Hey, dit is mijn nieuwe fanfiction. Het gaat over een meisje, lynn. Ze is 20 en woont in Beverwijk. Ze studeert als onderwijsassistent en ze lijd een normaal leventje. Ze heeft leuke vrienden en familie en een vriend, kaj. Het speelt zich iets verder af in de toekomst. Lynn is dus 20 en kaj is 22 is deze fanfic.
POV lynn
Uughh ik word gewekt door mijn wekkker die naar mijn zin weer veel te vroeg af gaat. Het is half 7 en ik moet opstaan want ik moet naar school. Ik pak mijn telefoon om social media te checken voor ik opsta. Ik zie dat ik een appje heb van kaj.
Heej baby,
Ik wou je alleen ff succes wensen voor vandaag met school. Ik zie je vanavond lieverd. Love u xxAahww wat is het toch ook een schat. Ik stuur snel een apje terug en check m'n twitter en instagram. Het is inmiddels kwart voor 7 dus nu moet ik er helaas echt uit. Ik sla de dekens van me af en sta op. Ik haat maandag ochtend. Ik wil gewoon in m'n warme bedje blijven liggen maar ja. Ik loop naar de badkamer en zet de douch aan. Ik spring er snel onder en ik laat het water lang me heen stromen. Als ik klaar ben stap ik er uit. Ik ben echt een ochtend doucher want daar word je tenminste wakker van. Ik sla een handoek op me heen en loop naar mijn kast om een outfit uit te zoeken voor vandaag. Als ik ben omgekleed doe ik mijn haar en make-up en loop ik naar beneden om even snel wat te eten. Ik spring op mijn fiets en rij naar school.
Als ik aankom zie ik mijn beste vriendin anna staan bij haar kluisje die naast die van mij is. Ik loop naar haar toe en doe mijn handen voor haar ogen. "Raad wie?" Zeg ik lachend. "Heey lynn" zegt ze. Ze draait om en geeft me een knuffel. "Joo" zeg ik. "Wat hebben we t eerste uur?" Vraag ik terwijl ik mijn boeken in mijn kluisje leg. "Uuuuhm economie" ik laat eco in me tas zitten en we lopen samen naar het lokaal.
De dag gaat best snel voor bij en voor ik het weet lig ik alweer thuis op de bank met een zak ships. Ik hoor de deur open en dicht gaan dus kaj is eindelijk thuis. We wonen sinds kort samen in een appartementje. Ja we zijn jong maar hee... fuck it. "Heey baby" zegt kaj. Hij loopt naar me toe en geeft me een kus op mijn mond. "Hej, hoe was het in de studio?" Vraag ik. "Nice, we zijn bezig met het nieuwe album. Ik kan echt niet wachten tot dat iedereen het kan horen. Het word echt vet" "ahw mooizo. Wat wil je eten vanavond?" "Uuhm idunno misschien kunnen we wat bestellen want volgens mij hebben we allebij geen zin op te koken hahaha" "jupp haha" "ik ga ff snel douche en dat bestellen we wel 'n pizza ofzo" zegt kaj. Ik knik. Hij loop naar boven en ik hoor de douche aanspringen. Ik heb echt het beste vriendje van de wereld.
A/n: jeah part 1! Hope u all like it. Ik schrijf ook b-brave imagines in een ander book dus als je van b-brave houd make sure to check it out. Ly xx
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...