🍒រវាងយេីង🖤

1.5K 108 1
                                    

ភាគ:27"ផឹកទឹកចងចាំ"

ផឹប!!..ភ្លេីងដែលដាច់អម្បិញមិញក៏ភ្លឺឡេីងវិញក្រោយសុនមីននាងស្រែកបញ្ជាយ៉ាងស្រទន់ជាទីបំផុត ភ្លេីងភ្លឺភ្លាមហ្វីរីនក៏ប្រញាប់ងេីបមុខសម្លឹងមេីលទៅអ្នកឈរចំពោះមុខក៏ឃេីញថាមិនមែនខ្មោចសុនមីនទេតែជា...

"គីមថេយ៉ុង!.ជាអែង?!.."ហហវីរីន បេីកភ្នែកស្រែកហៅឈ្មោះនាយតូចទាំងភ្ញាក់ផ្អេីលនឹងភ័យក្នុងពេលតែមួយអញ្ចឹថរឿងមិញនេះនាងនិយាយបកស្រាយប្រាប់ថេយ៉ុងមិនមែនផាកសុនមីនទេហេស៎?!!.

"យ៉ាងមិច ភ្ញាក់ផ្អេីលណាស់រឺ?ដែលឃេីញថាខ្ញុំជាថេយ៉ុងមិនមែនសុនមីនមិត្តរបស់នាង ?"ថេយ៉ុង ញញឹមចុងមាត់លេីកដៃទាញសក់ចេញពីក្បាលនឹងដោះសម្លៀកបំពាក់ខ្មោចនឹងស្បែកមុខខ្មោចចេញរួចអស់ក៏ឈរអោបដៃសម្លឹងមេីលមុខរបស់នាងទាំងញញឹមចុងមាត់!!.ចំណែកហ្វីរីននាងនៅគាំងមិនទាន់បាត់នោះទេ!.

"ល្មមចេញមោបានហេីយបាទ !." ថេយ៉ុង ស្រែកហៅអ្នកណាមិនដឹងទេ ប៉ុន្តែបន្តិចក្រោយមនុស្សមួយក្រុមក៏ដេីរចេញពីមាត់ទ្វាឈរពីក្រោយខ្នងរបស់ហ្វីរីនដែលអង្គុយនោះ មនុស្សមួយក្រុមនោះគឺ!.

"សួស្តី ហ្វីរីន!."ឡាហ្សានឹងជុងសុក
"សួស្តីបងស្រីជេីងល្អ/.សួស្តីនាងស្រីជេីងល្អ!."ជីមីននឹងយ៉ុនគី
"សួស្តីអូនសម្លាញ់!.មានអារម្មណ៍យ៉ាងណាដែលក្រោយលេងល្បែងនេះហេីយ?!.ហឹុម"ពួកគេម្នាក់ៗគឺនិយាយរាក់ទាក់នាងទាំងញញឹមស្រស់ទៀតផង វាធ្វេីអោយហ្វីរីនក្តៅក្រហាយជាខ្លាំង មិនគួរណាមកចាញ់បោកនាយទាល់តែសោះ

"អែង!!.ពួកអែងរួមដៃគ្នាបោកប្រាស់យេីង!."ហ្វីរីន ដូចជាឆ្កែឆ្កួតស្រែកកំហកអោយពួកគេដោយមិនច្លាចរអារ!.កែវភ្នែកផ្ទៃមុខរបស់នាងក៏ឡេីងក្រហមអស់ហេីយដោយសារតែខឹងពួកគេខ្លាំងពេក!.

"និយាយអញ្ចេងក៏បានដែល!.ប៉ុន្តែនៅមិនទាន់ដល់នាងនោះទេ មិនត្រឹមតែបោកប្រាស់កុហកគេទេ នៅដេីរចោទប្រកាន់គេអែងទៀត ហឹុស មនុស្សដូចជានាងសមតែជាប់គុកមួយជីវិតទេីបសម!."ជុងគុក អោបដៃនិយាយដោយសង្កត់សម្លេងធ្ងន់យ៉ាងកំណាច បេីតាមចិត្តនាយមិនចង់អោយជាប់គុកទេតែសម្លាប់ចោលវិញល្អជាងទុកនៅនាំតែធ្ងន់ផែនដីនោះទេមនុស្សបែបហ្នឹងនោះ!!.តែខ្ជិលប្រឡាក់ជាមួយណាស់អោយប៉ូលីសចាត់ការតាមផ្លូវច្បាប់វិញល្អជាង!!.

🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀Where stories live. Discover now