31_ច្បាស់ជាស្តាយក្រោយ!!🥀

1.3K 86 4
                                    

ភាគ:31"ច្បាស់ជាស្តាយក្រោយ"

អ្វីគ្រប់យ៉ាងបានបញ្ចប់រួចរាល់ថេយ៉ុងក៏បេីកឡានចាកចេញពីភូមិគ្រឹះមួយនេះ ត្បិតថាគេទេីបនឹងធំតែខ្លួនគេបានរៀនបេីកបរតាំងពីអាយុ17ឆ្នាំមកម្លេះ មកដល់ពេលនេះទេីបគេដាច់ចិត្តបេីកវាដោយខ្លួនអែង។ថេយ៉ុងមិនបានទៅណាឆ្ងាយនោះទេគឺនាយបានបេីកឡានសម្តៅទៅរកផ្ទះចាស់ដែលគេធ្លាប់រស់នៅជាមួយឪពុកម្តាយកម្សត់ដែលស្លាប់ចោលគេតាំងពី10ឆ្នាំមុននេះគឺដោយសារប្រុសម្នាក់នោះធ្វេីអោយគេបាត់បងឪពុកម្តាយភាពរីករាយក្នុងពេលតែមួយ!!.

ងឺុត!!..មិនបានប៉ុន្មានម៉ោងផងឡានទំនេីបក៏បោលមកឈប់សំចតនៅពីមុខផ្ទះតូចបាក់បែកមួយកន្លែងដែលស្ថិតនៅរាងឆ្ងាយពីទីក្រុងបន្តិចដែល ម្ចាស់កាយនៃឡានក៏បេីកទ្វាចុះចេញសន្សឹមៗឈរពេញកម្ពស់សម្លឹងមេីលផ្ទះឈេីតូចទាបនោះដោយស្ងៀមស្ងាត់ ទីបំផុតគេក៏ត្រឡប់មកនៅផ្ទះតូចនេះវិញប៉ុន្តែរ....សូម្បីតែស្រមោលមនុស្សទីស្រឡាញ់ក៏គេមិនទាំងឃេីញផងតេីអោយគេរស់នៅយ៉ាងដូចម្តេច?.នៅម្នាក់អែងមែនទេ?

"ពុកម៉ែ!..កូនត្រឡប់មករកអ្នកទាំងពីរវិញហេីយ សប្បាយចិត្តដែលទេ?!.ហេតុអីពុកម៉ែមិនចេញមកទទួលកូនផង ហឹុក!."ថេយ៉ុង និយាយដល់ត្រឹមនេះក៏លុតជង្គង់ចុះសម្រក់ទឹកភ្នែកដោយស្ងៀមស្ងាត់ បាត់អស់ហេីយសូម្បីតែការឆ្លេីយតបតរបកវិញក៏មិនឮសូសៀងដែល!.តេីមិនអោយគេយំម្តេចនឹងបាន?

"កូនសុំទោសដែលមិនបាននៅមេីលថែអ្នកទាំងពីរដល់ចាស់!ពុកម៉ែដឹងដែលទេ ថាមនុស្សគ្រប់គ្នាតែងតែកុហកបោកប្រាស់កូនមករហូត មានតែពុកម៉ែទេមិនដែលកុហកកូននោះ អ្នកទាំងពីរនៅទីណាកូនចង់ទៅជាមួយដែល កូនចង់ចេញពីទីនេះណាស់បេីអាច!.ប៉ុន្តែកូនត្រូវអោយពួកគេសងអ្វីៗគ្រប់យ៉ាងមកកាន់កូនសិន ចាំកូនមកនៅទីនេះជាមួយអ្នកទាំងពីរម្តងទៀត រោងចាំកូនណា!!.."ថេយ៉ុង បញ្ចប់ប្រយោគរួចហេីយគេក៏ក្រោឈរឡេីង លេីកដៃជូទទឹកភ្នែកអោយស្អាតសិនសឹមបោះជំហានឡេីងឡានរួចបេីកចាកចេញពីទីនេះមិនដឹងថាទៅណាបន្ត
ទៀតនោះទេ!!.

{Skip}
ក្រឡេកមកមេីលភូមិគ្រឹះចនវិញម្តងពេលនេះមានសភាពស្ងប់ស្ងាត់ប៉ន្តែបន្តិចក្រោយសម្លេងសម្រឹបជេីងនរណាម្នាក់ក៏បន្លឺឡេីងខណៈភូមិគ្រឹះស្ងាត់អោយច្រងំហេីយម្នាក់នោះគឺជាជីមីននេះអែង..

🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀Where stories live. Discover now