Gözlerini araladığında Zeynepi karşısında gördü Kerem. Gözünü sımsıkı kapadı tekrardan ve açtı. Zeynep yine oradaydı.. çarpık bir gülümseme belirdi yüzünde ve seyretmeye başladı Zeynepi. Bir süre sonra yavaşca sıyrıldı koltuktan ve telefonuny alıp kahvaltı siparlşi verdi. Masanın üstünü temizlerken siparişler geldi ve yerleştirdi masaya özenle. Daha sonra zeynepe yaklastı ve yavasça dokundu yanağına.
"Zeynep?" Dedi fısıltı kadar sessiz sesiyle. Zeynep gözlerini hafifce araladığında Kerem çekti hemen elini.
"Hadi kalk bakalım avukat hanım." Zeynep doğruldu ve çattı kaşlarını.
"Avukat demeni istemiyorum."
"Neden avukat değil misin?"
"Adelet olmayan bir yerde adalet aramak istemiyorum ben."
"Vayy güzel laf ettiniz Avukat hanım ama kreplerimiz soğuyor." Dedi kerem masaya yaklaşırken.
"Bak ya.." dedi zeynep yerinden kalkıp sofraya oturmak için hazırlanırken. "Kerem?" Dedi sonra şaskın ifadeyle. "Bunları sen mi yaptın? Ve ne ara yaptın?"
"Bu daha neki.. " dedi kerem göğsünü gere gere konuşurken. Zeynep bu sırada mağazının poşetlerini görmüştü. Uzanıp poşeti eline aldıktan sonra Kereme doğru tuttu.
"Ya tabi ne marifet ama." Dedi ve 32 diş gülümsemesiyle yerine koydu poşedi.
"Keşke hep böyle kalsan." Dedi kerem.
"Nasıl?" Dedi zeynep şaşkın gözlerle.
"Böyle işte.. gülsen hep." Zeynep başını krepe çevirdikten sonra çatal ve bıçağını aldı ve yemeğe başladı. Kerem zeynepin bu utangaç halini görünce dayanamadı ve gülümsedi. Sora oda koyuldu yemeğe.
"Bugün bir şeyler yapalım mı?" Dedi zeynep.
"Ne gibi?"
"Bilmem.." Dedi zeynep sonra düşündü biraz. "Mesala lunaparka gidebiliriz." Kerem duraksadı. Güneşin hep gitmek istediği yerdi. "Bişey mi oldu? " dedi zeynep. "Yoksa bizim kas hayvanımız lunaparktan korkuyor mu?"
"Ne alakası var canım?"
"O zaman gidiyoruz."
"Olur.. olur gidelim. Hadi kalk o zaman"
"Hemen şimdi mi?"
"Hayır önce gitmemiz gereken başka bir yer var... e hadi!" Kerem zeynepin kokundan çekiştirirken zeynep masadan bir kaç sey daha attı ağzına ve bindiler arabaya.
*
"Kerem." Dedi zeynep kaşlarını çatıp. "Bura da ne işimiz var."
"Film izleyeceğiz." Dedi kerem vizyonda olan filmleri gösterirken. Zeynep gülümsedi ve film seçmeye başladı.
"Peki hangisini gideceğiz.?" Diye sordu sonra.
"Komedi." Dedi kerem. "Seni güldürmem lazım." Zeynep utanmıştı ve yine yüzünü yere düsürdü. Kerem biletleri aldıktan sonra mısırlarıda aldı ve Zeynepi 3 nolu odaya sürükledi. Yerini bulduktan sonra kuruldu yerine. Film başlamıştı oldukça eğlenceli bir filmdi. Arada mısır alıyor ve sonra kahkaha atmaya devam ediyorlardı. Zeynep ve kerem aynı anda mısır kutusuna daldırmışlardı ellerini Kerem zeynepe dönüp baktıktan sonra serseri bir şekilde gülümsedi.
"Beni bu numaralarınızla kandırmazsınız Zeynep hanım. Bunlar ancak türk filmlerinde olur." Zeynep 32. Diş gülümsedi ve Keremin koluna bir yumruk attı.
"Napıyosun ya?" Dedi kerem kolunu ovalarken.
"Noldu kas hayvanı,kasınınız mı incildi." Kerem bir kahkaha patlattı ve o sırada arkadan "şiit!" Uyarıları geldi. Zeynep kereme dönüp işaret parmağını dudağına bastırdıktan sonra "şiit!" Dedi ve gülümsedikten sonra filmi izlemeye devam etti.
*
Filmden çıktıklarında hava hafif kararmaya başlamıştı.
"Şimdi sıra lunaparkta." Dedi zeynep çocuk gibi sevinirken.
"Lunapark hemen şurada zaten,sahilde. Yürümeye ne dersin."
"Olur." Zeynep ve kerem sahilde yürümeye başlmıştı. Lunaparka geldiklerinde Zeynep büyük bir kahkaha attı ve hepsine binmek için bilet alıyordu. Kerem ise korkak yaklaşıyordu. Zeynep biletleri aldıktan sonra dönüp Kereme baktı.
"Önce hangisinden başlıyoruz."
"En zararsın olanından.."
Zamanın nasıl geçtiğini fark etmemişlerdi bile hepsine teker teker binmişlerdi. Kerem korku trenini göstermişti bu sefer. Zeynepin korkacağını düsünmüstü. Ama zeynep bir kaşını kaldırdı ve kereme baktı.
"Buna hazır mısın?" Dedi sonra. Kerem o göğsünü gerdi ve o tarafa doğru yürümeye başladı.
"Her zaman.." Oraya gittiklerinde hiçbir görevli yoktu ve binende.
"Kapalı galiba." Dedi zeynep.
"Sanmıyorum.. görevli şimdi gelir." O sırada genç bir çocuk olara doğru yaklaştı.
"Görevli siz misiniz?" Dedi zeynep.
"Evet." Dedi çocuk bir süre sonra. "Ücretleri alalım." Kerem ücreti ödemişti ve kuruldu yerine. Zeynepte yanına yerleşince Çocuk nasıl çalıştığını bilmediği halde çalıştırdı ve ayrıldı oradan. Zeynep oldukça hızlı giden trende kahkaha atıyordu. Ara sıra önüne çıkan şeyler yüzünden koluyla yüzünü kapatıyordu. Kerem ise sımsıkı kapıyordu gözlerini. Bir süre sonra tren dönmesi gereken yerden dönmedl ve serçe çarptı duvara. Zeynep çığlık atarken Kerem zeynepi sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Sen iyi misin?" Dedi telaşla. Zeynep hafifce gözlerini açtı ve başını salladı.
"İyiyim galiba." Kerem kemerini çıkardıktan sonra Zeynepinkinl çıkarmaya çalıştı ama çıkmıyordu. Bu sırada makinadan kıvılcımlar çıktı ve birden alevlendi.
"Kerem!" Diye çığlık attı zeynep.
"Zeynep sakin ol çıkarıcam seni burdan." Kerem telaşla kemeri çıkarmaya çalışıyordu ki duman heryeri sarmalamıştı. Kerem ve zeynepin nefesleri daralmaya başlamıştı ki Kerem kemeri çıkardı ve ağır aksak ayakları ike zeyepi kucağına alıp oradan çıktı. Güçsüz düşmüslerdi ve ikiside yere yığıldı. Zeynep kereme dönüp elinden tuttu. Nefesini kontrol ederek öksürdü.
"İyi misin?"
"İyiyim. Merak etme. Asıl sen?" Dedi güçlükle..
"Kerem.." dedi zeynep keremin gözlerine bakarken. Ve elini sımsıkı tuttu. "Benimle.." dedi sonra. "Benimle evlenir misin?"
*
Arkadaşlar çok kötü bir şekilde hastayım. Saçmalamış olabilirim , ateştendir. :D
Dipnot; Yeni bölüm hastalığım yüzünden geç gelecektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeniden Ask
Romance'Mutluluk nasıl bi'şey?' * Bir aldatılış sonrası Karşılaşan kalpleri kırık iki insanın hikayesi.. Hikaye danısmanı ve kapak tasarımı ; Tutku * OYUNCULAR; -Zeynep- Hande Doğandemir -Kerem- Kerem Bürsin -Bora- Can Sipahi -Barış- İsmail E. Sasmaz -Meli...