samo jak dziecko.
✄✄✄✄
Obudziło mnie pukanie do drzwi, wstałem po cichu żeby nie obudzić słodko śpiącej Luisy. Podszedłem do drzwi, w których zastałem Labo z potrzebnymi rzeczami.
- Csii, bo śpi.- powiedziałem biorąc od niego kilka rzeczy.
Poszliśmy po cichu do pokoju który mieliśmy przemalować dla mojego dziecka.
Póki mała spała wynieśliśmy stare meble które tam stały, a następnie o kleiliśmy taśmą narożniki.
Gdy wszystko było gotowe zaczęliśmy malować pokój na kolory szaro różowe.Szary miał oznaczać czarną stronę czyli mafię, a różowy szczęśliwe życie zwykłej dziewczynki.
Gdy pomalowaliśmy, pokój poszliśmy po łóżeczko które chłopak zostawił na dole.
Wnieśliśmy mebel do góry ignorując ludzi obserwujących nasze poczynania.
Łóżeczko narazie postawiliśmy u mnie w pokoju, a gdy wyschnie pokój Luisy, zaniesiemy je tam.
Sprawdziłem co u małej gdy akurat się obudziła.
- Hej malutka.- powiedziałem.
- Labo?- zacząłem po chwili ciszy.
- Tak?- odwrócił się.
~~~~~
Hejka
Dziękuję za 400 wyświetleń, a to dopiero będzie 4 rozdział <33
Mam nadzieję że się podobało do jutra<3
Pisane: 8.11.2021
Opublikowane: 28.11.2021
Słów: 280
Paa
CZYTASZ
~dziecko Mafii~/Zakshot
FantasyJeden z szefów największej mafii w mieście, podczas jednego z przesłuchań policjanta znajduje dziecko, które postanowił wychować tak aby nikt się o jego istnieniu nie dowiedział. Po kilkunastu latach pozwala wyjść dziecku na dwór wśród innych ludzi...