ភាគ:42"មកទាសន្យាថ្ងៃមុន"
ជុងគុកឈរញញឹមញញែមរោងចាំថេយ៉ុងចេញពីបន្ទប់ទឹកទាំងអន្ទះអន្ទែង ក្នុងខ្លួននឹងអារម្មណ៍របស់នាយពេលនេះសឹងតែថាទម្លុះទ្វាចូលបន្ទប់ទឹកឥឡូវហ្នឹងហេីយ!!..ក្រាក..បន្តិចក្រោយសម្លេងបេីកទ្វានៃបន្ទប់ទឹកក៏បន្លឺឡេីងដោយស្នាដៃថេយ៉ុងដែលបេីកទ្វាចេញមកមានតែកន្សែងរុំចង្កេះប្រលែងល្វែងលេីចោលខ្ទិចគ្មានសល់..ប៉ុន្តែ.
"អាយ៎~~~~~អឹម!!.."ថេយ៉ុង ក៏ស្រែកចាចដូចកញ្ចែរព្រោះភ្ញាក់នឹងវត្តមានរបស់នាយក្រាសប៉ុន្តែក៏ត្រូវស្ងាត់មាត់បានត្រឹមក្រហឹមក្នុងបំពង់ករកាលបេីត្រូវបបូមាត់ក្រាសអោនមកត្របាក់លេបបូមាត់ខ្លួនដូច្នេះ!!..
"ហឹុម!!!..ឌឹបៗ."ដៃខ្លីស្រាលដូចសំឡីក៏លេីកទៅគក់ខ្នងនាយឌឹបៗព្រោះអីជុងគុកថេីបគេមិនដកមាត់សោះឡេីយអញ្ចឹងហេីយគេក៏ពិបាកដកដង្ហេីមដូចគ្នា ប៉ុន្តែជុងគុកមិនដកមាត់ទេមានតែថេីបបឺលូកឆ្កឹះឆ្កាលក្រអូមមាត់នាយតូចសំងំបឺតចិញ្ជក់យកជាតិផ្អែមរហូតដល់អស់ចិត្តទេីបព្រមប្រលែង ចំណែកថេយ៉ុងក្រោយមានសរសេរីភាពវិញក៏ដកដង្ហេីមដង្ហក់សឹងមិនដល់គ្នាហេីយមុខក៏ក្រហមងាំងដូចម្ទេសទុំ!..
"បងចង់សម្លាប់អូនដោយស្នាមថេីបនេះមែនទេចនជុងគុក!!!!."ថេយ៉ុង ហេីបមាត់ស្រែកអោយនាយសឹងតែមិនឮសម្លេង តែកុំមេីលភ្នែកសម្លក់មុខជុងគុកស្ទេីលានទៅហេីយ
"គ្មានទេ!!!."ជុងគុក ញញឹមឌឺឆ្លេីយហីៗ ដៃក្រាសក៏លូកអោបចង្កេះអង្ក្រងជាប់ទាញផ្អឹបមកកិតជាមួយពោះកង់ៗរបស់នាយយ៉ាងស្អិតរមួតភ្នែកក៏ត្របាញ់ចុះក្រោមសម្លឹងមេីលរាងហេីយនឹងផ្លែឈេីរីរបស់នាយល្អិតមិនដាក់ភ្នែកទាល់តែសោះ ក្រខ្សែរភ្នែកបែបនេះធ្វេីអោយថេយ៉ុងចាប់ផ្តេីមភ័យខ្លួន..
"មេីល...បងមេីលអី?!..ជុង!"ថេយ៉ុង ប្រញាប់លេីកដៃបិទបាំងរាងកាយទាំងមាត់សួនាយដោយរដាប់រដុប ប៉ុន្តែគិតហេស៎ថាដៃតូចៗនឹងអាចបិទបាំងរាងកាយពីក្រខ្សែភ្នែករបស់រាងក្រាសបាននោះ?
"មេីលអាពីនោះ!!."ជុងគុក ក៏បួចមាត់ទៅកាន់ផ្លែឈេីរីនាយតូចដែលបាំងមិនជិតនោះយ៉ាងច្រឡឺម!.
YOU ARE READING
🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀
Short Storyjeon Jungkook (Top) kim Teahyung ( btt ) សរសេរដោយ:ចនម៉ាយ៉ា/jeøn MæYää 🍁