P.37 family time

735 36 4
                                    

POV Kaj

Ik lig in bed met lynn in mijn armen. Ze ligt in een diepe slaap. Haar mond een klein stukje open en een pluk haar voor d'r gezicht. Ik weet niet waarom maar ik kan niet slapen. Ik denk dat het komt door de warmte maarja. Ik veeg het plukje haar achter d'r oor en geef een kus op haar voorhoofd. Opeens hoor ik een geluid door de babyfoon dus ik sta op en loop naar de babykamer.

"Hey prinses" zeg ik zachtjes tegen tess die in haar bedje ligt met een voetje in haar hand. "Kan je ook niet slapen?" Ik pak haar op en ze maakt een schattig geluidje. Ik ga in de stoel zitten en zing zachtjes een liedje. Na een paar minuten vallen haar oogjes langzaam dicht en slaapt ze eindelijk maar ik leg haar nog niet terug. Ik vind het veel te fijn dat ze hier in mijn armen ligt.

Ik kan nog steeds niet geloven dat lynn en ik zo'n mooi meisje op de wereld hebben gezet. ze lijkt echt heel erg op haar moeder en ik hoop dat dat zo blijft. "Kaj" hoor ik iemand zeggen. Ik kijk naar de deur en lynn staat daar in mijn t-shirt. "Hey" zeg ik zachtjes. "Ik kon niet slapen en ze was wakker en ik wou je niet wakker maken" zeg ik. Ze loopt naar me toe en gaat op de leuning van de stoel zitten. "Hhmm ik werd wakker toen je weg ging en het duurde zo lang dus ik kwam even kijken" "sorry" "maakt niet uit babe"

"Ik zat te denken he, we moeten nog een peetoom en peettante hebben" zegt ze. "Wie had je in gedachten?" "Nou voor peettante natuurlijk anna. En ik dacht dat jij wel iemand weet voor peetoom" "Hhmmm moeilijke keuze babe" zeg ik en ze lacht. "Ja ik weet het maar denk er nog maar even over na" zegt ze. Ik geef haar een kus en ze legt haar hoofd op mijn schouder.

Het is een paar minuten stil en ik voel mijn ogen zwaar worden. "Morgen is ze al weer 3 maanden oud" zegt lynn opeens. "Ppff het lijkt wel gisteren toen je me vertelde dat je zwanger was" "ja, en dat je boos was op mij. Ik kan het me nu echt niet voorstellen dat ik er nu alleen voor had gestaan. Dat had ik echt niet aangekunt" "je bent een fantastische moeder lynn. Maar ik zou er ook niet aan moeten denken dat ik er nu niet bij was geweest" "ik hou van je" zegt ze. Ik kijk haar aan en zeg "ik ook van jou baby" ze leunt in en geeft me een kus.

Ik sta op en leg tessa zachtjes terug in haar bedje en geef haar een kus op d'r wangetje. "Kom" zeg ik en ik pak lynn's hand. We lopen terug naar onze kamer. Ik ga liggen en lynn komt naast tussen mijn benen liggen met haar hoofd op mijn borst. "Welterusten kaj" "trusten schatje"

Mischien word het tijd dat we een volgende stap nemen in onze relatie. Ja we zijn jong maar we hebben een kindje en dat heeft ons alleen nog dichter bij elkaar gebracht. Wat als ik haar vraag met me te trouwen? Zou ze ja zeggen?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A/N: hay babes, hope u liked this chap. Ik ga vrijdag op vakantie en ik weet niet of ik wifi heb daar dus mischien kan ik niet updaten. Hope u still like the fanfic! Love you xx

how my life changedWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu