~55

237 4 11
                                    

Pov Emma

Voorzichtig smeer ik mascara op mijn wimpers, ik ben bijna klaar. Tom vertelde me vanochtend dat ik me moest klaar gaan maken omdat hij wat leuks met me wilde gaan doen. Hij wilde niet vertellen wat we gingen doen, maar aangezien Lilly nog zo'n smurfje is kan het niet veel zijn. De afgelopen dagen zijn we een aantal keer de deur uit geweest met de kinderwagen. Rondjes lopen en even het huis uit doen ons alle drie ontzettend goed en Lilly slaapt ondertussen ietsje beter dan de eerste weken. Sinds onze ruzie gaat het honderd keer beter tussen Tom en mij. We communiceren alles met elkaar, waardoor hij al een aantal keer met de jongens weg is geweest en ik ook al een aantal keer 's avonds de deur uit ben gegaan. Ik borstel mijn haar nog een keertje door en frons als ik ineens stemmen in de woonkamer hoor.

Nieuwsgierig loop ik de woonkamer in en word warm ontvangen door de ouders van Tom. Ik word gelijk in knuffels getrokken en we kletsen even over hoe het gaat met iedereen. Wanneer Tom zijn ouders hun koffie ophebben en we bijgepraat zijn, staat Tom op. "Ga je mee?" Vraagt hij aan mij, waardoor ik verward mijn wenkbrauwen frons. "Waarheen?" Vraag ik, waardoor Tom grinnikt. "Verrassing." Zegt hij, waardoor ik nog nieuwsgierig word dan dat ik al was. "Oke, ik pak Lilly haar spullen wel even." Zeg ik, waardoor Tom mij tegenhoudt. "Waarom denk je dat mijn ouders hier zijn? Wij gaan met z'n tweetje weg." Lacht Tom, waardoor ik verrast naar zijn ouders kijk. "Echt?" Vraag ik, waardoor zij ook lachend knikken. "Oke dan, wat moet ik meenemen?"

We zitten inmiddels al zo'n twee uur in de auto als Tom zegt dat we er bijna zijn. Onderweg hebben we naar muziek geluisterd en gewoon gepraat over van alles en nog wat. Wanneer Tom zijn auto parkeert op het parkeerterrein van een enorm luxe hotel, kijk ik mijn ogen uit. "Slapen we hier vanavond?" Vraag ik aan Tom, nog steeds enorm verbaast hoe prachtig dit hotel is. Tom knikt glimlachend en slaat zijn armen van achter om mijn middel. Ik draai me in zijn armen om en druk een kus op zijn lippen. "Hoeveel heeft dit wel niet gekost?" Vraag ik dan, ik weet eigenlijk niet eens of ik wel wil weten hoeveel geld hij hieraan heeft uitgegeven. "Je denkt toch niet serieus dat ik dat ga vertellen." Lacht Tom, waardoor ik ook lach. "Het is echt prachtig." Mompel ik terwijl ik weer naar het hotel kijk. "Zullen we maar eens naar binnen gaan dan?" Vraagt Tom, waardoor ik nog een kus op zijn lippen druk en met onze spullen naar binnen loop.

Hoe erg ik mijn ogen uitkeek bij de aankomst bij het hotel is er niks bij als ik dat vergelijk met onze kamer. Het is een ruime kamer met een prachtig groot bed, een jacuzzi met alles erop en eraan, een douche, en prachtig meubilair. Alles is versierd met rozenblaadjes en kaarsen, wat het enorm romantisch maakt. "Oh mijn God Tom, dit had je echt niet hoeven doen." Fluister ik met mijn handen voor mijn mond. Ik ben nog nooit in zo'n luxe kamer geweest. "Weet ik, maar ik heb het toch gedaan." Grijnst Tom, waardoor ik mijn lip naar hem pruil. "Waarom?" Vraag ik lief, terwijl ik mijn armen om zijn nek sla. "Gewoon. Je verdient wel even een dagje weg, gewoon lekker wij tweetjes." Zegt Tom, waardoor ik naar hem lach. "Dankjewel, je bent de liefste." Zeg ik waarna ik mijn lippen weer op die van hem druk.

"Ga je nou maar omkleden, dan gaan we die jacuzzi eens uittesten." Zegt Tom zodra onze lippen elkaar weer verlaten, waardoor ik lach. We kleden ons om en nadat het water de juiste temperatuur heeft stappen we het bad in. We liggen lekker ontspannen in de bubbels en ik voel hoe lekker dit aanvoelt aan mijn lichaam. Het herstel gaat redelijk snel, ik heb bijna geen pijn meer bij normale dingen. De eerste keer seks was wel een regelrechte ramp. Hoewel Tom honderdduizend keer had gevraagd of het echt wel zo'n goed idee was wilde ik het toch proberen, ik had voor het eerst sinds een redelijk lange tijd weer zin en eens moet weer de eerste keer zijn. Op het moment zelf viel de pijn redelijk mee, ik kon het wel hebben. Maar tegen de tijd dat we klaar waren bleek het toch niet zo'n goed idee te zijn, de pijn kickte later pas in. Ik heb aangedrongen om het te blijven 'proberen', aangezien het steeds minder pijn gaat doen hoe vaker je het doet.

Nu voelt het alweer bijna als normaal aan, het is inmiddels ook alweer 2 maanden geleden dat ik ben bevallen van Lilly. De tijd vliegt echt voorbij, het is niet normaal. Ik besef me ineens dat dit de eerste keer is dat ik zo lang weg ben van Lilly. Als ik een avondje weg ben geweest kom ik altijd weer thuis die nacht en zie ik haar weer, of de ochtend erna als ze niet wakker wordt van me. Alsof Tom mijn gedachtes kan lezen pakt hij mijn hand vast en knijpt er even in. "Gek hè? Zo zonder Lilly." Zegt hij, waardoor ik knik. "Het voelt vreemd." Antwoord ik, waar Tom mee instemt. "Ik vind het echt bizar hoe snel je zo gehecht kan raken, ik kan me al niet meer voorstellen hoe het zonder haar zou zijn." Zegt Tom, waardoor ik hem lief aankijk.

"Ik heb dat ook." Zeg ik. Ik kijk naar Tom hoe hij met zijn hand over de bubbels van het water gaat. "Ik heb dat ook met jou trouwens." Geef ik toe, waardoor Tom met een ruk naar me opkijkt. Een brede glimlach siert zijn lippen en hij schuift wat dichter naar me toe, om vervolgens mijn heupen te pakken en me bij hem op schoot te zetten. "Ik hou zoveel van jou Emma." Fluistert hij, waardoor ik gelijk kippenvel krijg over heel mijn lichaam. "Ik meer van jou."

heyhey, weer een nieuw hoofdstuk!! laat me maar weten wat je ervan vindt!
kusjessss

Can't help it •Tom Holland•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu