pov Emma
"Was dat alles?" vraag ik wanneer Tom de laatste doos met spullen in de auto zet. "Ik denk het wel." antwoordt hij, waarna hij voor de zekerheid nog een laatste keer het studentenhuis doorloopt om te kijken of hij wel echt al zijn spullen heeft. "Klaar om te gaan?" vraagt hij dan met een glimlach aan me, waardoor ik glimlachend knik. Tom haalt een hand door mijn haren en drukt een kus op mijn lippen. We stappen de auto in en Tom begint naar mijn appartement te rijden. Dit is de allerlaatste keer dat ik het 'mijn' appartement kan zeggen, want Tom komt namelijk officieel bij me wonen. Hij spendeerde bijna al zijn tijd bij mij thuis, omdat Lilly haar spulletjes hier ook zijn. Daarnaast is een studentenhuis geen plek voor een baby. Ik had het voorgesteld, en tot mijn verbazing was Tom erg enthousiast.
"Hoe voel je je? Ga je je oude huis missen?" vraag ik na een tijdje aan Tom, die zijn schouders ophaalt. "Nee, eigenlijk niet. Harrison ga ik nog het meeste missen, maar die zie ik nog vaak genoeg op school en buiten school eigenlijk ook." antwoordt hij, waardoor ik knik. "Harrison is altijd welkom he?" zeg ik, waardoor Tom knikt en lief naar me lacht. "Eigenlijk is het enige verschil tussen nu en vorige week dat ik nu ten minste al mijn spullen op één plek heb, ik was toch al elke dag bij jou thuis." gaat Tom verder, waarna ik heb gelijk geef. "Nu hoef je ten minste niet meer heen en weer te rijden." antwoord ik, waardoor Tom knikt.
"Jezus Tom, hoeveel spullen heb jij." zegt Marit terwijl we de laatste paar dozen naar boven lopen. "Genoeg." lacht Tom, terwijl Marit op de bank ploft en een diepe zucht slaakt. Marit heeft meegeholpen met de dozen naar boven lopen, aangezien ze hier toch al was. Ze had namelijk op Lilly gepast terwijl Tom en ik zijn spullen aan het halen waren in zijn oude huis. Het is zo fijn hoe ze ons helpt. Ze zegt altijd dat ze vaker wilt oppassen en het dus geen enkel probleem vindt als we haar vragen, echt super lief. "Goed, ik ga maar weer." zegt Marit nadat we nog wat gedronken en gekletst hebben. Ze geeft mij en Tom een knuffel, drukt een kus op Lilly haar hoofdje en loopt dan de deur uit naar haar eigen appartement. Ik kruip tegen Tom aan op de bank en maak mezelf comfortabel. We zetten een filmpje op en genieten van onze eerste avond dat we officieel samenwonen.
Na de film leggen we samen Lilly in bed en pakken de laatste paar dozen uit. Ik had al wat ruimte gemaakt in mijn kast voor Tom zijn spullen, dus dat was zo gepiept. Wanneer ik een van de laatste dozen aan het uitpakken en weg zetten ben, roept Tom me bij zich. "Hey Em, kom eens." zegt hij, waardoor ik mijn wenkbrauwen ophaal en naar hem toe loop. "Wat is er?" vraag ik terwijl ik naast hem op de grond ga zitten. Tom zat op de grond zijn spullen uit een doos te ordenen, waardoor ik naast hem plaats neem. "Ik heb iets voor je." zegt hij terwijl hij me een doosje aangeeft. "Wat is dit?" vraag ik verward, waarom krijg ik een cadeautje van hem?
"Ik had dit vorige week al gekocht omdat ik het mooi vond en bij je vond passen, maar wilde het graag aan je geven zodra we officieel samenwoonde." zegt Tom, waardoor ik hem onderzoekend aankijk. "Ga je het nog open maken of hoe zit dat?" vraagt Tom ongeduldig met een lach op zijn gezicht. Ik grinnik en klap het doosje dan open. In het doosje zit een prachtige ketting waarvan ik met niet kan voorstellen hoeveel het gekost moet hebben. "Oh mijn god Tom, dit is echt prachtig." kraam ik uit, terwijl ik de ketting uit het doosje haal. "Zal ik hem aandoen?" vraagt Tom, waardoor ik knik en me een kwartslag omdraai zodat hij erbij kan. Ik geef de ketting aan hem en voel hoe hij het sluitinkje voorzichtig vast maakt.
Ik leg mijn hand op mijn hals en draai me weer om naar Tom, die me met een glimlach van oor tot oor aankijkt. "Hij staat je prachtig." mompelt hij terwijl hij naar de ketting om mijn hals kijkt en dan zijn blik weer tot mij wend. Ik schuif wat meer naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. "Heel erg bedankt, ik ben er echt mega blij mee." bedank ik Tom, waarna ik hem loslaat en een kus op zijn lippen druk. "Graag gedaan." lacht hij. "Waaraan heb ik dit eigenlijk verdiend?" vraag ik nieuwsgierig. "Gewoon, ik vind het fijn hoe het tussen ons gaat en ben blij dat ik bij je mag intrekken." antwoordt hij, waardoor ik hem lief aankijk. "En daarnaast hou ik gewoon heel veel van je." vervolgt hij.
"Ik meer van jou." zeg ik verliefd terug, waarna ik wederom mijn lippen op die van hem druk. Na nog een tijdje gepraat te hebben over van alles en nog wat en de laatste dozen uitgepakt te hebben, maken Tom en ik onszelf klaar voor bed. Terwijl we samen staan tanden te poetsen in de badkamer, kan ik mijn ogen niet van Tom afhouden. Ik staar hem via de spiegel een beetje aan en besef me dat ik elke dag steeds gekker op deze jongen begin te worden, terwijl ik niet wist dat dat überhaupt mogelijk was. Als je bedenkt waar we vandaan komen, van elkaars vaste scharrels zijnde naar samenwonen met een babytje, kan ik niet anders dan ontzettend trots op ons zijn. En terwijl Tom doorheeft dat ik hem aan staar en een klein lachje aan me geeft besef ik dat dit nu mijn leven is, en van die gedachte word ik zielsgelukkig.
hey liefjes, nieuw hoofdstuk! dit is voor dit verhaal het laatste 'officiële' hoofdstuk... hierna volgt alleen nog het epiloog, waarin een grote tijdsprong wordt gemaakt om de toekomst van Emma en Tom te omschrijven. laat me weten als jullie bepaalde dingen heel graag willen zien in dat epiloog, dan zal ik ze gebruiken!! heel veel liefs van mij xxxx
JE LEEST
Can't help it •Tom Holland•
Hayran KurguDe 23-jarige Emma leeft een normaal leven, ze geniet van haar studententijd en heeft een veelbelovende toekomst voor ogen. Helaas gaat niet alles zoals ze gehoopt had; ze raakt zwanger. Haar vaste hookup, een knappe en populaire jongen die Tom heet...