𝗘𝗽𝗶𝘀𝗼𝗱𝗲:10
ជុងគុកចា់លេីកលីថេយ៉ុងដាក់លេីស្មាទាំងកម្រោលមុននឹងឈានជេីងចេញពីបន្ទប់ទឹកតម្រង់ទៅរកគ្រែខ្នាតធំខណៈថេយ៉ុងខំ
ប្រឹងរេីស្ទេីតែដាច់ខ្យល់ជាពិសេសគេយំខ្លាំងណាស់!!.ប៉ុន្តែសម្រាប់សម្លេងយំទាំងនេះជុងគុកនាយមិនយកត្រចៀកស្តាប់នោះទេ..មកដល់គ្រែភ្លាមជុងគុកក៏បោះថេយ៉ុងទៅលេីពូកមួយទំហឹងធ្វេីមេីលនាយល្អិតនឹងជាបាល់យ៉ាងចឹង!!.."អួយ៎!..ចង្កេះខ្ញុំ.."ថេយ៉ុង ត្អូត្អែទាំងមុខជូហួញលាយទឹកភ្នែកខណៈតោកំណាចកំពុងតែឈរសម្លឹងមេីលមកគេយ៉ាងកំណាច!..ជុងគុកមិមចាំយូរក៏ឡេីងទៅរុញអោយថេយ៉ុងដេកទៅលេីពូកដោយមាននាយនៅតាមទ្រោមពីលេីជាប់ ដៃក្រាសក៏ចាប់សង្កត់ដៃស្រលូនសងខាងមិនអោយរេីរួច ម្តងនេះធ្វេីអោយថេយ៉ុងភ័យរិតតែខ្លាំងរកអ្វីថ្លែងមិនបាន!.
"លោកពូឈប់ទៅ..ហឹុក ខ្ញុំជាក្មួយពូណា! "ថេយ៉ុង ពេលនេះគ្មានអ្វីនិយាយក្រៅតែពីអង្វរនាយនោះទេ ត្បិតថាគេស្រឡាញ់នាយលេីសពីពាក្យថាពូក្មួយប៉ុន្តែគេមិមចង់បានបែបនឹងពីនាយវិញនោះទេ គេត្រូវការក្តីស្រឡាញ់ ការថ្នាក់ថ្នមមេីលថែ ភាពកក់ក្តៅដែលចេញពីបុរសម្នាក់នេះ ពីតូចគេធ្លាប់គិតថាមានតែនាយទេដែលល្អជាងគេ!.ប៉ុន្តែពេលនេះអ្វីៗមិនដូចមុនទៀតនោះទេ!.ហេតុអីទៅ?!.
"យេីងដែលចាត់ទុកអែងជាក្មួយរបស់យេីងពីកាល់!.ស្តាប់អោយច្បាស់ហេីយចាំនៅក្នុងខួអន់ៗរបស់អែងផងថា យេីងចាត់ទុកអែងដូចជាទាសករយ៉ាងចឹង!.ហឹុស ពាក្យនេះវាល្អសម្រាប់អែងណាស់ណា.."ជុងគុក បោះសម្តីក្រោតក្រាធដោយមិនភ្លេចមេីលងាយនាយល្អិតនោះទេ មិនដឹងយ៉ាងមិចនាយទេអោយតែបានមេីលងាយធ្វេីអោយថេយ៉ុងឈឺចាប់នាយតែងតែសប្បាយចិត្ត..
"ខ្ញុំមិនចង់បានឈ្មោះអញ្ចឹងទេ.អ្ហឹក!.ពូចិត្តអាក្រក់!.."ថេយ៉ុង យំឡេីងហេីមភ្នែកអស់ហេីយក្នុងពេលនេះជាពិសេសខ្លួនប្រាណទាំងមូលញ័ទទ្រេីតអោយដូចកូនសត្វកំព្រាគ្មានទីពឹងយ៉ាងចឹង!.ប៉ុន្តែក្នុងសភាពយំបែបនឹងវាបែជាធ្វេីអោយជុងគុកមានអារម្មណ៍ថាពុះកញ្ជ្រោលជាខ្លាំងមេីលឃេីញថាវាសុិចសុីខ្លាំងណាស់ពេលសាច់ឡេីងពណ៍ក្រហមបែបនេះ!!.ជុងគុកអោនទៅឆ្មុះឆ្មោលកញ្ចឹងករសរខ្ចីខ្លាំងៗតាមអារម្មណ៍កំពុងតែខឹងនឹងកេីនកម្តៅរាប់រយអង្សារ!.នាយខាំផងបឺតផងមិនខ្ចីដកមាត់ដោយមិនខ្វល់ទេថានាយល្អិតនៅក្រោមទ្រូងនាយស្រែករេីប្រកាច់ខ្លាំងកម្រិតណានោះ!!..
YOU ARE READING
🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀
Short Storyjeon Jungkook (Top) kim Teahyung ( btt ) សរសេរដោយ:ចនម៉ាយ៉ា/jeøn MæYää 🍁