ភាគ:33"ពេលវេលាបងអស់ហេីយ"
ក្រោយពេលដែលថេយ៉ុងដេញនាយចេញពីផ្ទះនាយក៏ចេញពិតមែនដោយសារតែមិនដឹងថាទៅណាបន្តរនាយក៏ដេីរលេីដងវិថីស្ងាត់អោយច្រងំតែម្នាក់អែងរហូតដល់ទន្លេហានដែលមានមនុស្សមកលេងកម្សាន្តអារម្មណ៍នៅទីនេះច្រេីន នាយមកដល់ហេីយក៏ដេីរទៅអង្គុយជិតមាត់ទន្លេសម្លឹងមេីលផ្ទៃទឹកតែម្នាក់អែងអង្គុយសុខឺនាយក៏លេីកយកសំបុត្ររបស់សុនមីនដែលទុកអោយនាយនោះយកមកអានវា តែចៃដន្យអីនាយកាន់មិនប្រយ័ត្នខ្យល់ក៏ប៉េីងបក់វាធ្លាក់ទៅក្នុងទឹក នាយក៏ប្រញាប់ដេីរចុះទៅក្នុងទឹកដេីម្បីទៅយកវាវិញតែជួនពេលអីយ៉ុនគីដែលជាលោកពូរបស់គេក៏មកចាប់អោបគេជាប់ទេីបមានរឿងយល់ច្រឡំថាគេចង់សម្លាប់ខ្លួនដូចនេះ!!.
រំលងទៅផុតកន្លះម៉ោងឡានរបស់យ៉ុនគីក៏បេីកមកឈប់ចតនៅមុខអគាខន់ដូរខ្ពស់ធំមួយកន្លែងហេីយពួកគេក៏នាំគ្នាចូលក្នុងហេីយ
សម្តៅទៅបន្ទប់ខន់ដូរផ្ទាល់ខ្លួនរបស់យ៉ុនគីតែម្តង និយាយរួមសណ្ធាគានេះយ៉ុនគីក៏មានភាគហ៊ុនពាក់កណ្តាលអញ្ចឹងនាយក៏គ្រប់គ្រងទីនេះពាក់កណ្តាលផងដែលក្រាក!!ក្រឹប...ទ្វាបេីកហេីយបិទដោយស្នាមដៃរបស់យ៉ុនគីនាំអ្នកទាំងពីរចូលទៅខាងក្នុងបន្ទប់ ភ្លេីងបន្ទប់ក៏បេីកបំភ្លឺឡេីងបង្ហាញអោយឃេីញរចនាបន្ទប់សម្ភារះទំនេីបៗជាច្រេីនឃេីញហេីយគួរអោយចង់រស់នៅណាស់.
"ជុងគុក អែងទៅផ្លាស់សម្លៀកបំពាក់សិនទៅខ្លួនអែងសេីមហេីយ បេីរទុកយូរអាចនឹងផ្តាសសាយបាន!!"យ៉ុនគី ក៏និយាយឡេីងដោយការព្រួយបារម្ភព្រោះមេីលតែមុខក៏ដឹងហេីយថានាយស្លេកស្លាំងនឹងខ្សោយកម្រិតណា៎!!..
"បាទ..!"ជុងគុក ក៏ក្រោកដេៅរទៅបនកទប់គេងដេីម្បីយកសម្លៀកបំពាក់មកផ្លាស់សឹមចូលបន្ទប់សម្អាតខ្លួនជាក្រោយ។ ចំណែកជីមីននឹងយ៉ុនគីក៏នៅអង្គុយចាំលេីសាឡុងតែពីរនាក់
"លោកក៏ដូចគ្នាខ្លួនទទឹកអស់ហេីយ លោកទៅផ្លាស់សម្លៀកបំពាក់ចេញសិនទៅ!!."ជីមីន ហាក់មានចិត្តព្រួយបារម្ភ៍នាយកាលបេី
ឃេីញនាយបារម្ភ៍ពីអ្នកផ្សេងមិនគិតពីខ្លួនអែងដូចនេះ!!.
YOU ARE READING
🥀🦋✧រវាងយេីង✧🦋🥀
Short Storyjeon Jungkook (Top) kim Teahyung ( btt ) សរសេរដោយ:ចនម៉ាយ៉ា/jeøn MæYää 🍁