Gdy mnie rozwiązali wsadziłam dłonie do kieszenie swoich szarych dresów które kupił mi tata i poczułam że pistolet z telefonem nadal się tam znajdują.
- Ile masz latek?- zapytał.
- Nie twój interes.- warknęłam I wstałam z krzesła idąc za jego posłanikiem.
- Słuchaj mała, tutaj masz jakieś ubrania mam nadzieje że ci się spodobają i nie będą za duże. Poradzisz sobie?- zapytał strażnik.
- Tak.- odpowiedziałam próbując go wyminąć.
- Jestem Giorgio.- powiedział.
Nie odpowiedziałam mu nic, tylko ruszyłam się szybko przebrać.
Zamknęłam za sobą drzwi, I wyjęłam telefon.
Wybrałam numer dziadka Kuia i puściłam mu sygnał.
Gdy odebrał wyszeptałam " pomocy, czytaj wiadomości" I się rozłączyłam.
Kui
Co się dzieje?
Erwin
To ja Luisa, spadino mnie porwał postrzelił wszystkich na spotkaniu.
Kui
Jezus jak dobrze że żyjesz, z twoim tatą wszystko dobrze jak i z innymi.
Erwin
Całe szczęście, pomóż mi błagam boję się tu być.
Kui
Posłuchaj skarbie, nie wiem jak długo nam to zajmie, bo nie wiemy jak bardzo są uzbrojeni i ile ich jest, ale obiecuje Ci że cię wyciągniemy.
Erwin
Dzięki dziadku, narazie jest 8 przy samej mnie. I oczywiście Spadino.
Kui
Dobra, pamiętaj jesteś daleką kuzynką erwina, nie zdradzaj niczego. Staraj się nas informować co i jak.
Erwin
Dobrze dziadku, Kasuje wiadomości tak jak tata uczył i idę. Bądźcie szybko proszę.
Kui
Wyślij GPS! Będziemy wiedzieć gdzie szukać.
Erwin
*GPS został wysłany*Gdy wysłałam ostatnią wiadomość skasowałam wszystkie wiadomości jakie sie dotychczas znajdowały na telefonie i ubrałam się w podane mi ubrania.
- Już?- zapytał spadiniarz.
Nie odpowiedziałam nic, tylko wyszłam przed drzwi.
- Powiesz mi ile masz lat?- ponowił pytanie Giorgio.
- Trzynaście.- odpowiedziałam dla własnego spokoju.
- Jesteś bardzo mądra na swój wiek.- powiedział.
Już wiedziałam że Giorgio moim ulubionym strażnikiem nie będzie bo widać że chce zyskać moje zaufanie.
- Chodź za mną.- powiedział.
~~~~~
Hej : D
Pisane: 16.10.2021
Opublikowane: 10.12.2021
Słów: 300
Paa
CZYTASZ
~dziecko Mafii~/Zakshot
FantasyJeden z szefów największej mafii w mieście, podczas jednego z przesłuchań policjanta znajduje dziecko, które postanowił wychować tak aby nikt się o jego istnieniu nie dowiedział. Po kilkunastu latach pozwala wyjść dziecku na dwór wśród innych ludzi...