16🥀ស្រឡាញ់ខ្លាំងណាស់💔

1.6K 112 4
                                    

𝗘𝗽𝗶𝘀𝗼𝗱𝗲:16
(#សម្រាប់ភាគនេះមានពាក្យសម្តីមិនសមរម្យច្រេីនអញ្ចឹងសុំអធ្យាស្រ័យទុកជាមុន🙏)

ថេយ៉ុងកាលបេីរាងកាយត្រូវអាក្រាតទៅហេីយគេក៏ប្រញាប់លេីកដៃតូចៗអោបខ្លួនប្រាណជាប់ទាំងខ្លួនញ័អោយទទ្រេីត សភាពភ័យខ្លាចរបស់នាយល្អិតធ្វេីអោយជុងគុកញញឹមសមចិត្តជាខ្លាំង!!.

"ខ្លាចហេីយរឺ?!.."ជុងគុក យកអណ្តាតទល់ថ្គាមដៃក៏សន្សឹមៗដោះខ្សែរក្រវាត់ចេញរួចកាន់ជាប់នឹងដៃសម្លឹងមេីលកាយល្អិតទន់ខ្សោយដែលយំអោនមុខចុះនោះ!.ថេយ៉ុងមិនអាចធ្វេីអ្វីបានក្រៅតែពីយំចង់រត់ក៏រត់មិនរួចដែលបេីសភាពគេបែបនេះទៅហេីយ!!.

"មិនឆ្លេីយ!?.ហឹុស អញ្ចឹងសាករស់ជាតិថ្មីល្អដែលទេ ក្មួយសម្លាញ់!!"ជុងគុក បន្ទន់ជង្គង់លេីកមានសរសៃចាប់ផ្ងេីយចង្ការថេយ៉ុងអោយសម្លឹងមេីលមុខនាយមុននឹងលេីកខ្សែក្រវ៉ាត់បង្ហាញអោយនាយតូចឃេីញ!.

"ហឹុក លោកពូកុំវាយខ្ញុំអី!.ខ្ញុំឈឺ ខ្ញុំមិនចង់បានវាទេ!."ថេយ៉ុង គ្រាន់តែឃេីញវាភ្លាមក៏យំករវីក្បាលអោយតតាក់ផ្ទៃមុខផូផង់ដាមដោយទឹកភ្នែកយ៉ាងគួរអោយអាណិតតែនៅមិនអាចអង្រួនចិត្តនាយកម្លោះចាស់អោយចិត្តទន់បាននោះទេ!!.

"វាមិនឈឺទេ បេីសិនជាអែងមិនស្រែកនោះ"ស្អី?!.មេីលនាយយនិយាយចេញមកដូចស្រួលណាស់ចឹង នរណាដែលត្រូវគេវាយហេីយដែលមិនស្រែកថាឈឺនោះ?! ជុងគុកក៏ក្រវាសមុខនាយល្អិតទៅម្ខាងសឹងតែក្រិចករទៅហេីយ នាយក៏ក្រោកឈរក្តាប់ខ្សែក្រវ៉ាត់ជាប់នឹងដៃយ៉ាងណែន

"ហឹុកៗ អត់ទេ!!អាយ៎.."ថេយ៉ុង ក៏ស្រែកចាចទាំងក្តីឈឺផ្សារពេលត្រូវអ្នកជាពូចិត្តខ្មៅវាយគេមួយខ្សែក្រវ៉ាត់ឮសូតែ ឆ្វាច់ មិនអាសូដល់សាច់គេទាល់តែសោះ..

"ហឹុស សប្បាយលេងដល់ហេីយវេុីយ" ឆ្វាច់!!.ឆ្វាច់!!.ខណៈពេលនេះជុងគុកដូចមនុស្សឆ្កួតយ៉ាងចឹង នាយគិតតែពីវាយថេយ៉ុងម្តងហេីយម្តងទៀតទាំងសេីចអោយរហឹុសក្នុងបំពង់ករ..

"ឈឺ!.ហឹុក ម៉ាក់ប៉ាជួយកូនផង!!.កូនឈឺណាស់ ហឹុកៗ"ថេយ៉ុង ស្រែកយំហៅឈ្មោះឪពុកម្តាយដោយក្តីវេទនា ខ្លួនក៏រមៀលទៅមកពេលត្រូវនាយវាយមិនថ្នមដៃ!.សាច់សរដែលមិនធ្លាប់មានស្លាកស្នាមក៏ប្រែជាដាច់រលាត់ចេញឈាមមកតិចៗតាមស្នាមវាយមិញនេះ

🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀Where stories live. Discover now