Pov Emma
Wanneer ik wakker word draai ik me gelijk weer om, ik ben zo moe. Het gesprek van Tom en mij was gister zo fijn, maar heeft ook zo veel energie gekost. Wanneer ik mijn hand even over het bed laat glijden om te kijken waar Tom ligt, kan ik hem niet vinden. Ik open verbaast één oog en zie dan dat hij er inderdaad niet ligt. Een vervelende buikpijn komt gelijk naar boven, ik word er een beetje onzeker van. Normaal is Tom er nog wel als ik wakker word, en hij gaat nooit weg zonder even doei te zeggen, maar blijkbaar vandaag wel. Het gevoel dat het met gister te maken heeft is dan ook denk ik wel op zijn plek. Hij was hier gewoon voor de seks, en is vanochtend lekker vertrokken. Voor hem is het makkelijk, hij kan er van weglopen, ik kan het proberen maar die buik loopt toch echt met me mee. Ik zucht diep en probeer het nare gevoel van me af te zetten. De vreugde die ik na gisteravond voelde is gedoofd als een dood vuurtje.Net wanneer ik uit bed wil stappen komt Tom mijn kamer binnenlopen, met dienblad en al. Ik wrijf verbaast een paar keer in mijn ogen en knipper tegen het licht. Dit gebeurd toch niet echt? Tom heeft nog nooit ontbijt voor me gemaakt, laat staan ontbijt op bed. "Ah mooi, je bent wakker." Zegt Tom zachtjes wanneer hij me in bed zit zitten. Hij doet de deur achter zich dicht en ik zit bewonderend naar de jongen te kijken. Hoe hij daar staat in z'n onderbroek met dat dienblad en het lieve lachje op zijn gezicht doet toch iets met me. Het is misschien toch niet zo erg dat Tom de vader van de baby gaat zijn, het had veel en veel erger gekund. Tom merkt op dat ik hem verbaasd aan blijf staren en kijkt me even vragend aan. "Wat is er?" Vraagt hij met een opgetrokken wenkbrauw. "Niks, niks." Antwoord ik vlug en ga met mijn rug tegen mijn bedwand zitten.
Tom haalt even zijn schouders op en zet het dienblad bij me op schoot. Met een glimlach bekijk ik wat er allemaal opstaat. Hij heeft echt zijn best gedaan, het gaat van eitjes tot yoghurt. Tom kruipt naast me het bed weer in en kijkt me even onderzoekend aan. "Ik wist niet wat jij het lekkerste vindt om te eten 's ochtends, dus heb ik maar alles gedaan wat ik in je koelkast aan ontbijtspullen kon vinden." Legt hij lief uit. "En je hebt vaak genoeg yoghurt voor mij gemaakt dus daarvan weet ik wel hoe je het lekker vindt." Zegt hij er nog achteraan. Ik merk dat ik gewoon even niet weet wat ik moet zeggen, dit is zo lief. Vooral omdat het de ochtend is nadat hij heeft gezegd dat hij er voor me gaat zijn, dit voelt als een soort bevestiging. Ik schaam me er gelijk voor dat ik dacht dat hij hem had gepeerd.
"Super lief dit Tom, dankjewel." Glimlach ik terwijl ik naar hem opkijk en zonder het doorheb een kort kusje op zijn lippen druk. Ik focus me op mijn eten en besef na mijn eerste hap pas wat ik zojuist heb gedaan. We geven elkaar nooit zulke kusjes, al helemaal niet in de ochtend. We zoenen eigenlijk alleen maar als we met elkaar naar bed willen of gewoon tijdens de seks, nooit daarbuiten. Een beetje beschaamd kijk ik naar Tom om te kijken hoe hij zich daarbij voelt, maar die zit rustig op zijn telefoon. "Wil je ook wat?" Vraag ik, waardoor hij z'n telefoon weg legt en even knikt. "Ik heb zelf al wel gegeten, omdat je nog sliep. Maar ik wil wel een hapje." Zegt hij terwijl hij naar voren leunt en zijn mond open doet. Ik die even wat eten op mijn bestek en hou het voor zijn mond.
Hij hapt het eraf en kauwt even een paar keer met een bedenkelijk gezicht. Dan begint hij te grijnzen en kijkt me ondeugend aan. "Wauw, dit is het lekkerste ontbijt dat ik ooit op heb." Zegt hij plagerig, omdat wij allebei weten dat ik meestal degene ben die het ontbijt maakt 's ochtends. "Ach hou je bek joh." Grinnik ik, waardoor Tom beledigd zijn mond open doet. "Pardon?" Zegt hij terwijl hij naar me toe buigt en me aan staart. Ik schiet in de lach en haal mijn schouders op. "Prima, dan maak jij voortaan lekker het eten." Zeg ik simpel, waardoor hij even schrikt. "Fuck, niet over nagedacht." Mompelt hij, waardoor ik lach. "Sukkel." Grinnik ik. Als ik mijn eten opheb zet ik het naast me neer en draai ik me om naar Tom. "Nogmaals bedankt, het was echt super lekker en super lief." Zeg ik terwijl ik even mijn hand in zijn haar leg. "Geen dank, jij doet het vaak genoeg voor mij, dit is het minste wat ik terug kan doen."
Heyhey, nieuw hoofdstuk!
Ik ben afgelopen weken super druk geweest en ga dat komende weken ook nog zijn, dus ik kan niet met zekerheid zeggen wanneer het volgende hoofdstuk komt. Ik hoop dat ik tussendoor ergens tijd kan vinden!
kusjesss
JE LEEST
Can't help it •Tom Holland•
FanfictionDe 23-jarige Emma leeft een normaal leven, ze geniet van haar studententijd en heeft een veelbelovende toekomst voor ogen. Helaas gaat niet alles zoals ze gehoopt had; ze raakt zwanger. Haar vaste hookup, een knappe en populaire jongen die Tom heet...