13🥀បេីអញ្ចឹងពូសម្លាប់ខ្ញុំតែម្តងទៅ.

1.7K 120 1
                                    

𝗘𝗽𝗶𝘀𝗼𝗱𝗲:13
រាងកាយក្មេងទន់ខ្សោយគេងលង់លក់នៅលេីពូកមេីលទៅហាក់ដូចជាគេងលក់ស្រួលដល់ហេីយ ទាំងមិនដឹងទេថាកំពុងតែមានមនុស្សរោគចិត្តម្នាក់មកបំពានរាងកាយរបស់គេទាំងយប់អាត្រាធនោះ!!..

"ហ្អឹស!!.."សម្លេងតូចស្តេីងបន្លឺឡេីងស្រាលៗដាស់អោយនាយក្រាសដែលកំពុងតែបំពាននោះកាន់តែមានអារម្មណ៍ពុះកញ្ជ្រោលកេីនឡេីងជាលំដាប់ថ្ងាសក៏បែកញេីសអោយជោគដោយសាររាងកាយនាយល្អិតបញ្ឆេះនាយខ្លាំងពេក!!..ជុងគុកក៏អោនទៅជ្រុបមុខនឹងកញ្ចឹងករសរខ្ចីដែលមានក្លិនក្រអូបប្រហេីររបស់នាយល្អិត នាយបឺតបង្ការស្នាមជាច្រេីនខណៈដៃកំពុងតែចាប់ដៃស្រលូនខ្សោយគ្មានកម្លាំងនោះជាប់ទោះបីគេនៅគេងក៏ដោយ

"ហឹុម..."សម្លេងក្រហឹមរង៉ូវៗរបស់នសយក្រាសបន្លឺឡេីងបញ្ជាក់ថានាយពេញចិត្តក្លិនខ្លួនរាងតូចល្អិតម្នាក់នេះ!.ឯថេយ៉ុងកាលបេីទទួលដឹងនៅអារម្មណ៍ស្រគៀៗសាច់ឈឺខ្លាំងពេកគេក៏ចាប់បេីកភ្នែកឡេីងទាំងនៅងងុយ

"ហឹស!!..លោកពូ...ពូធ្វេីអីខ្ញុំទៀតហេីយ?!.ឆាប់ឈប់ភ្លាមទៅ.."ថេយ៉ុង បេីកភ្នែកឡេីងទាំងភ្ញាក់ផ្អេីលខ្លួនក៏ចាប់ផ្តេីមញ័ពេលដែលដឹងថាអ្នកដែលលូកលាន់ខ្លួនប្រាណរបស់គេគឺជាលោកពូរបស់គេនឹងអែង!!.នាយល្អិតក៏ចាប់ផ្តេីមរេីបម្រាស់តិចៗទាំងល្វេីយ!..

"ស្ងៀម!!..ធ្វេីខ្លួនស្ងៀមៗខ្លះទៅក្រែងយេីងបន្ថូដៃអោយខ្លះល្អទេ?!."ជុងគុក ងេីបមុខស្រែកកំហកអោយនសយល្អិតប្រេីកែវភ្នែកមុតស្រួចសម្លឹងមេីលមុខនាយល្អិតដោយចងកំហឹង និយាយរួមអោយតែនាយឃេីញមុខថេយ៉ុថគឺតែងតែធ្វេីអោយនាយខឹងសម្បារជានិច្ចដល់ថ្នាក់មានចិត្តចង់សម្លាប់នាយល្អិតទៀតផង ប៉ុន្តែវានៅមិនទាន់ដល់ពេលនោះទេ!!..

"ស្ងៀម??!.ហឹុកអត់ទេ!.ក្រែងពូនិយាយថាស្អប់ខ្ញុំណាស់មែនទេ.អញ្ចឹងកុំមកប៉ះពាល់ខ្លួនប្រាណរបស់ខ្ញុំទៀតអី!.វាគួរអោយខ្ពេីមណាស់ពូដឹងទេ?!."ថេយ៉ុង និយាយទាំងញ័បបូមាត់អោយតតាក់ប្រឹងនិយាយធ្វេីយ៉ាងណាអោយនាយបញ្ឈប់សកម្មភាពនៅពេលបន្តិចទៀតនេះ គេមិនចង់ធ្វេីវាទៀតទេ វាឈឺ ជាពិសេសនោះគឺពាក្យមេីលងាយរបស់ជុងគុក ហេីយមួយទៀតអ្វីដែលធ្វេីអោយគេឈឺចាប់ខ្លាំងជាងនេះទៀតនោះគឺពេលដែលស្តាប់ឮនាយហៅឈ្មោះស្រីដ៏ទៃនៅមុខរបស់គេខណៈនាយកំពុងតែធ្វេីវាជាមួយនឹងគេ!?..វាឈឺ ឈឺជាងគេចាក់មួយកាំបិទទៅទៀត!.

🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀Where stories live. Discover now