𝗘𝗽𝗶𝘀𝗼𝗱𝗲:07
"ខ្ញុំមិនដឹងទេ អ្នកម៉ាក់ជាអ្នកយកវាមកអោយខ្ញុំពាក់ដោយខ្លួនអែង ហឹុកៗ"ថេយ៉ុងឆ្លេីយតបដោយញ័បបូមាត់ទឹកភ្នែកក៏ស្រាប់តែហូចុះមកភ្លាមៗ!!.ចម្លេីយនាយល្អិតធ្វេីអោយជុងគុករិតតែក្តៅក្រហាយលេីសដេីម!!."ចង្រៃ៎!!.."ជុងគុក ស្រែកមួយអស់សម្លេងលេីកដៃក្រាសទាញបណ្តាច់ខ្សែករនោះពេញទំហឹងរហូតដល់ដាច់បាត់បង្ករជាស្នាមជាំកក្រហមនៅលេីកញ្ចឹងករសរខ្ចី..
"អួយ៎!!..ខ្ញុំឈឺ ហេតុអីមិនដោះអោយស្រួលបួលទៅចាំបាច់ទាញ!.ពូចិត្តអាក្រក់!"ថេយ៉ុង ត្អូញត្អែដោយក្តីឈឺចាប់ ឈឺចាប់ដែលនាយតែងតែព្រៃផ្សៃដាក់គេគ្រប់ពេល!!.
"ហឹុស ត្រូវយេីងវាចិត្តអាក្រក់.ប៉ុន្តែចិត្តអាក្រក់សម្រាប់តែអែងម្នាក់ទេ..!"ជុងគុក ញញឹមចុងមាត់លេីកដៃទៅច្របាច់ថ្គាមថេយ៉ុងសងខាងបង្ករជាភាពឈឺចាប់មួយកម្រិតទៀតទ្វេដង.
"ខ្ញុំទៅធ្វេីអីពូ ទេីបពូស្អប់ខ្ញុំ!.ហឹុក ខ្ញុំចង់ដឹងថាខ្ញុំអាក្រក់ត្រង់ណាទេីបពូរចេះតែស្អប់មុខខ្ញុំមករហូត!!"ថេយ៉ុង យំលែងខ្មស់ស្រែកសួរនាយដោយមិនខ្លាចរអា ដល់ដំណាក់ការនេះទៅហេីយនៅខ្លាចអីទៀតនឹងសួរនាយនោះ!.
"អែងមិនបានធ្វេីស្អីយេីងទេ ប៉ុន្តែផ្ទៃមុខរបស់អែងជាអ្នកធ្វេីអោយយេីងអាក្រក់ដោយខ្លួនអែងហេីយក៏រិតតែស្អប់ខ្លាំងទៀតផង!.យេីងប្រាប់ទៅចុះខ្សែករនេះមិនសាកសមនឹងក្មេងដូចជាអែងនោះទេ!."ជុងគុក.
"ហេតុផល?!.តែប៉ុណ្នឹងហេស៎ទេីបពូស្អប់ខ្ញុំ!.ខ្ញុំជាអ្វីទេីបមិនសាកសមនឹងវា!?"ថេយ៉ុង
"ហឹុម អែងជាអីទៅន៎?!.មែនហេីយអែងជាទាសកររបស់យេីងត្រូវទេ?!.អញ្ចឹងអែងគ្មានតម្លៃអ្វីសាកសមពាក់ខ្សែកពេជ្រតម្លៃរាប់លាននោះទេ!.ហឹុស ត្រូវចាំថាអែងត្រឹមតែជាទាសកររបស់យេីងចាប់ពីពេលនេះតរទៅ!."ជុងគុក ញញឹមចុងមាត់យ៉ាងកំណាចរុតបន្តឹងដៃច្របាច់ថ្គាមនាយល្អិតបន្ថែមបណ្តាលអោយទឹកភ្នែកបរិសុទ្ធត្រូវហូចុះមកឥតល្ហែ!.
"ហឹុក ចាត់ទុកខ្ញុំទាសករអញ្ចឹងហេស៎?!.ក្រែងខ្ញុំជាក្មួយរបស់ពូមិនចឹង?!.ហឹុក ពូប្រែប្រួលមិនដូចមុនទៀតទេ ពីមុនពូល្អនឹងខ្ញុំណាស់មិនដែលនិយាយបែបនេះមកកាន់ខ្ញុំពីមុនមកនោះទេ ពីមុនពូជាវីរៈបុរសដែលលល្អបំផុតសម្រាប់ខ្ញុំ ពូតែងតែព្រួយបារម្ភ៍សួរសុខទុកខ្ញុំពីចម្ងាយគ្រប់ពេល មិនថាពេលទៅរៀន ញាំុបាយ រឺធ្វេីផ្សេងពូតែងតេទៅដាស់តឿននឹងនិយាយល្អៗជាមួយខ្ញុំ.ហឹុក ប៉ុន្រែពេលនេះពូមិនដូចមុននោះទេ ពូចិត្តអាក្រក់ជាងការគិតរបស់ខ្ញុំទៀត ..ពូ.អឹុម.."ថេយ៉ុង យំរលីងរលោងនិយាយរៀបរាប់បេីកកាយរឿងកាលពីគេនៅបរទេស ពិតណាស់កាលនៅបរទេសជុងគុកា្រឡាញ់ចូលចិត្តព្រួយបារម្ភ៍ដាស់តឿននឹងចូលចិត្តនិយាយសម្តីផ្អែមជាមួយគេរហូតប៉ុន្តែពេលនេះអ្វីឺបានផ្លាស់ប្តូរអស់ទៅហេីយ ដោយសារផ្ទៃមុខរបស់គេរឺ?!..ដោយសារតែក្រឺតខ្នាញ់នឹងបបូមាត់បុិននិយាយច្រេីនពេកមិនដឹងជាអ្វីចំរុញអោយនាយហ៊ានអោនទៅត្របាក់បបូមាត់ស្តេីងទាំងកម្រោលនឹងមិនយល់ពីខ្លួនអែង។ រសថេីបល្វីងជូចត់ដូចជាម្រះខ្ចីធ្វេីអោយថេយ៉ុងពិបាកដកដង្ហេីមប្រឹងរេីគិចបម្រាសពីនាយរហីតសឹងតែអស់ខ្យល់ ជុងគុកក្រោយបឺតថេីបចិញ្ជក់បបូមាត់ផ្អែមរួចហេីយនាយក៏ដកមុខចេញសន្សឹមៗប៉ុន្តែ!!..ផាច់.!!!
YOU ARE READING
🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀
Short Storyjeon Jungkook (Top) kim Teahyung ( btt ) សរសេរដោយ:ចនម៉ាយ៉ា/jeøn MæYää 🍁