~rozdział 29~

793 56 16
                                    

- Klei fest.- zaśmiałam się wchodząc w zakręt.

Mimo że nie należałam do pełnoletnich wujek dawał często mi prowadzić przez co teraz umiałam driftować jak to mówił carbo "lepiej ode mnie".

Nagle za nami pojawiły się niebieskie światełka.

- No to mamy problem.- powiedział jasno włosy.

- Na spokojnie, na luziku.- zaśmiałam się skręcając dwa razy w lewo.

Zanim zdążyłam skręcić w cienką uliczkę, Montanha sam się wydygał na prostej drodze.

- Grzechowi też mógł byś zrobić kurs.- zaśmiałam się, patrząc jak jego auto wlatuje do wody przez wybicie.

Nie powiem, rzadko jeżdżę po mieście, ale ten widok był codziennością.

Corvette i woda to tak samo piękne duo jak wspominał mi Carbo o duecie erwina i Monthany.

Śmieszyło mnie to trochę bardzo, że mówili o tacie takie rzeczy.

- Druga pięć, mamy jeszcze czas gdzie jedziemy?- zapytałam.

- Na burgerka dawaj.- powiedział wujek włączając GPS.

Po paru minutach byliśmy już przy burger shocie.

- Witajcie!- zaśmiał się wujek David który stał na kasie.

- Hej, daj nam dwa vege, i dwa zwykłe. I- powiedział wyższy.

Po chwili dostaliśmy nasze zamówienie.

- A ty Lui nie śpisz jeszcze?- zapytał.

- Jak widać.- zaśmiałam się biorąc gryza burgera.

Gdy skończyliśmy jeść pożegnaliśmy się z  Davidem, i pojechaliśmy usiąść na obserwatorium.

- Znasz kogoś poza rodziny?- zapytał.

- Właściwie prócz Grzecha i Pisiceli, czy głupich spadiniarzy to nie.- powiedziałam.

- To wiesz co? Zapoznam cię z Judith. Ma ona co prawda osiemnaście to wychowywała się podobnie do ciebie.- powiedział pogodnie.

Przez następną godzinę rozmawialiśmy na różne tematy, a gdy słońce zaczęło wschodzić udaliśmy się na aparty gdzie się pożegnaliśmy.

Gdy dotarłam do mieszkania jak najciszej mogłam, od razu położyłam się spać.

~~~~~

Hej

Wiem wiem wiem ta książka to cholerny shit.

Miała być na 50 rozdziałów ale coś czuję że niedługo ją zakończę. :(
 

Wesołych świąt kochani!

Pisane: 19.11.2021

Opublikowane: 24.12.2021

Słów: 292

Pa

~dziecko Mafii~/ZakshotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz