P.20 i miss you

761 40 5
                                    

POV Lynn

"Thanx dat je mee ging chick" zeg im tegen bo. "No problem, ik vond het echt leuk om te zien. Echt raar dat dat in he buik zit haha" "ja en hoe hahaha" ik geef haar een knuffel en rij naar huis. De echo ging goed. Alles ziet er goed uit gelukkig. Ik heb een dvd tje gekeregn van de eco vandaag en natuurlijk ook een foto maar ik wil het filmpje denk ik aan kaj laten zien. Als hij dat tenminste wil. Ik heb hem sinds gisteren niet meer gesproken helaas dus ik weet niet of hij zin heeft om te komen. Hij wist wel dat ik net de echo had maar hij heeft er verder niets over gezecht.

Als ik mijn auto geparkeerd heb, stap ik de auto uit en loop naar binnen. Ik ga met de lift omhoog en loop naar het appartement.
Als ik de woonkamer inloop zie ik opeens kaj aan tafel zitten met zijn hoofd in zijn handen. Ik zet mijn tas op de tafel en hij kijkt op. "Lynn" "hey, wat doe je hier?" Vraag ik. "Ik uuhhm ik weet niet"

POV kaj

Zeg het haar verdomme! Ik ben hier omdat ik haar mis en ik wil niets liever dan met haar zijn. De afgelopen weken warwn zo zwaar. Ik weet dat het mijn eigen keus was om vrienden te zijn maar ik weet niet hoe lang ik dat nog vol ga houden. Ik zou willen dat ik het zelfde gevoel had als haar over de baby maar ik kan het niet. Ik snap niet waarom ze zo enthousiast is. "Ooh oke, ik uuhm . Ik had net een echo" zegt ze. "Ja dat weet ik" "ik heb een filmpje. Wil je'm zien?" Vraagt ze. Ik zucht. "Uuhm ik weet t niet lynn" "kom op kaj, je kan toch wel naar dat filmpje kijken" zegt ze.

Ik geef in en knik ja. Ik loop achter haar aan naar de tv en ga op de bank zitten. Ze stopt de dvd in de dvdspeler. Er verschijnt een zwart beeld met wit. "Hier dit is de baby" zegt ze trots en ze wijst naar een klein bolletje op het scherm. "Het is nog niet veel maar het is al groter dan de vorige keer" zegt ze. Ze kujkt zo trots. "Ooh je kan het hartje ook horen" ze zet het gelukd wat harder en ik hoor een hartje kloppen. Het gaat heel snel en het klinkt als een hobbelpaard.

Ik kan het gewoon niet helpen maar als ik zo op dat scherm kijk, voel ik een raar gevoel in me buik. Dit is mijn baby? Het is een raar idee. Het hartje bonkt en ik luister met alles wat ik heb. Ik krijg er gewoon kuppen vel van. "Was uuhm.... was alles goed?" Vraag ik om de stilte te doorbreken. "Ja, het groeit en functioneerd goed" ik knik mijn hoofd. Het filmpje is afgelopen en ze haalt de dvd er uit. "Kaj?" Vraagt lynn zachtjes. "Ja" antwoord ik. "Ik mis je" zegt ze en ik zie opeens een traan over haar wang rollen.

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu