POV kaj
Het is zaterdag ochtend en ik lig in bed met mijn meisje in me armen. Gisterenavond was echt geweldig. Ik strook mijn hand door lynn's haar en ze beweegt een beetje. Haar ogen gaan langzaam open en ze lacht. "Goedemorgen lieverd" zeg ik. "Goedemorgen" fluisterd ze in haar ochtendstem. "Hoelaat is het?" "Half 11" antwoord ik. Ze knikt en komt dichter tegen mij aan liggen.
POV Lynn
Kaj sluit zijn warme armen om me heen. Ik denk aan gisterenavond. Kaj was zo lief. Zo is hij altijd als we sex hebben. Hij zorgt er altijd voor dat ik me speciaal voel. We.... OMG!.... we hebben helemaal geen condoom gebruikt! Shit! Wat nou als ik zwanger ben?? Nee wacht dit kan niet. Ik ben aan de pil en dat is 99 procent veilig toch?!?
"Baby, zullen we ontbijten?" Vraagt kaj. "Ja is goed" we staan op en ik trek snel een shirt en boxer van hem aan. We lopen naar beneden en we ontbijten. "Zullen we ff naar de stad ofzo?" Vraag ik aan kaj als ik de laatste hap van mijn cornflakes eet. "Is goed baby, dan ga ik me ff omkleden" zegt hij. Hij loopt naar boven en ik sta op. Ik pak zijn kommetje en die van mij, ik zet ze in de keuken en loop ook naar boven. Ik doe mijn haar en make-up en ik trek een zwarte spijkerbroek met een grijze top aan. "Ben je ready baby?" Vraagt kaj. Ik kijk in de spiegel en hij komt achter me staan. Hij legt zijn handen op mijn heupen en ik leun mijn hoofd tegen hem aan. "Uhum" "okee dan let's go baby" hij pakt mijn hand vast en we lopen naar beneden. (A/N: kaj is 22 in deze fanfic dus hij heeft een auto) kaj opent de deur voor mij en ik stal in. "Wat een gentleman" zeg ik lachend. "Haha weet je toch". Hij gooit de deur dicht en loopt langs de voorkant naar de bestuurders kant. We rijden naar de stad.
We lopen hand in hand door de stad. Het is echt heel lekker weer dus ik ben blij dat ik mijn zonnebril mee heb genomen. Kaj wil eerst ff naar jack and jones dus daar gaan we eerst heen en verder lopen we wat winkeltjes in en uit. we eten in de stad van de v&d en daarna lopen we weer terug naar de auto. "Ooh wacht eens. We hebben geen drinken meer in huis" bedenk ik me opeens. "Ooh dan lopen we ff snel langs de jumbo" zegt hij. We nemen een sixpack cola en lopen naar de kassa. Er liggen allemaal roddel magazines er staat bijna overal hetzelfde op de voorkant. Nee dit kan niet waar zijn toch!?... ik pak er een op en op de voorkant staat een groto foto van kaj en een blond mooi meisje. Ze kussen. Ik draai me om naar kaj en gooi de magazine in zijn gezicht. "Lynn, wacht!!" Hoor ik kaj roepen maar ik loop de winkel uit.
JE LEEST
how my life changed
Fanfictionlynn bergen (20) en kaj van der voort (22) leiden samen een normaal leventje. ze wonen samen in een mooi appartement en ze zijn super gelukkig. alles is perfect tot dat lynn er achter komt dat ze zwanger is en alles veranderd. wat als kaj helemaal n...