POV Kaj
Ik zit met tess op m'n schoot voor de tv met mijn voeten op tafel. "Tessje besje" zeg ik in een baby stem terwijl ik in haar buikje kietel. Ze lacht en probeert mijn handen weg te duwen. Ik kan niet geloven dat ze over een week al weer een jaar is. Het is allemaal zo snel gegaan. Al dat gedoe met lynn en tessa die ziek was. Gelukkig is alles nu goed en dat wil ik graag zo houden aangezien deze maand erg belangrijk word met de 1e verjaardag van tess en natuurlijk de bruiloft.
Ik word uit mijn gedachten getrokken door lynn die met haar laptop de huiskamer binnen komt gelopen. "Ugh kaj, haal die voeten van de tafel. Sirrieus!" Zegt ze geïrriteerd. Ik zucht en doe wat ze zegt. "Babe relax" "hoe kan ik relaxen? We moeten nog super veel doen voor de bruiloft en voor tessa's verjaardag heb ik nog helemaal niets." "Dat komt wel. Kom op. Leg die laptop weg en relax"
Inplaats van mijn advies opvolgen schud ze haar hoofd en gaat verder op haar laptop dus ik begin weer met tessa te spelen terwijl ik 'n een of andere serie kijk. Het is 20 minuten stil. De brabbels van tessa en het geluid van de tv zijn het enige wat je hoort. Als de aflevering is afgelopen is het al 7 uur geweest dus ik sta op om tessa in bed te leggen. "Ik ga tess in bed leggen" zeg ik. Lynn kijkt op en knikt terwijl ze haar armen open houd. Ik geef tess aan haar en ze geeft haar een kusje op haar wang. "Slaap lekker baby" zegt ze.
"Truste tessje" zeg ik als ik het nachtlichtje aan maak en de deur sluit. Ik besluit snel een douche te nemen voor ik weer naar lynn ga die nog steeds gefrustreerd achter haar laptop zit. "Al wat verder gekomen?" Vraag ik als ik naast haar ga zitten en mijn arm om haar schouder heen sla.
"Uhm, ik heb de tafel bekleding besteld voor de bruiloft en een afspraak gemaakt met de bakker voor tessa's taart. Het word een disney feest" zegt ze."Klinkt goed. Ben je nu klaar?" "Nee maar als ik nog 1 seconde langer naar dit beeldscherm kijk exploderen mijn hersenen denk ik" zegt ze. Ik schud mijn hoofd en lach. "Daar kan ik je wel bij helpen" fluister in in haar oor terwijl ik mijn onder haar benen door haal en lynn op mijn schoot trek. Ze lacht en knikt. "Is dat zo ja?" "Uhu" "en wat had je dan precies in gedachten als ik vragen mag"
Ik duw haar hoofd in mijn richting met m'n vinger en druk mijn lippen tegen die van haar. "Dat ligt eraan" zeg ik als ik langzaam terug trek. "Hoe gestrest ben je?" Vraag ik uitdagend. Ze lacht en zegt "heel gestrest" "dan moeten we daar maar eens iets aan doen he" zeg ik. Ik sta op met lynn nog steeds in mijn armen en ik loop naar boven de slaapkamer in.
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...