បច្ចុប្បន្នគ្រប់ប្រទេសទាំងអស់គឺសុតតែជឿនលឿនពីមួយថ្ងៃទៅមួយថ្ងៃដោយបណ្តាលប្រទេសទាំងអស់តែងតែមានភាពរីកចម្រេីនខុសៗគ្នា។ក្រឡេកមកមេីលទីក្រុងស៊ែលអ៊ូលនៃទឹកដីប្រទេសកូរ៉េវិញម្តង មានមនុស្សប្រុសស្រីរស់នៅយ៉ាងច្រេីនកុះករ បណ្តាលអគារតូចធំលូតលាស់ពេញទីក្រុងប្រៀបដូចជាផ្សិតទៅហេីយ។សម្រស់ទីក្រុងឆេីតឆាយនាពេលនារាត្រីមេីលពីជ្រុងណាក៏ស្រស់ស្អាតទាក់ទាញចង់អោយជនជាតិផ្សេងៗមករស់នៅលេីទឹកដីនេះ..នៅលេីផ្លូវខ្វាត់ខ្វែងសម្បូរទៅដោយមនុស្សម្នារដេីរឆ្លងកាត់ដោយមានការគោរពច្បាប់ចរាចរណ៍ឡានផ្សេងៗជាច្រេីនក៏ធ្វេីដំណេីរទៅមកជាធម្មតាដូចរាល់ដង។!!.ក៏ដូចជាអ្នកកម្លោះនេះអញ្ចឹងនាតក៏កំពុងតែធ្វេីដំណេីដោយបេីករថយន្តលេីផ្លូវស្ងាត់មួយដោយក្នុងដៃកំពុងតែកាន់ទូរស័ព្ទនិយាយជាមួយនរណាម្នាក់ដោយមិនបានផ្អែកលេីការបេីកបរប៉ុន្មានទេ!..<<ខ្ញុំដឹងហេីយ!.មិនបាច់ប្រាប់ខ្ញុំទេ បងស្រី!>>នាយសង្ហាមាននាមជាចនជុងគុកអាយុ20ឆ្នាំជាកូនមហាសេដ្ធីម្នាក់កំពុងតែនិយាយឆ្លេីយឆ្លងជាមួយបងស្រីដោយអាការៈរាងស្រវឹងសមល្មមព្រោះមិញនេះនាយទេីបតែចេញពីក្លឹបដែលទេ.. .
ម៉ូតូចាស់កំរេីមួយមានដឹករម៉ក់សន្តោងពីក្រោយដោយនៅលេីរម៉ក់នោះគឺមានស្ត្រីម្នាក់នឹងក្មេងប្រុសអាយុ10ម្នាក់កំពុងតែអង្គុយប្រលែងគ្នាលេងដោយមានលោកជាប្តីជាអ្នកបេីករបរ អ្នកជាប្តីងាកក្រោយបន្តិចសម្លឹងមេីលកូនប្រុសនឹងប្រពន្ធកំពុងតែប្រលែងគ្នាលេងនោះខណៈពេលដែលគាត់ឆ្លងផ្លូវទៅម្ខាងទៀតមិនបានចាប់អារម្មថាមានឡានរឺអត់ផងតែពេលនោះផងដែលក្មេងតូចដែលជាកូនគាត់ក៏ស្រែកឡេីងខ្លាំងៗទាំងភិតភ័យថា..
<<លោកប៉ាប្រយ័ត្នមានឡានកំពុងតែបេីកតម្រង់មករកពួកយេីងហេីយ...>>ក្មេងតូចហាក់ភ័យជាខ្លាំងពេលដែលឃេីញឡានខ្មៅមួយគ្រឿងបោលពីចម្ងាយក្នុងល្បឿនលឿនតម្រង់មករកម៉ូតូរបស់ប៉ាខ្លួន អ្នកជាឪពុកក៏ភ្ញាក់ស្មារតីប្រឹងថានឹងបត់ម៉ូតូប៉ុន្តែវាគួរអោយស្តាយណាស់ព្រោះ..
YOU ARE READING
🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀
Short Storyjeon Jungkook (Top) kim Teahyung ( btt ) សរសេរដោយ:ចនម៉ាយ៉ា/jeøn MæYää 🍁