Wzięłam jego dłoń w swoją i pomału oglądałam każdego palca żeby się trochę wystraszył.
- Piękne palce masz, myślę że inne mafią kupią za całkiem sporą sumkę.- powiedziałam odcinając mu jednego palca.
- Zostaw mnie proszę!- wykrzyczał na całą winiarnie.
- Lui chodź na chwile.- powiedział tata a ja podeszłam.
- Wstaw tweeta, " sprzedam tajną przesyłkę, mafię zgłaszać się za sześć milionów. 908 604"- powiedział a ja wykonałam zadanie.
- Już. Co ty chcesz zrobić?- powiedziałam.
- Sprzedamy go innym mafią, spadiniarzą zajmie długo zanim go znajdą a inni się zemszczą też.- powiedział uśmiechając się.
- Ej Erwin! Mogę?- zapytała Ciocia Heidi pokazując na benzynę.
- Możesz, tylko chwile bo musi być żywy.- powiedział a po chwili Spadino stanął w płomieniach.
Nagle usłyszałam dźwięk dzwoniącego telefonu. Wyświetlił się numer nieznany dlatego po chwili namysłu odebrałam.
- Dzień dobry z tej strony Gregory Montanha. Ja w sprawie ogłoszenia na Twitterze.- powiedział, policjant i mafia? Nie łączyło się to ale to jest Grzechu, porachunki z crime'm to norma.
- Co byś chciał Grzechu?- zapytałam.
- Czekaj, Luis?- zapytał.
- Tak, co chcesz z przesyłki?- zapytałam.
- Kogo macie?- zapytał.
- Odpowiem na to pytanie jak dowiem się że macie sześć milionów.- powiedziałam nie pewnie.
- Mam, powiedz mi kogo masz?- ponowił.
- Spadino Panacelti.- powiedziałam.
- Gdzie i kiedy mogę odebrać?- zapytał zapytał od razu.
- Czekaj po co ci Spadino? Jesteś w policji.- zapytałam.
- Chłop jest poszukiwany i nie możemy go dorwać. Gdzie i kiedy mogę przyjechać z Jankiem po niego?- zapytał.
- Poczekaj zaraz odzwonie.- powiedziałam rozłączając się.
- Erwin!- zawołałam tatę który po chwili przyszedł.
- Co jest młoda?- zapytał tata.
- Grzechu chce kupić Spadino.- powiedziałam.
- Ale po co?- zapytał.
- Do więzienia. Nie mogli go złapać a teraz mają szansę. Pytali się gdzie mogą po niego przyjechać?- powiedziałam.
- Powiedz że teraz na winiarnie, ale zawrzemy układ że uznają że nie wiedzą o tym miejscu.- powiedział I odszedł.
Zadzwoniłam do Gregorego i ustaliłam z nim żeby przyjechali jak najszybciej.
~~~~~~
GRZECHU CHCE SPADINO POPOGAPisane: 18.11.2021
Opublikowane: 20.12.2021
Słów: 316
Pa
CZYTASZ
~dziecko Mafii~/Zakshot
FantasyJeden z szefów największej mafii w mieście, podczas jednego z przesłuchań policjanta znajduje dziecko, które postanowił wychować tak aby nikt się o jego istnieniu nie dowiedział. Po kilkunastu latach pozwala wyjść dziecku na dwór wśród innych ludzi...