𝗘𝗽𝗶𝘀𝗼𝗱𝗲:06
#ព្រឹកថ្ងៃថ្មី..
ព្រឹកប្រលឹមស្រាងៗដាស់អស់មនុស្សម្នារអោយក្រោកពីដំណេកបំពេញភារកិច្ចប្រចាំថ្ងៃរាងៗខ្លួន ក៏ដូចជានាយតូចម្នាក់នេះចឹងគឺគេក្រោកតាំងពីប្រលឹមដេីម្បីជួយរៀបចំធ្វេីម្ហូបជាមួយអ្នកបម្រេីអោយឆាប់រួចរាល់សម្រាប់អាហារពេលព្រឹកនាពេលបន្តិចទៀតនេះ!!.បន្តិចក្រោយមៅតុអាហារធំទូលាយមានសមាជិកគ្រួសារប្រុសស្រីចូលអង្គុយរាងៗខ្លួនដូចរាល់ដង!.
"ដួសបាយទៅ.."អ្នកបម្រើក៏រៀបចំដួសបាយតាមបញ្ជាចាហ្វាយដោយយកចិត្តទុកដាក់..ការញាំុអាហារក៏ប្រព្រិត្តឡេីងក៏ប៉ុន្តែនាយកម្លោះចាស់ជុងគុកក៏ដួសអាហាញាំុមុនគេ ប៉ុន្តែ..
"នរណាជាអ្នកធ្វេីម្ហូបអស់ទាំងនេះ?!."ជុងគុក ចោទសួរទៅកាន់អ្នកបម្រេី ទាំងដែលនាយល្អិតនូវមិនទាន់បានញាំុនៅឡេីយ តែក៏សុខចិត្តចាំស្តាប់នាយនិយាយវិញ សង្ឃឹមថានាយពេញចិត្ត?!.
"គឺ.អ្នកប្រុសថេយ៍ជាអ្នកធ្វេីម្ហូបទាំងនេះ!!."
"រស់ជាតិយ៉ាងមិចដែលជុងគុក!?!.កូនថេយ៍ពូកែធ្វេីម្ហូបណាស់ណា.."ឡាហ្សា..
"ហឹុស ម្ហូបសុីមិនកេីត!."ជុងគុក ចោលមួយប្រយោគនេះធ្វេីអោយនាយល្អិតញញឹមលែងសូវសម ហេតុអីចូលចិត្តធ្វេីអោយគេបាក់មុខខ្លាំងម្លេះ!?..ជុងគុកសម្លក់មុខថេយ៉ុងបន្តិចមុននឹងក្រោកឡេីងពេញកម្ពស់ចាកចេញពីទីនេះសម្តៅទៅក្រុមហ៊ុនធ្វេីការវិញ...តុអាហារស្ងាត់ស្ងៀមឮសូរតែសម្លេងដកដង្ហេីមធំក្រោយជុងគុកចេញទៅបាត់!..
"ថេយ៍កូន មិនអីមែនទេ?!."ឡាហ្សា សួរកូនដោយទឹកមុខព្រួយបារម្ភ៍ខ្លាចនាយល្អិត
គិតច្រេីន"បាទ!.កូនមានអីឯណា!.ម៉ាក់ពិសាបាយវិញទៅណា!"ថេយ៉ុង ប្រឹងញញឹមបន្លំភាពអាក់អន់ស្រពន់ចិត្តដេីម្បីកុំអោយម្តាយជាទីស្រឡាញ់ព្រួយបារម្ភ៍ខ្លាំងជាងនេះ
"ហឹុម តោះញាំុបាយទៅម្ហូបត្រជាក់អស់ហេីយ!."ជុងសុក ក៏ផ្តេីមនិយាយបង្វែភាពតានតឹង សូម្បីនាយក៏តឹងទ្រូងដែល!.ថេយ៉ុង ក៏ចាប់ផ្តេីមញាំុអាហាររបស់គេដោយទឹកមុចស្រពោន..
YOU ARE READING
🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀
Short Storyjeon Jungkook (Top) kim Teahyung ( btt ) សរសេរដោយ:ចនម៉ាយ៉ា/jeøn MæYää 🍁